nou hier nog steeds geen baby. wel een buik alsof er een skippybal inzit.. rugpijn , menstruatiekramp , lekkende boobies , en ontsluiting.. maar meneer blijft zitten waar ie zit. ik heb zojuist een foto gemaakt ter illustratie. want voel mezelf toch even zielig nu. heb de hele dag op de bank en in de keuken doorgebracht met de ventilator aan.
Bijoux, jij mag het hebben hoor met die warmte. Hopelijk ga je vannacht gewoon lekker aan de gang. Alvast heel veel succes voor het geval dat.
Jaaaaaaah, ik duim voor je dat jullie Timo snel komt! Alvast heeeeeel veeeeel succes! Ik denk aan je....
Succes bijoux dat is idd een flinke buik.. Nog even en dan heb je de kleine man in je armen en ga je je buik nog missen.. Jewe: wat fijn dat jullie vakantie zo geweldig was kwam super mooie foto's tegen op fb.. Jufamans: lekker he als alles weer gedaan is, hier moest er ook een hoop gebeuren (omdat we niets meer deden ivm de verkoop) maar helaas niets van gekomen. Hahaha teveel leuke dingen gedaan Hier nog een dag naar de boot geweest en de rest lekker naar het buiten zwembad op Zevenbergen geweest. Kortom een super vakantie morgen en zondag nog dan zit onze gezamenlijke vakantie er helaas alweer op.. Over 2/3 weken ga ik nog 3/5 dagen naar de boot met de jongens En we hebben nog tickets liggen voor hellendoorn en ik wil sowieso nog naar Juliana toren hoor zeker nu jewe schreef dat zelfs Maikel in heel veel dingen kan.. nou wij gaan slapen , morgen om 9 uur zwemles voor Jeffrey en nog een verjaardag de rest van de dag weten we nog niet wat we gaan doen. Ligt aan het weer En zondag moet henk z'n vrachtwagen alweer ophalen.. Iedereen een fijn weekend gewenst Xx
@jacenhenk, vakantie was idd super maar veel te snel voorbij. Gelukkig hebben we nog een week. Juliana toren is echt heel leuk. Het is geen groot park maar je kan je er toch heel de dag vermaken. Jens vond het geweldig.
Ja ik zie ook steeds hele leuke reclame voorbij komen op tv dus gaan daar zeker een keer naar toe. Maar helaas niet deze maand meer.. Vakantie van henk is voorbij, hij heeft net z'n vrachtwagen opgehaald en is die nu met Jeffrey aan het poetsen en inruimen.. Maikel ligt nu ff op bed dus heb heel even rust want om 3 uur moet ik naar de hap Maikel heeft allemaal rare plekjes bij z'n oog, was vrijdag even met z'n eczeem bij de dokter geweest en toen zaten er 2 maar inmiddels zijn dat er7 geworden en geloof ik het verhaal dat het hapertjes van zijn nagels zijn niet meer.. En iemand begon over hersenvliesontsteking dus toch maar ff laten checken, wel ff gegoogeld eerst en bij jonge kinderen kan je het bijna niet zien of het waterpokken zijn of dat. En omdat hij de waterpokken al heeft gehad heel erg en het er toch echt anders uit ziet willen ze nu even kijken Nou wij gaan nog ff genieten van onze laatste vakantie dag samen. Iedereen lekker genieten van het lekkere vakantie weer van vandaag eind deze week word het weer 30+
Hoi hoi, Bijoux, eind van de maand komt inzicht, spannend!! Jacenhenk, hoe is het afgelopen op de HAP met Maikel? Hopelijk geen gekke dingen. Julianatoren is echt leuk! Wij zijn er ook in onze vakantie geweest. Idd geen groot park, maar daardoor wel lekker overzichtelijk, je raakt niet zo maar je kind kwijt. Jewe, geniet nog lekker van jullie vakantie, het wordt nog heerlijk weer van de week. Wat treffen we het toch in Nederland he. Het is zowat de 6 weken zomervakantie prachtig weer geweest, heerlijk hoor. En mag ik even blij zijn. Na 4 weken geen BSO voor Britt, is ze vandaag weer begonnen met de BSO en ze heeft afscheid genomen zonder te huilen, wat was dat fijn zeg! Ik ging met een baksteen op mijn maag naar die BSO vanmorgen, maar die was snel weg toen ik een niet huilend kind achter het raam zag staan. Hopelijk blijft het nu zo.
Ha meiden, Ik heb vanmorgen het evaluatiegesprek gehad van de 2e ICSI. Ik heb nog 1 cryo in de vriezer. Ze zijn nog steeds heel erg positief en ze raden ons aan om door te gaan. Wij hebben wel even pauze nodig en tijd voor onszelf. Dit begreep onze gyn heel erg goed. Ik mag zelf weten in welke cyclus ik begin, want ze gaan de cryo weer in mijn eigen cyclus terugplaatsen. We zien wel wanneer we weer gaan beginnen. Misschien volgende maand, anders over 2, 3 of zelfs wel 4 maanden. Als het goed voelt, gaan we er weer voor!
Jufaman, Wat fijn dat ze zo positief zijn. Daar kan je misschien nog veel hoop uit putten? Fijn dat jullie ook even naar jezelf luisteren en jezelf even rust gunnen.
BIJOUX!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jessey!! Heel veel geluk met zijn vijfjes!! Ik hoop dat het voor jou is meegevallen, aangezien je er tegenop keek! Ik duim voor een spoedig herstel! Knuffel X
Dankjewel! Ik zit n op mn tablet en wifi valt steeds weg , dus reageer ik ff vlug. Gelukkig valt het herstel mee , het jezelf overgeven tydens de operatie was wel moeilijk. Ik houd graag controle en die was ik nu kwijt. Maar jessey maakt alles goed!hij is zo mooi En zn broers zijn zo groot en trots!!! Ik kan geen foto uppen , maar als iemand die mijn fb heeftvdat voor me wil doen? Je mag dr een van facebook pikken.
He bijoux wat een mooi manmetje. Gefeliciteerd met jullie zoon nu lekker genieten wat een leuke naam Jufamans wat fijn dat ze zo positief blijven en goed dat jullie nu de tijd nemen... Zag leuke feestbeesten voorbij komen op fb hahaha lekker genieten hoor meis.. Hier onwijs druk dus vandaar dat ik niet elke dag ff langs kom volgende week gelukkig weer een normaal ritme zeg Verder druk bezig met lijnen weer maar blijf op de 77/78 hangen momenteel maar ga gewoon door komt goed hihihi Taby hoe gaat het et bij jullie ziet britt er al tegen op om weer naar school tr moeten?? Iedereen nog een fijne vakantie
Oja wbt maikel.. Bleek krentenbaard te zijn zalf gekregen was alles met 3 dagen weg. Kreeg hij afgelopen zaterdag ineens allemaal brand blaren op zn rug schrokken ons rot hij had zichzelf nergens aan verbrand wisten we zeker dud gister weer naar de dokter toe bleek dat ook weer krentenbaard te zijn in een andere vorm dud smeren maar weer flink door met die zalf in de hoop dat het nu eindelijk ecgt weg gaat. Want dit keer heeft hij er echt pijn van.. Ziet er echt zielig uit. Zal straks es een foto maken Nou denk dat ik er maar uit ga ben nog kapot maar kan ook niet meer slapen hihihi Dus ga mn boeltje maar doen nu is het nog lekker koel..
@bijoux, mooi kereltje. En wat heeft hij al veel haar, mooi. @jufaman, knap dat je die keuze voor jezelf kunt maken om eerst weer even de rust te vinden. @jacenhenk, balen van de krentenbaard. Is heel besmettelijk dus goed je handen wassen na het insmeren enzo want je kunt het zelf ook krijgen. Hier is het gewone leven ook weer begonnen. Jeroen is weer aan het werk dus wij zitten weer in ons normale ritme. Vorige week nog een hoop leuke dingen gedaan. Efteling, zwemmen, pannekoekenhuis en we zijn een dagje op visite geweest op de camping bij mijn beste vriendin en haar kinderen. Erg gezellig dus allmaal. Afgelopen zaterdag de kids uit logeren geweest bij opa en oma want wij hadden een bbq bij een collega/vriend van jeroen. Er waren nog 2 collega's van jeroen met hun vrouwen. Was echt super gezellig. Het was bij een homostel en hun kunnen echt super goed koken allebei en hun hebben een groot huis met een grote tuin met alle luxe erin. Het voeld altijd net of je op vakantie bent als je bij hun bent. We hebben zelfs met zijn allen nog in de hottub gezeten in de tuin.
Nou vanmorgen dus de sportschool uitgezet tenminste maikel.. terwijl je op kdv en psz gewoon mag komen zodra het behandeld is.. Dus sas word min 1 week niet sporten nu.. dus flink de pest in aangezien ik sinds vorige week had voorgenomen elke dag te gaan trainen om mn lijf strak te krijgen.. #Klaagmodule uit#
Jewe, zo te lezen hebben jullie een fijne vakantie gehad, lekker hoor. Jammer dat er aan dat soort leuke dingen zo snel een eind komt he. Jackenhenk, hoe is het met Maikel zijn krentenbaard? Hopelijk is hij er snel vanaf, is niet fijn. Het lijkt of dat Britt wel weer zin in school heeft. Sinds deze week vraagt ze elke dag of ze al naar school mag, want ze mist haar vriendjes en de juf zegt ze. En het wegbrengen naar de BSO gaat sinds vorige week ook zonder huilen en aan mijn nek hangen, hopelijk blijft dit zo. Dit is een stuk prettiger gaan werken zo.