Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Wat fijn dat ze nu met zin naar school lijkt te gaan en ook de bso beter gaat.
    Zal voor jou ook wel fijner weg brengen zijn.

Hier maikel zn krentenbaard zo goed als weg. Dus mocht vandaag ook weer lekker sporten..
    Dus helemaal happy.

Morgen bbqen met nn broer en schoonzus en dr kids en naar hett dorp bij het gabbertje waar we altijd de winterjassen kopen van vingino en d&c nu morgen met 20% korting ivm 5 jarig bestaan..
    Dus ff lekker shoppen.
    Jeffrey zn jas heb ik al weg gelegd en op 100,- scheelt dat toch 20,.

Nou wij gaan lekker naar bed nu. Morgen drukke dag

Xx fijn weekend iedereen. .

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, ja naar de BSO gaat het nu goed, maandag zullen we het zien of ze echt zoveel zin heeft in school. Maar inderdaad is dit stukken prettiger gaan werken zo hoor.
    Fijn dat Maikel zijn krentenbaard zo goed als weg is. Is niets he als die kleine brakken iets mankeren.
    Jammer dat het vanavond zo afkoelde ivm de bbq bij jullie. Maar het zal er niet minder om hebben gesmaakt denk ik.;)
    En shoppen met 20% korting is altijd leuk, helemaal niet erg.
    Ik heb bij de C&A weer een leuke warme jas gescoord. Ik heb altijd wel wat eisen aan een jas, omdat wij geen tweede auto hebben en we veel op de fiets zijn, dus hij moest goed warm zijn, een capuchon bevatten en hoog sluiten.

Morgen wielronde hier in het dorp, misschien gaan we nog even kijken als het weer meezit.

Bijoux, hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van je kraamtijd?

3. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    korting is idd altyd mooi meegeneomen.

al geef ik dan alsnog geen 80 euro uit aan een jas voor de jongens want 3x spelen op school en het huilen staat me nader dan het lachen.

hier gaat het goed. ik ben weer een heel stuk beter op de been en jessey doet het super.
    wat groeien die kleintjes snel he....dat was ik alweer helemaal vergeten
    oei en de slapeloze nachten ook! haha.

gelukkig is manlief nu nog thuis dus hij helpt heel veel en morgen gaan de jongens weer naar school..dus word alles ook rustiger.

4. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Fijn dat jesse het zo goed doet.
    En wat super dat je al zo snel weer op de been bent.

Taby hoe ging de 1ste schooldag??
    Hier alsof hij nooit vakantie had gehad er kon met heeeel veel moeite een kus af hahaha

Oja vraagje. Misschien een domme omdat bijoux en jewe nog kids in de luiers hebben dus deze is meer voor taby bedoeld hihihi

Ik zoek de pampers bonnen van lekker in het leven voor €10 korting..

Mag ik die van iemand overnemen??

Ik hoor het wel..

Zojuist voor jeffrey een nieuw bed besteld.. een echt cars bed met glijbaan toren en tent enz
    Als het goed is word dit vrijdag bezorgt en anders na het weekend maar hoop uiteraard ervoor hahaha.

Hier gelukkig wel weer terug in het ritme. Denk dat het ook wel scheelt dat het nu niet meer zo warm is. Ga je niet steeds naar het zwemvad enz.

Nou ga ff verder met niks doen maikel zal zo wel wakker worden en sport nu elke dag 1-2 uur dus dan is het wel lekker om ff niks te kunnen doen..

Fijne dag iedereen

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jacenhenk, ik gebruik geen pampers maar heb geen pamperbonnen gehad alleen het gewone bonnen boekje. Anders had je ze zo van me gekregen.

@bijoux, zag net op fb dat de kleine man alweer goed gegroeid was. Super goed.

Tygo is vandaag ook weer voor het eerst naar de voor school geweest. Hij vond het ook weer helemaal te gek. Heel de vakantie heeft hij gevraagt wanneer hij weer naar school mocht dus als het aan hem had gelegen had ik om 7 uur al bij school gestaan Haha.

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, ik heb dat bonneboekje weggegooid, sorry. Maar zal er voortaan aan denken dat jij ze wel wilt hebben oke?
    Wat gaaf een carsbed, stoer hoor!

Bijoux, fijn dat Jessey het zo goed doet, lekker genieten is dat he.

Jewe, wat super dat Tygo zo zin in school had. Lekker is dat he.

Hier is Britt de afgelopen 2 dagen met zin naar de BSO gegaan en morgen mag ik ze weer naar school brengen, dus ik ben erg benieuwd. Ik hoorde van Britt dat de juf zwanger is en dat het kindje rond de kerst geboren gaat worden. Dus dat is wel leuk, dat vindt ze reuze interessant.

7. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jessey duimt zelfs sinds vandaag! zo lief haha.

hij doet het super en woog gisteren 4660gr. zijn geboortegewicht was 4570.

bij de kruidvat waren de pampers in de aanbieding met 25%korting vnvnd,
    mocht je de bonnen niet krijgen is dat misschien wat jac?

jewe en taby bij jullie dus ook het normale ritme er weer in? lekker de kids naar school/bso.

en wat leuk ene juf met baby!
    hier was ook de hele klas erg enthousiast bij het zien van jessey haha

8. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
  9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Krijg hem niet geopend bijoux jammer vind dat altijd zo schattig.
    Maikel wilde hem ook maar dat lukte niet echt dus beetje onder druk is het toch goed gekomen..

Wel fijn dat hij zo goed groeit hoef je je daar niet druk over te maken..

Wbt die bonnen. Met deze krijg je extra korting bijv bij etos is het nu 2+1 gratis en daar bovenop mag je die bon nog inleveren..
    Maar maakt niet uit dames.. ieder geval bedankt de wil om ze te geven..

Taby wat fijn dat britt het zo goed doet nu. En een zwangere juf linkt mij idd reuze spannend voor de kids

Hopeljjk krijgt ze er niet al teveel moeite mee als ze straks met zw verlof gaat..

Jewe: tygo dus net zo enthousiast als jeffrey hihihi leuk om te zien he..

Hier heeft jeffrey vandaag zn 2e sticker van badje 1 verdiend.. en dat terwijl hij 38, 3 verhoging had maar hij moest en zou gaan zwemmen dus ja dan maar gewoon gaan en met succes dus..

Reuze trots nu.

Ook maikel heeft koorts maar bij hem komt het 2e gedeelte van zn 2 kiezen door dus dat zal de reden wel zijn want hij is ook super sjagerijnig hihihi..

Net bericht gehad dat het bed verzonden is vanuit duitsland dus hopelijk vrijdag binnen .

Volgens mij was dit het ongeveer wat ik meegemaakt heb de laatste dagen hihihi..
    Mijn leven is echt nooit saai met die 2 kids whahaha

Fijne week nog iedereen..

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Bijoux: Zo te lezen en te zien gaat het goed met kleine Jessey!! Geniet er maar lekker van... Hoop dat het met jou net zo goed gaat en dat je snel minder last hebt van je wond!

@ Jac: Beterschap voor je grote man!! Het gaat met jou ook goed met sporten! Super, zet door en houd vol!

@ Taby: leuk dat Britt zo geïnteresseerd is in de zwangere juf! Hihihi schattig!

@ Jewe: fijn dat je ventje met plezier naar school gaat, scheelt een hoop voor moeders!

Hier weer lekker druk met mn klasje. En ik ben begonnen met hardlopen en het gaat eigenlijk best goed. Ik vind het ook leuk om te doen. Echt nooooooooooit gedacht dat ik dit zo prettig zou vinden.

Weer leuke dingen voor de boeg komend weekend: vrijdagmiddag en -avond bruiloft, zaterdag uit eten met mn schatje, want zondag zijn we 3 jaar samen! En zondag een heerlijke luie dag inlassen. Kijk er nu al naar uit! Ik voel me goed meiden....

Jullie nog leuke plannen?

XX

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, wat lekker dat je je goed voelt, hou dit gevoel vast meid.
    Knap hoor, hardlopen.
    Ik wens je alvast een topweekend, geniet ervan.

Jacenhenk, sterkte met de jongens.

Bijoux, duimen is zo schattig. Jammer dat de link niet opent.
    En inderdaad weer ritme in het leven, is toch wel lekker.

Ja de juf zwanger, Britt vertelde dat de juf had verteld dat het een meisje wordt.
    Ik vind het ook wel heel leuk voor Britt dat ze dit van "dichtbij" meemaakt, want wij zullen nooit een tweede krijgen en de juf ziet ze toch zo'n 4x per week, dus ze zal er toch wel het een en ander van meekrijgen. Hopelijk een lekker druk kindje, zodat de juf het getrappel een keer kan laten voelen, dat is zo'n speciaal gevoel.:)

12. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Dat zou idd super zijn taby

Goed bezig jufamans fijn dat het jou ding blijkt te zijn.
    En weer lekker druk met de kids lijkt me echt leuk werk
    Lekker afwisselend en nooit saai hihihi

Hier een grote knul die niks meer binnen houdt en alleen maar op de bank hangt en niks wil eten..

Drinken wel maar dat komt er binnen 10min weer uit.

Dus zo de bekkentherapeut weer afbellen voor de tandarts komt er ff een vriiend langs..

Hopelijk is hij snel weer beter

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier weinig te melden, omdat we in onze 'pauze' zitten. As donderdag zou ik ongi moeten worden in mn eigen cyclus. Ik hoop dat dat ook gebeurt, want dan weet ik dat dit in ieder geval goed zit. En dan denk ik volgende cyclus dat we de embryo terug laten plaatsen. Eigenlijk vind ik deze tijd heerlijk. Geen ziekenhuisbezoekjes, geen spuiten in mn buik, niet steeds maar uitleggen aan anderen hoe ik me voel. Ik geniet van de tijd voor mezelf en voor ons samen. Ben 2 weken geleden begonnen met hardlopen en het gaat heel erg goed. Ik voel me er ook beter bij. Nu al weer de 2e week aan het werk in mn klas op school. Heerlijk om me hier compleet op te storten. In de weekenden gezellige avondjes weg met vrienden en familie of lekker met zn 2tjes thuis op de bank filmpje kijken. Het geeft me voor nu voldoende rust, de rust die ik echt heel hard nodig heb!

X

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, het klinkt heel erg relaxt, heerlijk dat jullie samen ook lekker kunnen genieten van deze pauze.

Jacenhenk, hoe is het met jullie grote kerel? Gaat het alweer een beetje beter?

15. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jufaman. lekker toch?

hoe lekkerder jij je voelt hoe beter de kansen voor je embryo zijn.
    en is het deze maand niet dan de volgende.
    eerst aan jullie zelf denken.....dat geeft zoveel meer rust.

voor je het weet ben je een jaar en een kindje verder. en dan maakt 1 maandje extra pauze absoluut geen verschil.

xx

16. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Lekker genieten van de pauze meis je voelt zelf al aan dat je het nodig hebt dus het dan gewoon ook pakken.
    Je klinkt in elk geval er heel relax onder en dat is goed denk ik. Tijd voor jullie samen is ook heel belangrijk er staat zoveel spanning op bij jullie..

Taby: nog steeds een dame die graag naar school gaat???
    Wbt jeffrey hij sinds maandag niet meer overgegeven maar is nu weer strond c erkouden dus weer een dozijn snotterdoekjes ingeslagen hihihi

Bijoux : hoe is het met de kleine man??

Hier morgen mn weegdag ben zo benieuwd.. heb zo hard gelijnt de laatste weken stond op 77, 6 dus hoop dat ik nu toch in de 75 zit al is het maar 75, 9 hihihi..

Morgen drukke dag fiets weg brengen. Krijg visite en jeffrey moet weer zwemmen..
    Op voor de 3 e sticker van de 5..

17. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, ja onvoorstelbaar ze vindt het nog steeds leuk de BSO en school, ik was zo bang dat het na de vakantie weer van voor af aan zou beginnen met het aan mijn broek hangen en huilen.
    Ben echt heel erg blij dat ik ze makkelijk er naar toe kan brengen nu, is heel erg fijn.
    Aaahhhh nu weer aan de snotter, arm manneke. Hopelijk is hij hier ook weer snel vanaf.

18. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Echt super zeg.. ben blij voor je..

En ja hier nog steeds gesnotter jeffrey is gister weer zonder avondeten om 17:30 naar bed vetrokken....

Ga nu henk naar de truck brengen..

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Waarom moeten 2 vriendinnen in 1 week mij melden dat ze zwanger zijn (7 en 8 weken, de ene van haar 2e en dan andere van haar 3e kindje), maar ik mag het nog aan niemand vertellen!!!!???? Grrrrrrrrrrrrr...... Ze bedoelen het waarschijnlijk heel lief, maar ik kan er niks mee!

Sorry dames, maar dat moest er even uit! X

20. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ik snap het heel goed hoor jufaman.

hoop dat jij dit jaar ook nog heel positief mag gaan afsluiten!

Deel Deze Pagina