Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    @hier.

t gaat redelijk goed.
    Jessey groeit als kool , maar hij komt ook elke 3u voor een fles ( ook snachts) dus dat is logisch haha.
    Mijn wond is aan 1 kant open gegaan er komt vuil en bloed uit dus dat is wel mooi kl*te.
    Ik baal dr flink van want ben zoiezo als de dood voor mn wond....

omdat ik gestopt ben met bv ben ik weer gaan lijnen en hoop dit jaar nog 15-20kg kwijt te raken....

verder gaat het leventje zn gangetje .
    3 kids is druk dus tijd om stil te zitten hebben we weinig

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Jufamans. Zit je idd mooi mee.. en ze weten wel dat jullie zoveel problemen hebben met zwangwr worden neem ik aan..
    Beetje vreemd dat ze dan idd naar jou toe komen en je ook je mond moet houden. .

Dump al je frustratie s maar hier hoor meis.. daar zijn we voor.

Bijoux klinkt niet fijn en nu??

Wat fijn dat jesse het wel zo goed doet.

Nou hier was ik aardig opgeknapt maar na Vrijgezellenfeest is het weer fout gegaan lig nu weer met koorts op bed dus hou het kort.

Truste

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, jeetje dat is echt mooi kl*te zeg.
    Je kan er inderdaad helemaal niks mee.
    Kom het hier maar lekker uitgillen hoor. Dikke knuffel.

Bijoux, wat fijn dat het goed gaat met Jessey.
    Balen dat het met je wond wat minder goed gaat, het klinkt in ieder geval akelig.
    Als je het zo druk hebt met de 3 kinders vliegen de kilo's er misschien zo vanaf ;)
    Succes met afvallen.

Jacenhenk, jammer dat je toch nog niet helemaal goed beter was, hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Sterkte.

Hier ook "druk" aan het sporten geslagen, samen met een vriendin.
    2Groepslessen achter de rug, maar pffff wat een houtenhark voel ik me hahahaha.
    En uitleg van de sportapparaten gehad, was erg interessant en man wat een spierpijn de dag daarna hahahaha.

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wat goed Taby!!! Ook lekker aan het sporten! We worden nog eens heeeeel sportief hier ;)

Ik ben nu in week 4 van het hardlopen en ik vind het heerlijk. Even gedachte op nul, even de drukke dag van me afzetten en daarna een heerlijke warme douche en moe en voldaan op de bank. Ik slaap ook beter als ik gesport heb. Ik val niet echt meer af, maar mijn conditie gaat vooruit. En ook heb ik kleinere 'lovehendels' zoals mn vriend dat zegt. Ik merk het ook aan mn broeken! Lekker hoor...

Mijn menstruatie is goed op gang gekomen vorige week. Volgende cyclus in september willen we de embryo terug laten plaatsen! Daar kijk ik ook weer naar uit.

Morgen uit eten met mn ventje, lekker naar de Griek. Donderdag met collega's van school uit eten! Wat een verwennerij allemaal... En komend weekend ook nog dorpsfeest hier, dus heerlijk 2 avonden los in de feesttent en zondag gezellig over de braderie wandelen!!

Soms is het fijn om mij te zijn! XXXX

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Klinkt goed jufamans...
    Lekker genieten en zoals ik het hier nu lees zit je weer redelijk goed in je vel. .

Bijoux hoe is het bij jou ?? En met je wond??? Succee met lijnen hopelijk gaat het bij jou lekker snel en haal je je doelstelling

Taby goed bezig.. en die spierpijn zal nog wel ff blijven maar dat houtehark gevoel niet hoor paar weken dan weet je niet beter meer hahaha maar wel super van je.

Hier opgeknapt maar nu is maikel ziek gelukkig niet aan het overgeven maar wel zwaar diarree...
    Dus we gaan nog ff verder met de ziekenboeg.

Het leverd helaas ook de nodige spanning en irritatie tussen henk en mij op al denk ik dat er bij hem iets dwars zit waar hij niet over wil of kan praten weet het ook niet Tgaat in elk geval niet lekker hier
    Dus ben emotioneel echt een achtbaan nu..

Zeker omdat het niet de 1 ste keer is dat dit gebeurd.. en ik dan van alles naar mn kop gegooid krijg kwa woorden en die kwetsen het meeste vaak...

En dan gaat er van alles door mn hoofd.. moet ik de stekker eruit trekken moet ik ervoor vechten.

Hoe moet het met de kids met welke keuze zijn zij het gelukkigste en met welke keuze word ik gelukkig..

Weet he het is een moment opname. .

En volgende week gaat het vast weer beter maar ja hoelang duurt het dan weer voor de volgende keer komt 1 week 3 weken ????
    Snappen jullie het?? Zal vast wel niet het is ook zo wazig.. maar ja ik zit er midden in en zoals het nu gaat kan ik er niet tegen en maak ik mezelf kapot...

Sorry voor mn gezeik. . Moet jullie daar ook helemaal niet mee lastig vallen maar weet niet waar ik het anders kwijt moet..

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hebben erover gespraat vanmorgen en we zijn alle 2 wat gestrester dan normaal en dat heeft een grote uitwerking op onze relatie..

Maar we gaan allebei ervoor vechten want we houden teveel van elkaar om het om zulke dingetjes te laten klappen...

Moest ik ff kwijt aangezien ik vanmorgen erg negatief was..

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jacenhenk, fijn dat jullie er even goed over hebben kunnen praten. Nu de oorzaak van de stress Nog aanpakken dan komt het helemaal weer goed toch.

@tabby, fijn dat ze het nog steeds zo leuk vind om naar school te gaan.

@jufaman, fijn dat jullie zo genoten hebben van de pauze. Zal misschien niet elke dag makkelijk zijn geweest maar zo te horen was het goed voor jullie. Op naar de volgende terug plaatsing.

Hier vandaag op de fiets met twee Kids naar een speeltuin geweest. Ik had het beloofd aangezien Jeroen met de fiets naar zijn werk zou gaan maar toen we op p het punt van vertrekken stonden geen auto. Dus zijn oogjes stonden al op beteuterd dus toen de fiets maar gepakt. Mijn God Ik was kapot. Ik had eerst nog 5 minuten nodig om bij te komen maar ze hadden het zo naar hun zin met spelen dat het me alles waard was.

Vanaf maandag ga ik ook aan de sonja bakker. Ben nu voor mezelf besloten dat het genoeg is. Ik zit niet lekker in me vel, elke keer baal ik weer als ik in een paskamer sta. Dus nu ga ik er wat aan doen. Mijn doel is rond de 75 kg te komen en als beloning heb ik me een tatoeage ter herinnering van mijn moeder beloofd. Heb al Zo lang en idee in mijn hoofd van wat ik wil maar als je niet lekker in je vel zit een blij bent met jezelf dan schuif je dat idee steeds weer op de lange baan. En jacenhenk is mijn motivatie. :D

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, ooit eerder hardgelopen? Hoe heb jij het aangepakt?
    Het lijkt me ook wel wat, zo lekker alleen een rondje lopen, net wat jij zegt, verstand op 0 en gaan met die banaan.
    Maar ik kan echt niet goed hardlopen, als ik een stukje moet rennen dan kan je mij aan de zuurstof leggen hihi.
    Je zit lekker in je vel op het moment, zo te lezen. Hou het zo vast he.
    Er komt weer een spannende tijd aan voor jullie.

Jacenhenk, je komt maar lekker "zeiken" hier hoor meid.;)
    klinkt heftig, maar wel fijn dat jullie er samen voor willen gaan.
    Blijf vooral praten met elkaar en maak ook tijd voor leuke dingen samen zonder de kindjes.

Jewe, alvast heel veel succes met het sonja bakkeren, mooi doel om naar toe te werken toch die tattoo.
    En inderdaad is jacenhenk wel een heel mooi voorbeeld, ik vind dat echt heel erg knap.

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Thanks dames...

Jewe: wow voel me gevleid.. Als je een dopje hebt zoek je me maar op, ik trek je er door heen.. Je kan het..
    Kijk eens op : - 10 kilo in 2013.

Daar schrijf ik ook in mee, helpt motiverend..
    En ik ben er ook nog steeds niet hoor..

Wel gaaf die tattoo, ik ga een dezer weken een tattoo laten zetten vind het doodeng want ben bang van naalden...
    Ook ik wil iets wat me aan m'n moeder zal herinneren en ook de namen van de jongens..
    Maar weet zeker dat het je gaat lukken..

Bedenk wel dat Sonja maar 800 kcal per dag is, dus mocht je er niet genoeg aan hebben of je lijf niet ( wat bij mij dus na 6 maanden het geval was) dan moet je gewoon iets extra eten dan val je soms nog net wat sneller af ook!!!

Wbt hier:

eens in de zoveel tijd komt er zoveel bij elkaar tegelijk op de hoop dat ik het gewoon ff niet meer trek en m'n ei kwijt moet..

Sowieso vragen de problemen rondom Jeffrey enorm veel energie en als hij dan net als vandaag super onhandelbaar is, dan kan ik ook super weinig hebben en schiet ik ook veel sneller uit m'n vel dan normaal...

En henk is altijd weg dus alles komt op mijn schouders en dat ergerd henk dan weer maar ja daar kunnen we niks aan veranderen, het is nu eenmaal z'n werk

En henk heeft al jaren pijn aan z'n lijf wij denken aan reuma maar ze kunnen niks vinden .

Maar ja logisch dat als je pijn hebt ook minder kunt velen van een ander..

En zo zijn er tal van "redenen" te bedenken, maar ja het blijft ff rot eens in de zoveel tijd

Dus opzich gaat het wel goed tussen ons maar op momenten als van de week zie ik het gewoon ff niet meer zitten en dan ga ik twijfelen..
    Volgens m'n vriendin die ik vandaag sprak is dat heel normaal, maar ik had dat nooit of ik liet m'n gevoel niet toe dat kan ook nog..

Dus vind het dan best eng als ik dat voel..

Maar nu is het gewoon weer goed gelukkig en ga ik weer verder met genieten van m'n gezin..

Ik ga nu lekker naar m'n bedje toe..

Truste iedereen

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, jij ook een tattoo. Gaaf hoor.
    Ik heb 1 juni een tattoo op de binnenkant van mijn pols laten zetten. Ben niet bang van naalden, maar wist ook niet goed wat ik erbij moest verwachten, maar het is net een beetje te vergelijken met het epileren van je benen vind ik.
    Fijn dat alles weer uitgepraat is tussen jullie. Kunnen jullie lekker aan het weekend beginnen.

Fijn weekend allemaal.

11. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Ik in rijen ligt naast Breda. Hihihi is niet ver van Roosendaal groetjes jes

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Welkom Jesenden.

Bijoux, had je stukken aan je auto vandaag?;)

Hoe gaat het verder hier met iedereen?
    Het is al een tijdje stil hier.

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hoi dames iedereen druk bezig met z'n eigen dingen..

Welkom jesden het is hier de laatste tijd erg rustig maar je zult zien dat het ineens weer gezellig word gaat op en af..

Hoe is het bij jou taby nog steeds alles goed met Britt en d'r zin in naar school gaan??

Jewe: wat een gave schoenen voor jens he..
    En wat gaat hij hard zeg..
    Hoe groot en zwaar is hij nu??

Bijoux hoe gaat het met jou en de kleine man?? En met lijnen??

Hier lekker druk zoals altijd.

Morgen weer ouder gesprek bij ggz voor Jeffrey en dinsdag met Maikel naar de kno arts ( vorige week werd ik door kinderarts doorverwezen ivm keelamandelen die 3x zo groot zijn dan normaal en vocht achter z'n trommelvliezen) dus ben heel benieuwd wat deze arts gaat zeggen.

Volgens kinderarts was de kans groot dat ze eruit moeten en gelijk buisjes maar hoop uiteraard dat het helemaal niet nodig is..

En dan smiddags moet ik met Jeffrey weer naar de kinderfisio voor het 2 e onderzoek dit keer voor de prikkelverwerking.
    En dan hoor ik de week erop wat er uit is gekomen en wat voor therapie er op gestart gaat worden voor hem.

Maar eerst morgen na de ggz naar de huisarts, toen ik griep had is er iets in m'n rug verkeerd geschoten em loop daar nu dus al die tijd al mee rond en de pijn word erger en begint uit te stralen naar m'n benen..

Vanmiddag wilden we een stukje gaan rijden met de motor en zelfs dat ging niet, dus na een uurtje waren we al terug omdat ik echt verging van de pijn..

En aangezien ik al jaren last heb van m'n rug vind henk dat ik erop moet staan dat er een foto gemaakt word dus zal eens kijken wat ze bij de dokter zeggen..

Word vervolgd.....

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hey Jacenhenk,

Wat vervelend met je rug zeg, hopelijk heb je een verwijzing van de arts gekregen.
    Succes met Maikel bij de knoarts.
    Hoe was het gesprek over Jeffrey?

Het gaat nog steeds goed met Britt en het wegbrengen naar school en de bso, ben er zo gelukkig mee.
    Wat kan je je toch rot voelen als je je kind elke keer zo verdrietig moet achter laten.

Vrijdag zijn we naar de efteling geweest, was weer erg leuk. In het sprookjesbos was ze een beetje vervelend, later kreeg ik het idee dat ze zich daar gewoon verveeld heeft ofzo. Want eenmaal bij de atracties, zoals de bobslee ging ze helemaal uit d'r dak en wilde ze wel 10x in de bob hahahaha. Zo ook vond ze de piranha helemaal geweldig en was ze verdrietig dat ze nog niet groot genoeg was voor de python.

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hahaha grappig dat je als kind kan balen dat je niet in de python mag.. al kreeg ik er 100.000 voor dan nog krijg je mij er niet in hihihi

Super dat het nog steeds zo goed gaat op school. Misschien was de switch toch wel een hele mooie bijkomstigheid. .

Vandaag bij dokter geweest en moest een röntgenfoto laten maken om te kijken of er wervels beschadigd zijn en of er een vermoeden is van bechterew en daar schrok ik eigenlijk nog het meeste van.
    Vanmiddag kon ik fwlukkig al terecht dus nu 2 dagen wachten op de uitslag.

Pijnstilling is in elk geval verhoogd naar 3x 50mg diclofinac en 4000 mg paracetamol dus nu hopen dat dat de pijn kan onderdrukken.

Gesprek over jeffrey ging goed. Ze pakken ook gelijk ons leven mee zodat wij ook wat beter leeen communiceren want zijn allebei nogal binnen vetters..
    Vandaar ook laatst die ruzie. .

Verder morgen met maikel naar kno ben best zenuwachtig.

Hij ook denk want wil niet slapen. Gilt moord en brand zodra ik gem op bed leg.
    Naar hij ruikt ook heel zuur dus misschien weer last van zn reflux??

Nou ga lekker niks doen en zo naar bed toe

Xx

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha lieve dames,

Lang niet geweest hier, maar dat is goed want dat betekent dat ik mijn gedachten goed heb kunnen verzetten. Nu wordt het weer spannend en begint het te kriebelen....

Eerst mijn menstruatie afwachten (volgende week), zodat we een terugplaatsing krijgen van een cryo....

XX

17. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Thankxxxx :)

18. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Hoi jacenhenk hopelijk knappen jullie allemaal snel op tis allemaal niet niks.beterschap groetjes.
    @jufaman ik. zal voor je meeduimen en blijf positief voor jou. Groetjes

Tis hier nu net zes uur in de avond , ben momenteel op vakantie samen met mijn vriend,we kunnen zo naar beneden voor t avond eten,maar om eerlijk te zijn wordt ik al misselijk als ik er aan denk hihi. Verder is t hier echt prachtig. Fijne nacht iedereen groetjes

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk: Hoe was de uitslag van de foto's?

Jufaman, spannend meid. Mijn duimen draaien alvast voor jullie.

JesDen, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Waar zijn jullie op vakantie? Fijne vakantie.

20. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Dankjewel xXx we zitten in Cancun Mexico :) helaas erg veel regen maar verder een zeer mooi land, met een aparte fiesta sfeer ;) groetjes

Deel Deze Pagina