Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Gefeliciteerd jesden, had het ook nog niet meegekregen sorry.

En cancun is super je, ga je ook nog met dolfijnen zwemmen??
    Wij zijn er 5 jaar geleden voordat we kindjes kregen geweest.

Jufamans wat word dat weer spannend voor jullie, ik ga keihard duimen en hopen dat het dit keer een plakkertje gaat zijn..

Taby niks te zien op de foto, net bij manueeltherapeut geweest en zij heeft vastgesteld dat ik hyper laxiteit heb, en een scheef bekken..

Volgende week wil ze met naalden in m'n rug de spieren die te gespannen staan proberen te ontspannen en de spieren die te ontspannen zijn aan te laten spannen.. Brrrr

Maar goed dit betekend dat ik dus heel snel blokkades en spit enz oploop.
    Ik voel altijd aan als een stijve hark maar ben dus eigenlijk te lenig hoe gek dat ook klinkt.. Maar de spieren eromheen vangen dat op door heel strak te gaan.
    Mogelijk moet ik ook aan de steunzolen maar dat wilde ze nu nog niet doen..

Voorlopig mag ik ook niet meer flink sporten mag alleen nog yoga en Pilatus' doen maar daar heb ik zo'n hekel aan... Pffff

Nou dat was mijn klaag tijd weer..

Morgen met Maikel naar cb toe voor de extra controle dus ben benieuwd aangezien hij nog niks meer zegt dan met 14 maanden.

En donderdag middag met Jeffrey naar de fysio ben benieuwd wat daar uit komt want hij heeft ook Eem scheve bekken straks blijkt hij ook dat hyperactief te hebben..

Nou ga weer verder Maikel slaapt net, om 13:20 Jeffrey van psz halen en moet hier in huis echt heel veel doen nog pff zo geen zin in.

Groetjes iedereen

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Geniet maar lekker van je vakantie Jesden.

Jacenhenk, daar ben je lekker mee joh. Hopelijk valt het een beetje te behandelen en krijg je niet al te vaak spit.
    En ik duim voor jullie dat Jeffrey het niet heeft.
    Ach joh dat cb heeft altijd wel wat te kletsen over wat er allemaal wel of niet goed gaat. Ieder kind doet zijn eigen ding en groeit zijn eigen curve, dus ik zal me er nu niet al te druk om maken, komt vaak vanzelf wel goed.

3. MamavanBas2009

17 sep 2013
    24
    0
    0
    Mijn 2 knapperds en werken !
    Noord-Brabant
    Ik kom uit Omgeving Breda !

Groetjes.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jacenhenk. Wat klote allemaal. Niet fijn als je altijd pijn hebt.

@jufaman. Ik duim weer voor je deze maand.

@jesendan.geniet van je vakantie.

@mamavanbas. Gezellig. Ik kom ook uit omgeving Breda. In Oosterhout om precies te zijn.

Nou hier druk druk met van alles en nog wat en vanaf volgende week ga ik weer aan het werk voor 3 dagen. Even weer lekker wat anders. Ben aangenomen bij Primera in Breda op de hoge vugt. Heb er zin in.

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Proficiat Jewe!!! Met je nieuwe baan. Hoop dat het je bevalt en dat het goed te combineren is!!

Welkom mama van bas en jesden!! Klets gezellig met ons mee.

Hier wachtend op mijn menstruatie zodat ik het zkh kan bellen voor een 1e echo voor de terugplaatsing!

Verder geniet ik volop van mijn gezellige leven, lieve vrienden en familie!! Druk druk druk op school natuurlijk. Nieuwe groep 7/8 (waarvan ik groep 8 vorig schooljaar als groep 7 heb gehad!) en ze zijn echt geweldig. Na 2 jaar weer een lekker groepje met kids. Heb zin in dit jaar!

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Wat leuk jewe.. veel plezier met je nieuwe baan.

Mamavanbas welkom hier.

Hopelijk word je snel ongi jufamans.. en fijn dat je lekker aan het genieten bent..ta

Taby maak me er ook niet druk om hoor. Hij heeft nu wel vve gekregen vanwege zn spraak maar ik vind het best scheelt een hoop in de kosten voor psz hahaha..
    Dus ik zeg er geen nee tegen..

Verder komt er een spannend weekend aan.

Ondanks dat we af en toe niet op 1 lijn zitten ga ik henk ten huwelijk vragen. Ik weet geqoon dat hij de ware is.
    Maar henk heeft altijd gezegd niet te willen trouwen..

We gaan in oosterhout bij de nieuwe merlijn uit eten en dan wil ik op een bord latrn schrijven:

Ik vraag het 1x daarna nooit meer

WIL JE MET ME TROUWEN...???

Er zit dus een grote kans in dat hij nee zegt maar ik moet het proberen anders zal ik ne altijd blijven afvragen of hij bij een serieus aanzoek ook bij zn standpunt blijft.

En zal niet minder van hem houden maar tis gewoon een droom van mij om te trouwen.

Dus iedereen duimen graag..

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ooooooooooooow spannend Jac!!! Wanneer zit het in de planning om hem te gaan vragen? Vrijdag, zaterdag of zondag?? Heeel veeeel succes, ik ga voor je duimen! ♥

Mijn vent wil ook niet trouwen. Ik heb ook niet echt de behoefte en nooit gehad. Maar omdat ik nogal veel nadenk de laatste tijd, zou ik toch echt wel willen trouwen als we geen kinderen kunnen krijgen! Tja, ik weet dan ook niet of hij dan wil. Heb het er nog niet met hem over gehad!! Maar dat is voor latere zorg!

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Welkom mamavanbas2009. Ik kom uit Etten-Leur. En heb een dochtertje van januari 2009.

Jewe, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, heel veel succes.

Jufaman, het gaat je goed zo te lezen, lekker meid!
    Komt weer een spannende tijd aan voor jullie.

Jacenhenk, wat leuk! Ik ga heel hard voor je duimen dat hij ja gaat zeggen.

Jacenhenk en jufaman, jullie hebben net zo'n man getroffen als ik.
    Wij zijn inmiddels wel getrouwd, maar na een relatie van 12 jaar vond hij het ook wel leuk als ik samen met hem en de kleine meid dezelfde achternaam zou krijgen. Het houden van wordt niet anders als je ineens getrouwd bent.
    Dus kozen we ervoor om op 2 okt 2008 samen even bij de gemeente binnen te lopen en te trouwen.:D

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Nee klopt taby..

Maar weet wel dat als hij trouwt hij wel alles erop en eraan wil hebben. Hij wil dus echt niet ff het gemeentehuis inlopen dat heb ik ook al een keer gezegd dat ik dat oke zou vinden..

Ik ga hem zaterdag avond vragen..

Ooo ben nu al zenuwachtig heb vanmiddag ringen gekocht die mag ik terug brengen als hij nee zegt ( tja moet me toch indekken omdat er een reële kans is dat hij nee zegt)

Dus nu is het erop of eronder..

Gaan eerst een uur bowlen vond hij leuk pfff nog langer wachten. .

Nou jullie horen me nog wel als ik kom gillen of huilen hahaha

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Lekker Merlijn. Heb je het magic bites menu? Dat is zo lekker. Succes in elk geval. Hij zegt vast wel ja.

11. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Ik doe altijd het verrassings menu 3x3 gerechtjes waarvan je niet weet wat je krijgt.. maar denk dat dit hetzelfde is..

En henk neemt altijd soep.. dus wil het in zn soepbord laten zetten hihihi..

Pffffff zenuwen gieren mn lijf door.
    Straks eerst een tafel boeken door de zenuwen gister helemaal vergeten.. hoe dom kan je zijn

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Magic bites is nieuw. Kun je voor 25 Euro onbeperkt en soort van tapas hapjes bestellen.

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier is mijn ongi doorgebroken en vanmiddag natuurlijk meteen met het zkh gebeld. Volgende week donderdag al de 1e echo...

14. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Heej wat leuk. Ok kom uit Oudenbosch.

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Welkom biene..

O wat super jufamans hoop zo op een goede echo.. en dan hopen dat je een goede terugzetting krijgt.
    Was dit de laatste poging vsn de 2e keer toch??
    Ik ga keihard duimen.

Ja jewe dus ik baal als een stekker en tis trouwens 32, 50 na 8 uur pfff
    Maar moest mn plannen dus wijzigen.

Nu een mooie kaart via greetz besteld die ze dan tijdens een gang erbij serveren want ze hebben geen grote borden meer..
    Was wel ff balen want ik vond dat verrassings menu altijd zo leuk.. maar is niet anders.

Tis opgelost nu.. dus allemaal verder duimen he..

16. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Nou hebben een echte pechvogel hier..

Gooide de deur dicht zaten zn vingers er nog tussen. .. aiaiai..

Gelijk naar dokter gevlogen en voor zover hij kon zien niets gebroken.. dus dat was een positief puntje in deze ellende..

Hij heeft wel veel pijn gelukkig lijkt de zwelling mee te vallen..

Verder nog steeds niet lekker ben alweer bijna 2 kilo afgevallen. . Dus dat is dan wel het voordeel ervan hahaha.

Maar volgens apotheek kon het niet van de diclofinac komen als ik daar zondag al mee gestopt was.. dus mogelijk toch een virus..

Nou het eten is bijna klaar lekker laat maar ja dat heb je met de hectiek van net

Fijne avond iedereen

17. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, nog 1 nachtje slapen.....spannend hoor.
    Hoe gaat het met Jeffrey zijn handje? Je zult wel geschrokken zijn, zo'n autodeur geeft echt langs geen ene kant mee, arm kind.

Jufaman, ik wens jullie alle geluk van de wereld. Hopelijk is het snel raak voor jullie. Mijn duimen draaien alvast.

Biene, welkom. Gezellig dat je ook mee komt kletsen. Ik kom uit Etten-Leur. Maar ben regelmatig in Oudenbosch te vinden, omdat mijn man daar vandaan komt en dus mijn schoonfamilie er woont.

Geniet allemaal lekker van het weekend. Het schijnt een klein beetje beter weer te gaan worden.
    Dus wij gaan de tuin alvast een beetje winterklaar maken denk ik.

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Taby: mijn man komt ook van Oudenbosch!! Mijn schoonvader, schoonzusje en zwager wonen er ook, dus ik ben ook geregeld in Oudenbosch! Klein wereldje toch weer?! Bedankt voor je lieve reactie!

@ Jac: Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel geluk vanavond!!! Ik hoop voor je dat hij volmondig JA tegen je zegt.... Reuzespannend zeg!! Fingers crossed ♥

19. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hij heeft jaaaaaaaaaa gezegd..

Ben zo onwijs blij..

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja ik zag het al op fb. Echt kei leuk. Gefeliciteerd. Een nu meteen een datum gaan prikken kan die er niet meer onderuit. ;)

Deel Deze Pagina