Hahaha de datum ligt in de toekomt juni 2015 of als het financieel tegen zit 2016 pas. Het moet natuurlijk wel de mooiste dag van mijn leven zijn dus ja zal wel dik boven de 5000 euro gaan kosten vrees ik. Heb geen flauw idee wat een jurk pak trouwzaal en eten drinken kost.. Dus moeten we eerst eens uit zoeken. Op dit moment sparen we 500 per maand dus dat is al dik een jaar sparen als we verder niks meer doen. Dus ja 2014 gaat het zeker niet worden. Hoop dus zelf op 15-06-2015 En anders word het 16-07-2016 (16-06-2016 zittrn 3 zessrn in en ben opgevoed met de gedachte dat dat het getal van de duivel is dus die datum wil ik niet)
Dank jullie wel... En datum staat toch al vast.. hihihi voor het geval dat!! 05-06-2015 Nu zullen jullie zeggen waarom niet 15-05-2015 Nou heel simpel dat is mn moeders sterfdag... Anders had ik die datum wel gekozen.
Jacenhenk, wat leuk voor dat hij ja heeft gezegd. Nu lekker voorbereidingen gaan treffen, leuk! Jufaman, toevallig. Uit welke wijk komt jou man? De mijne uit de wijk achter de baseliek.
Mijn man komt van de Jaap Edenlaan (dat is voor de badeliek!). Daar woont mn schoonvader nog steeds. Mijn schoonzus en zwager wonen in de Molenstraat. (weet niet hoe de wijk heet...) Ouders van mijn zwager hebben in de Molenstraat het café De Paardenstal! Dus zijn we daar ook af en toe te vinden!
Okee lachen ja Je bent wel wat ouder als Mijn dus Ik denk niet dat Ik Je ken denk Ik ? Ik ben 20 Ik word in November 21. Groetjes.
Ik wordt volgende week 29 Maar ik ken best veel mensen in oosterhout. Als je zoekt op Wendy de Haas op fb dan moet je me wel vinden je mag me gerust toe voegen als je wil.
Wat leuk dat jullie zo dichtbij wonen zeg.. Hier zondag lekker een relax nageniet dag gehad.. Wil het liefste alles al gaan regelen maar ja we trouwen pas over 1 jaar 8 maanden en een paar dagen dus erg vroeg hihihihi Dus voorlopig moet ik maar gewoon mezelf bezig houden mwt gastenlijsten maken het kan maar gebeurd zijn hihihi. En kijken voor mooie locaties.. Suggesties zijn welkom.. Nou ga nu ff met de jongens spelen Xx
Oooo dames ik ben zo trots op mn kanjer.. Hij is gewoon over naar badje 2 en dat met 3, 5 jaar is hij de jongste ooit die naar het 2e badje is gegaan... Ben gewoon emotioneel van geluk en trots.. sorry dat ik zo overdrijf maar voelt echt zo. Had echt gedacht met zn regulatie stoornis dat het maanden zou duren
@ Jac: wat goed van je ventje!! Je mag met recht trots zijn! Vanmiddag 1e echo gehad en mijn eisprong zit er al weer aan te komen. Dus as zaterdag weer terug naar het ziekenhuis voor een 2e echo. Hopelijk begin/half volgende de terugplaatsing. Mits het embryo goed ontdooit natuurlijk!
Dank je mama van Bas.. Ben og steeds helemaal trots op m'n mannetje.. Jufamans hoe gaat het met jou?? Hoe was je echo??? Ben benieuwd Ik ga nu naar bed toe Xxxx
Hoe staat het hier met de dames?? Van het weekend aan het genieten Vandaag de 2e echo gehad in het ziekenhuis. Alles in orde! Goed nieuws: de terugplaatsing is op zaterdag 5 oktober! (ik was even vergeten dat bij een ingevroren embryo de terugplaatsing een dag of 6 later is...). Morgen avond de pregbyl spuiten. Vanavond houden we een geheel verzorgde BBQ voor 15 personen. Die heb ik gewonnen bij Greetz!! Ze komen alles zo afleveren, dus ben benieuwd. Zeil over de tuin getrokken, muziekinstallatie klaar en drank staat in de koelkast!! Kom maar op, ik heb er zin in!!
Ja dat had ik gelezen op fb. Leuk hoor. En wat super dat 5 okt de terug plaatsing alweer is.. Ik duim weer als een gek dat dit jullie momentje zal zijn van een goede plakbaby.. Hier weer thuis van een zeer geslaagd dagje juliana toren. Het was echt super maikel mocht bijna overal in. En vond ook alkes super durfde meer dan Jeffrey in het schommelschip had hij de grootste lol terwijl jeffrey aan get huilen was. Had dat wel verwacht maar we moeten van de fysio voor prikkelverwerking hem over prikkelen door hem net zn eigen grens over te trekken. Of bijv zware dingen te laren sjouwen en dat zwemmen is dus ook mega goed voor hem. En uiteindelijk stopte hij dus ook met huilen. Hij vond het wel een beetje eng zei hij hihihi.. Nou ga nu op het bankje want kan niet meer op of af met mn heup/rug. Maandag eerst maar weer eens naar de huisarts voor een verwijzing naar de orthopeed. Ff fotos laten maken want zit echt niet goed. Vanacht de pillen can de ha ingenomen maar daar zat morfine in en ben me daar toch ziek van geworden pfff leek heel de dag wel dronken.. Nou goed genoeg geklaagd Xxx fijn weekend