Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Jufaman, 5 okt, spannend. Je hebt een gezellige avond zo te lezen.
    Have fun!

Jacenhenk, leuk idd julianatoren. Britt vindt het ook een geweldig park.

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Ja echt super..

Hier vanmorgen weer bij ha geweest er zijn weer fotos gemaakt van mn heup dit keer om heup dysplasie uit te sluiten. Maar zij denkt dat ik weer gewoon door mn rug ben gegaan.

Heb wel andere medicatie nu. Ipv zaldiar (morfine pil) nu naar naproxen is een iets minder zware groep waar je ook gewoon mee mag auto rijden werkt wel iets minder goed maar ben in elk geval geen zombie meer..

En nu hopen dat ik snel eems van die pijn af kom.

Nou nu lekker slapen hopelijk.

Xx

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hallo dames..

Jufamans: my fingers are crosst..
    En mn duimen draaien overuren voor zaterdag..
    Denk aan je
    Xxx

Jewe was je nou al begonnen bij de primera??
    Ben benieuwd hoe het was/is..

Hier: pillen werken goed. Minder pijn en geen bijwerkingen morgen krijg ik de uitslag van de röntgenfoto maar zal niks op tr zien zijn denk ik.

Verder gaat het hier lekker
    Maikel begint eindelijk in zn eigen taal te pratrn wat heerlijk is dat zeg.
    Hij zei tot vorige week alleen mama en papa en verder echt niks.
    Speelde echt in stilte dus san is dat "geklets" wel heeeel leuk ineens.

Ga zo ff uurtjr oppassen bij een vriendin. Kan manlief leren die heeft deze week adr (gevaarlijke stoffen) cursus..
    Dus die is heel de week om 5 uur thuis..

Wel gezellig maar ook ff omschakelen. .

Xxx fijne avond iedereen

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jacenhenk fijn dat de pillen helpen tegen de pijn. Maar goed hopelijk weten ze straks ook waar de pijn vandaan komt.

Ja ben al begonnen bij Primera. Dit is mijn 2e week. Het is leuk werk om te doen.

Van de week super leuk nieuws gehad. Mijn zusje is zwanger van haar eerste kindje. Echt super leuk om tante te worden. Alleen jammer dat mijn moeder het niet meer mag mee maken.

@jufaman mijn duimen draaien ook voor zaterdag. En ik ben zaterdag jarig dus het is een positieve dag ;) dit gaat hem worden.

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Jewe is las het wat geweldig zeg.
    Snap je dubbele gevoelens had/heb ik ook..

En leuk hoor dat je het naar je zin heb..

Jufamans: hoe gaat het met jou je zenuwen nog onder controle? ?

Hier de uitslag van de röntgenfoto en ik heb lichte slijtage aan mn heup.
    Dus das wel erg vroeg al maar er kan sowieso niks aan gedaan worden.
    Heb nu wel een verwijzing voor de orthopeed dus ben benieuwd wat die zien/vinden.

Verder geen heup dysplasie dus dat is wel fijn.

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    jacenhenk, Fijn dat het geen dysplasie is, maar slijtage zit je toch ook niet echt op te wachten lijkt me. Hopelijk kan de ortopeed iets betekenen, zodat je niet teveel pijn hoeft te hebben.
    Wat leuk dat Maikel papa en mama zegt, dan smelt je hart toch he, als je dat voor het eerst hoort. Heerlijk.

Jewe, Goed dat je het naar je zin hebt op je nieuwe baan, fijn is dat.
    En wat leuk dat je zusje zwanger is, en wat een gemis als je merkt dat je dit ook zo graag samen met je moeder had willen meemaken.

Wat een bikkel vind ik mijn meisje, ze heeft vandaag een gaatje in haar kies laten vullen. Ze veroerde geen vin en hield zicht flink. De tandarts was heel lief en legde alles goed uit en deed wat hij vertelde, dus dat was echt super. Eenmaal buiten vertelde ze dat het toch wel een klein beetje pijn deed. Aaahhhh.
    En daarna zijn we naar de kapper geweest, ik wilde de puntjes even laten knippen bij Britt, maar ze wilde haar haren net zoals een ander kindje uit de klas, dus nu heeft ze het net boven haar schouders ipv lang haar.:)

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Ik zag het taby staat dr echt super leuk.
    En wat stoer zeg van dr..
    Was dat ik dr melkgebit of dr blijvende gebit

Jeffrey moet weer voor controle en vroeg me toevallig af dat als ze een gaatje hebben dat dan bij zulke jonge kids ook geboord word?!!

Vandaag ff bellen voor een afspraak ben echt benieuwd wat zij kunnen betekenen.
    De dokter zei dat ze hoogstwaarschijnlijk weinig kunnen betekenen maar ja zij hebben ook niet altijd gelijk..

Hier verder helemaal van de leg af. Henk is heel de week op adr cursus en dus elke dag om 5 uur thuis.
    Eet mee en wil daarna leren maar er mag dan niemand herrie maken dus hij is vreselijk sjago dan.
    Hoop dat hij zaterdag slaagt dan hebben we dat weer gehad want morgrn herft hij een hele dag vrij gevraagd pfff dat word vluchten

Gelukkig ga ik smorgens met de kids zwemmen en daarna moet de auto naar de garage en om 3 uur nog een verjaardag.
    Dus aardig veel weg morgrn.

Nou ga zo ff lekker naar het dorp met de benenwagen over de markt

Xx

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier zijn de zenuwen nog redelijk onder controle! Maar dat zal vast wel komen doordat ik het heel druk heb met school. (wat ik overigens wel fijn vind hoor...) Ik denk dat ik morgenavond niet in slaap zal raken. Want als het embryo niet goed ontdooid bellen ze in de ochtend op dat we niet hoeven te komen. (50/50 kans) Dat kan dus ook gebeuren als we in de auto zitten naar Tilburg. Dat lijkt me zooooo vreselijk! Ik ben daar ook erg bang voor.

Het is echt zenuwslopend..................... en heb last van mijn liezen. Dat heeft weer te maken met de pregnyl-spuit. Pffffff wanneer is het nou toch eens raak???

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Dikke knuffel voor jou jufamans..
    Snap je onzekerheid ..

Ik duim ontzettend met je mee dat ze niet bellen en dat deze blijft plakken
    Xxxx

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Jufamans hopelijk nog geen telefoontje gehad??

Succes morgen ik denk aan je
    Xxx

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanks Jac!! Nog niks gehoord.... Maar ben nu op van de zenuwen! Vooral omdat je weet dat ze morgenochtend ook nog kunnen bellen.

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb vandaag de tp gehad van een cryo..... Nu weer die ellendige wachtweken! Kom maar op!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Spannend. Ik duim voor je.

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dankje Jewe!

Zo naar het personeelsfeest van mn vriend.... BBQ in Bergen op Zoom, dus opletten wat ik naar binnen schuif ;)
    Gelukkig is het voor een goed doel!

15. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, Het was in haar melkgebit. En ze boren inderdaad. Maar we hebben echt een hele lieve tandarts die heel goed verteld wat hij doet en hoelang, dus hij vertelde dat hij dit 5 tellen ging doen en telde mooi af en daarna moest hij nog een keer 5 tellen, want hij zag nog een boterham zitten zei hij.:D Ze zei dat het spoelen met het water het meeste pijn deed.

Jufaman, spannend deze tijd van wachten. Mijn duimen draaien hoor.

16. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Hoi allemaal,

Kan ik mee komen kletsen? Het gaat me niet lukken alle 192 pagina's te lezen, maar misschien kom ik er vanzelf een beetje in :)

Ik woon vlakbij Steenbergen, ben ruim 10 jaar samen met mijn man en sinds 22 augustus zijn we getrouwd. We proberen zwanger te worden van een eerste kindje, ik ben nu ruim een maand gestopt met de pil. Spannend allemaal dus!

17. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Spannend hoor jufamans.. in elk geval fijn dat het goed ontdooid was..
    Nu dus idd de spannende wachtweken weer..
    Ik denk aan je en duim met je mee..

Taby knap hoor van britt.. ben benieuwd jeffrey moet ook weer naar de tandarts..moet daar nog voor bellen trouwens. .hihihi

Jolien welkom hier logisch dat je niet kan terug lezen.
    Nog gefeliciteerd met je trouwen.
    Ik heb 2 weken geleden mijn vriend gevraahd en wij gaan 05-06-2015 trouwen dus bij ons komen de spannende voorbereidingen nog.

Hopelijk ben je snel zwamger.

Hier ff rust.
    Kids liggen op bed

Gister zijn we de verlovingsringen op maat wezen uitkiezen..
    Dus die zal ik denk ik deze week wel kunnen ophalen.

Henk gaat morgen weer lekker werken nadat hij vorige week thuis was voor zn adr cursus maar hij is geslaagd dus dat zit er weer voor 5 jaar op.

Drukke week voor de boeg dus zal wel snel weer weekend zijn hihihi

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Welkom Jolien1982, spannend hoor, hopelijk mogen jullie snel zwanger zijn.

Jacenhenk, lekker he even de rust als de kindjes op bed liggen. Ik vind het altijd heel gezellig als ze wakker is, maar ook altijd weer lekker rustig als ze naar bed is hoor.:)
    Tegenwoordig kan ik met Britt een mooie afspraak maken hihi, ik zeg elke zaterdagavond voordat ze gaat slapen dat ze de volgende morgen papa wakker moet maken en aan papa's kant gaat liggen en dat doet ze tegenwoordig ook heel mooi, dus zondagochtend is lekker mijn ochtendje.:D

Hier ook een drukke week voor de boeg pffff, ma en di werken, wo en do ORcursus en vrij weer werken en zamiddag een feestje. En dan gaan we het zo maar lekker rustig houden denk ik zo.
    Maar ik heb wel lekker een week vakantie genomen in de herfstvakantie, lekkerrrrrrr.

We zijn al een hele tijd naar een andere auto aan het kijken.
    Nu hebben we een mooie opel zafira uit 2010 zien staan, niet teveel km, maar jeetje wat een bedragen vragen ze ervoor he pfffffff.
    En die verkopers hebben altijd van die mooie verkooppraatjes en wij staan niet zo heel sterk in onze schoenen wat betreft afpingelen, dus ik denk dat ik van de week mijn pa nog maar eens langs laat gaan en kijken wat hij voor elkaar kan krijgen. Die praat altijd zo'n verkoper onder tafel.:D

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @taby, nou ik vind het ook altijd erg gezellig als ze wakker zijn maar ben meestal ook blij als ze op bed liggen. Af en toe is het erg vermoeiend Haha.

@jacenhenk, leuk ringen besteld dat maakt het al meteen een stuk tastbaarder.

@jollien, leuk dat je mee kletst en hopelijk mag je snel zwanger raken.

Zo mijn verjaardag zit er weer op. Ben weer goed verengt. Van de kinderen en Jeroen en foto shoot gekregen voor een nieuwe foto van de kinderen samen dus ben benieuwd of het gaat lukken om ze samen op de foto te krijgen. Verder voornamelijk geld gehad dus van de week en keer heerlijk naar de stad om iets leuks voor mezelf te halen. Ook heel veel taart decoratie spullen gehad dus die kast puilt ook weer uit. Binnenkort vier ik het met samen met Jeroen voor de vrienden groep nog.

20. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Oh, hahah! Het dringt nu pas tot me door dat dit topic eigenlijk voor vrouwen mèt kinderen is... Nou ja, inderdaad maar hopen dat ik snel zwanger ben :D

Jacenhenk, wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd! Gaan jullie een grote bruiloft houden? Wij hebben het heel klein gedaan, alleen met directe familie en wat vrienden. Het was een geweldige dag en een hele persoonlijke, intieme sfeer omdat we het klein gehouden hebben. Maar een grote bruiloft kan ook fantastisch zijn!

Jewe, nog gefeliciteerd met je verjaardag :)

Deel Deze Pagina