Jufaman, hoe gaat het meid? Jewe, nog van harte gefeliciteerd. Je bent goed verwent zo te lezen. Leuk een fotoshoot! Jolien, het is niet alleen voor moeders hier hoor. Jufaman heeft nog geen kinderen en we duimen nu heel hard met zijn allen dat de terugplaatsing van hun cryo goed gaat verlopen.
Ik voel me goed meiden! Ik hoop echt zo dat we nu eindelijk een plakker hebben! Welkom Jolien. Ik ben ook nog geen moeder, maar hoop eind deze week/begin volgende week te kunnen melden dat ik ein-de-lijk zwanger ben (na de terugplaatsing van een ingevroren embryo).... Even in spanning afwachten nog.
Ik hoop het ook voof je jufamans.. jij vind het uiteraard het spannendste maar denk dat wij met zn allen bijna net zo in spanning zitten als jij.. Mijn duimen draaien in elk geval mega overuren.. Jolien we willen het gemiddeld groot/klein houden. Dus wel een echte feest ruimte en dag en avond gasten trouwjurk trouwauto ( al is die al geregeld want mn a.s man is vrachtwagen chauffeur net als ik ben/was dus wil met de truck opgehaald worden hihihi En verder ligt het eraan hoeveel we kunnen sparen hoe meer het is hoe luxwr het kan worden.. Jewe wow wat een leuk kado zeg. Hier moet ik ook nog steeds een afspraak maken voor een foto samen maar komt steeds niks van hihihi Handig opgelost taby. Klinkt idd als een drukke week. Hopelijk lukt het om het weekend verder rustig aan te doen. Ik ga lekker slapen anders ga ik snaaien en ben begonnen aan mn laatste 5-8 kilo.. zit nu nog steeds op -25 kilo.. dat moet naar -30/33 worden dus moet nog ff knallen.. En kan met al mn blessures ook niet sporten nu dus heb sonja weer opgepakt. Fijne avond nog Xx
Hoe is het jufamans?? Duim echt mega hard voor je... Hier druk bezig met alles te koop te zetten op de zevenbergse mp morgen ga ik het et op mp zelf zetten. Verkoop de complete babykamer aangezien maikel nu in een groot bed slaapt en het maar een klein kamertje is heb ik liever gewoon 1 kast en bed en verder niks. Morgen krijg ik een ontspannings massage van een uur en tword nog vergoed ook.. dus helemaal super hihihi Hoop volgende week weer te kunnen gaan sporten. Ben nu al zolang met blessure bezig dat ik het zat ven om niks te doen. Ga nu lekker slapen zodat ik niet ga snaaien Xx
Hey Jac, ik voel me op zich wel goed. Buiten het feit dat ik lichamelijk erg moe ben, last van mijn rechterlies heb en emotioneel af en toe mezelf helemaal gek maak.... Dit vergt zoveel van jezelf. Door dit hele traject herken ik mezelf soms niet meer. Mijn vriend ziet soms echt wel af met mij. Vooral in dit soort weken pfffff. Ook al kan ik pas op maandag 21 oktober mijn bloed laten testen. Weet ik aankomend weekend al wel of het misschien raak is. Tijdens een terugplaatsing in de natuurlijke cyclus zonder hormonen ben ik vorige keer na een week gaan bloeden. Dat zei de gyn. afgelopen zaterdag ook al. Dus al ik komend weekend niet bloed, ga ik maandag een testje wagen! Wel fijn dat ik dan herfstvakantie heb. Jullie nog plannen voor de herfstvakantie?? Ik ga op visite bij een oud-collega. En ik heb een high-tea met een vriendin gepland staan! Heerlijk, lekker en zin in! Ik hoop dat je geniet (hebt genoten) van je massage!! Hoop dat het helpt! Succes met de verkoop van de babykamer... Liefs jufaman
He jufamans ik had het gister nog als vraag getypt van wanneer het de andere keren fout ging maar dacht is nu misschien te heftig voor je maar nu schrijf je het zelf op hihihi wel apart dat je nu toch mijn vraag beantwoord. . En meis ik vind het zo spannend voor je leef echt heel erg met je mee.. Hoop zo voor jou op een plakker. En logisch toch dat je nu niet de vrolijkste bent tis ook niet niks wat je door moet gaan.. En manlief heeft daar ook alle begrip voor denk ik toch?? Leuke plannen in elk geval hopelijk kan he je een klein beetje ontspannen en heb je maandag een positieve test in je handen.. Hier weinig geplant misschien met de oppas naar juliana toren toe want henk moet gewoon werken helaas. Verder nog een dagje naar mn schoonzus toe dinsdag en verder dus weinig. Ben druk bezig met het lijnen dus wil ook niet teveel plannen want dan eet ik buiten de deur toch weer wat extra's. . En wil voor de kerst proberen onder de 70 te zitten.. Nou ga nu lekker eten en vanavond genieten van mn vent die thuis komt Xx
Jufamans is geen nieuws goed nieuws tot zover??? Ik hoop het zo je bent heel de week al in mn gedachten leef zo met je mee en iedereen hier met mij denk ik aangezien het zo stil is hier!! Ik denk aan je meis
Thanxxx Jac!! En inderdaad, geen nieuws is nog steeds goed nieuws! De dagen zijn nu echt killing, vooral omdat de vakantie begonnen is. Ik probeer voldoende afleiding te zoeken, zodat ik niet ieder kwartiertje naar de toilet ga om te checken!!
Ja dat lijkt me ook als je met je werk bezig bent denk je er ook wel constant aan maar kan je je er niet aan toegeven omdat je gewoonweg de tijd er niet voor hebt.. Sterkte meis de komende dagen.. Xxx
Ooo zo spannend nog steeds geen slecht nieuws. . Ga je morgen al testen?? En heb je de test al in huis?? Denk aan je..Xxxxxxxx
Hey Jac en alle andere meiden, Hier is het vannacht weer grandioos misgegaan. Het had helaas weer niet zo mogen zijn.... Ik ben er even klaar mee! X
Ach nee he Jufaman, wat is dit te erg voor woorden zeg! Ik gun jullie zo erg een prachtig wondertje....
He jufamans.. Al contact gehad met het ziekenhuis?? Wat zeggen zij?? Xxx dikke knuffel Hier zijn we vandaag met jeffrey voor de 1 ste keer naar de bios geweest de club van sinterklaas en hii vond het geweldig dus dat wors vaker naar de bios. Misschien zondag weer naar planes en over 3 weken met mn schoonzus naar turbo... dus heb er nu al zin in hahaha
@jacenhenk. LeuKe foto's op fb in de bios. Wij gaan toevallig morgen voor de eerste keer naar de bios met Tygo. Naar Planes. Hij kijkt al weken naar de trailer van de film op you tube dus hij is helemaal hyper dat we gaan. @jufaman. Hoe gaat het met je? Welke keer als ik je op fb voorbij zie komen kan ik niet anders denken dan hoe ongelijk het is. Wat nu?
Ik moet as maandag nog gewoon bloed laten prikken volgens het protocol. Daarna wordt er een evaluatiegesprek gepland. Verder lopen mijn emoties dwars door elkaar merk ik. Het ene moment geniet ik van het leven en het andere moment begin ik plots te huilen en kan er dan moeilijk mee stoppen. Dit jaar wil ik in ieder geval geen punctie meer ondergaan. Ik moet natuurlijk wel het gesprek met de gyn. nog afwachten. Ik voel me vreselijk machteloos en iedereen in mijn omgeving wordt ook zomaar zwanger. Dat is hard, noem het oneerlijk, maar het is aan mij om daar mee om te gaan. Ik weet dat ik via de gyn. ook contact kan leggen met een psycholoog. Misschien is dat toch niet zo'n gek idee. Want ik weet dat ik in de toekomst heel veel in aanraking kom met zwangere vrouwen, baby's en kinderen aangezien ik op een basisschool werk. Ik laat het maar even zoals het is..... Voor nu welterusten xxxxx
Verschrikkelijk Jufaman. Ik weet er eigenlijk niets zinnigs op te zeggen. Alleen maar dat je je emoties eruit mag gooien, daar heb je alle recht op. Dikke knuffel meid. Jacenhenk, ik zag de foto's op fb inderdaad. Het zag er super gezellig uit.