Zo jacenhenk, dat is inderdaad echt rotnieuws. Jeetje zeg, ben je mooi klaar mee. Sterkte met de onderzoeken en hopelijk kunnen ze je een goede pijnmedicatie geven.
Dank je taby.. Heb er ook niks over op fb gezet wil eerst weten hoe en wat precies. Het onderzoek van gisteren was om te kijken of ik ook osteoporose heb (botontkalking) maar dat geloof ik niet. Ik heb nog nooit wat gebroken maar ja misschien zegt dat helemaal niks. Maar probeer me maar voor te houden dat er verder niks is 18 dec dat andere onderzoek en dan 2 januari alle uitslagen dus helaas nog heel lang in de onzekerheid van hoe erg het is en wat ik nog meer mogelijk heb.. Hoe is het bii jullie?? Leuke intocht gehad?? Hier wel maar jeffrey vond het van dichtbij toch wel erg eng hihihi Volgende week gaan we naar het huis van sinterklaas in Dordrecht ben benieuwd hoe ze dat vinden. Gaan met tiffany (zn vriendin) Verder doe ik het rustig aan zet me nog wel in voor de weggeefhoek maar alles ff op een laag pitje om ff bij mezelf te blijven vind het namelijk nogal makkelijk om me voorbij te lopen dan hoef ik namelijk niet te voelen.
Ha dames, @ Jac: wat een pittig nieuws zeg ineens! Ik hoop dat er wat uitkomt wat goed verholpen kan worden of dat de pijn goed verholpen kan worden. Helaas weet ik hoe machteloos je je op dit moment voelt! Heel veel sterkte in ieder geval xx Na vanmiddag telefonisch contact te hebben gehad heb ik besloten over te stappen naar PNO. Heb net de aanvraag digitaal ingediend! En dit vooral voor de 4e vergoede poging natuurlijk...
Dank je lieverd . Wat houdt pno in?? Hopelijk is het niet nodig dat er een 4e ronde moet komen en krijgt het spreekwoord 3x is scheepsrecht zn gelijk.. Dikke knuffel terug
Jacenhenk wat een rot nieuws zeg daar staat je wereld wel even stil van ja. Sterkte. Jufaman waar staat pno voor? Van vrijdag tot maandag zijn wij in Disneyland geweest en wat was het leuk zeg. We hebben het echt super naar onze zin gehad allemaal. Vooral de kinderen. Tygo is overal waar hij in mocht mee in geweest. Hoe harder de achtbaan ging Hoe leuker hij het vond. Het is echt een durfal wat dat betreft. Jens keek zijn ogen uit en Mickey mouse was toch wel zijn favoriet.
Gaaf zeg jewe hoeven wij helaas niet te doen. Hier is maikel de durfal die ging in juliana toren overal in terwijl jeffrey niks durfdehhahaha Jeffrey net zn laatste cb bezoek gehad dus zijn we ook weer klaar mee. Maikel moet 11 febr weer en dan gaan ze kijken of hij een audiologisch onderzoek moet omdat hij net 10 woorden zegt waarvan er maar 4 duidelijk zijn : papa mama opa en auto Dus ze willen hem ff in de gaten houden. Nou ga nu eten en dan maikel naar bed en ff mn huishoudelijke taken gaan doen dat is een beetje blijven liggen na deze rot week
PNO is gewoon een zorgverzekering, net zoals VGZ, CZ of unive... Maar zij vergoeden wel een 4e poging IVF/ICSI en de andere zorgverzekeraars niet!
Oke nooit van gehoord maar zou idd dan wel een goede overstap zijn voor jullie Zeker omdat het ziekenhuis er nog steeds van overtuigd is dat het kan. Hier een redelijke dag gehad vanavond op psz een doe avond gehad en merk dat ik dan toch lichamelijk sneller afhaak. Met knippen en vouwen enzo. Nu ook onwijs veel pijn in mn armen en handen en heup van het zitten en knippen enz. Dus ga nu proberen te slapen want zelfs dit typen lukt bijna niet. Xxx fijne vrijdag morgen
Zie nu pas jou vraag jewe sorry. . Maar ging super goed had hem voorbereid op 2 prikjes dus hij was nog boos ook toen hij maar 1 prik kreeg hihihi.. Verder is hij met 111cm en 21, 4 kilo weer helemaal goedgekeurd. Over maikel maakte ze zich meer zorgen omdat hij echt nog niet veel zegt. Dus als hij met zn verjaardag nog niet veel meer zegt wil ze of terug naar de kno sturen of naar een audiologisch centrum om het gewoon voor de zekerheid vast te stellen dat er niks medische aan de hand is. Pfff tis weer ochtend en ben nu al bekaf en kapot grrrr Zo maar weer mn pillen innemen en hopen dat de rest van de dag beter verloopt Fijne vrijdag Xx
Zo eindelijk mijn wens is eindelijk uitgekomen een tattoo met de naam van de jongens. . Was er zooo onwijs bang voor maar viel echt reuze mee.. Het deed wel zeer maar ga er nog 1 bij laten zetten om mn moeder te vereeuwigen weet bog niet wat maar hij gaat er iets moois can maken speciaal voor mij dus ben benieuwd. . Verder gaat het eigenlijk wel redelijk hier druk met van alles en nog wat maar we gaan ons gangetje. Hoe gaat het bij jullie? ?
Mooi tattoos Jac! Wees er maar trots op! Vandaag is mijn ongi begonnen. Dat betekent dat ik vanavond start met het slikken van de pil. Dit is de start van onze 3e poging.... Ik weet dus ook dat ik vlak voor de kerstdagen zal moeten beginnen met spuiten. Ik ben er klaar voor!!! Het gaat zeker weer heel spannend worden.
Jufaman, hopelijk is 3 maal scheepsrecht en dan wordt 2014 een prachtig jaar. Jacenhenk, ik zag de tattoo's voorbij komen op fb, mooi hoor. Ik heb Britt aan de binnenkant van mijn pols staan, ben er ook erg blij mee. Het is en blijft voor altijd je kind. Hier druk druk druk met van alles en nog wat. Britt is ook druk druk druk door de sint, ben blij als die goede man weer terug naar Spanje is. Sinds afgelopen zaterdag is Britt in zevenbergen begonnen met zwemles, en ik vond dat ze het goed deed. Ik heb jaaaaaren gedaan over mijn A-diploma ivm watervrees, maar wat ben ik blij te zien dat Britt zo het water inspringt en al veel durft. Zelf vond ik het doodeng om naar te kijken, je hebt het niet in de hand als je zo aan de kant staat.
Waar gaat ze nu dan?? En knap hoor..hoop dat ze snel voorruit gaat.. Spannende tijd dus weer jufamans ik duim voor je en idd 3x is scheepsrecht. . Thanks voor de complimenten van de tatoo ben er ook erg blij mee. Ga nu slapen morgen weer vroeg dag Xx
Hoi hoi, Jacenhenk, ze zit bij fysiowave op zwemles. We hoorden er goede dingen over. En voor ons is het onderhand net zover als naar het zwembad in Etten. En daar hoorden we weer niet zulke goede dingen over. Van het weekend de sintaankleding opgeruimd en de kerstspullen uitgestald samen met Britt. We hadden na heel lang weer een weekend zonder "verplichtingen". Ook wel eens lekker moet ik zeggen. En hoe gaat het met jullie allemaal dames?
Hier ook alles in kerstsfeer. Verder druk weekje voor de weggeefhoek , loods moet geordend worden want we moeten er helaas weer uit. Dus alles moet per kleding maat man/vrouw/kind en speelgoed opgeruimd worden. Vandaag de hele ochtend geweest morgen ochtend weer en dan woensdag sporten en zwemmen met jeffrey en een vergadering savonds donderdag rust en ga ik naar mn vader en vrijdag morgrn weer naar de loods. En dam is de week alweer voorbij hahaha. Slaapse iedereen
Ha dames, Ik zit ziek thuis vanaf gisteren. Heb buikgriep en koorts. Heb de hele nacht van zondag op maandag op de wc doorgebracht. Pfffff wat een ellende zeg met een teiltje op het toilet! Gisterochtend toch naar school gereden, maar daar door de directeur meteen naar huis gestuurd. Als leerkracht mag je helemaal niet met koorts op school komen werken. Niks bleef erin, zelfs een glaasje water kwam er meteen uit! Gisteravond voor het eerst een klein beetje witte rijst op wat ook binnen bleef!! Vannacht redelijk kunnen slapen en vanmorgen een beschuitje met thee op. Hmmmmmm wat kan dat toch lekker zijn! Net een heerlijke kop bouillon op. Mijn buik rommelt nog wel, maar het blijft wel binnen! Koorts is gelukkig gezakt, maar ik voel me nog wel zo slap als een vaatdoekje! Wij hebben afgelopen weekend ook de kerstspullen opgezet. Ik vind het altijd een heerlijke tijd. Alhoewel ik me steeds meer ga beseffen dat ik rekening moet gaan houden met een kinderloos bestaan. Ik weet niet waarom, maar dat zegt mijn gevoel. Daarom worden de kerstdagen ook minder gezellig moet ik eerlijk bekennen. Op zaterdag 21 december begin ik met de 1e spuit.
Nou meiden, de 1e spuit zit er weer in! Alsof ik nooit iets anders gedaan heb. Terwijl ik er bij de 1e poging zo bang voor was. En nu is het binnen een paar seconden gebeurd. Fijn om weer bezig te zijn!
Jufaman, heel veel succes. Ik hoop dat je gevoel je in de steek laat meid en dat jullie volgend jaar geen kinderloze kerst hebben. Hier druk druk druk, op het werk is het druk, thuis kerststress, m'n man gaat ergens anders werken, dus dat heeft de laatste weken ook een beetje spanning met zich meegebracht, hij heeft donderdag zijn ontslagbrief ingeleverd, dus nu is het allemaal zo goed als rond en start hij in febr bij een nieuwe werkgever in Gouda. Gisteren hadden we met z'n werk een kerstuitje en zijn we naar Ellen ten Damme geweest in het chasse in breda, het was erg mooi om te zien. Van de week een jong konijntje gekocht en nu druk aan het opvoeden. Lang geleden hebben we er altijd eentje binnen gehad en verder altijd konijnen buiten gehad. Nu hebben we deze binnen staan en kijken of we haar een goed tam kunnen krijgen, zodat ze straks net als ons vorig konijn binnen, los kunnen laten rondlopen en dat ze zindelijk is. Erg gezellig. Ze vindt het in ieder geval al geweldig om bij de hond in de mand rond te lopen en de hond vindt het ook allemaal best, dus dat is fijn. Jullie nog plannen met de kerst en oud&nieuw? Alvast hele fijne kerstdagen en een geweldig 2014.