@ Loesjuh: Dat vind ik echt heel slecht van p&p, dat had ik niet van ze verwacht. Ze hebben mij altijd uitstekend geholpen en waren altijd heel erg snel. Ik betaalde mijn gastouders destijds, 4,50 in het uur, maar dan was het via een gob. Ik denk dat tussen de 3 en 5 euro een redelijk bedrag is. Heeft ze toevallig een relevante opleiding? Anders kun je haar gewoon bij een bureau aanmelden en dan kun je het geld bij de belasting terug vragen. @ Pinquin: Fijn dat ze weer eet! En al helemaal dat jullie je nachten weer terug hebben. Ik moest ook ooit een keer naar de kaakchirurg en door alle horrorverhalen die ik van te voren gehoord had van mensen uit mijn omgeving, ben ik in de stoel gaan hyperventileren.....oeps....maar uiteindelijk viel het reuze mee. Hahaha. Hopen dat je snel van je pijn af bent inderdaad, lijkt me verschrikkelijk kiespijn Met Roan gaat het erg goed! We hebben de ventolin afgebouwd, maar we merken wel dat hij weer iets benauwd aan het worden is. Misschien maandag maar weer beginnen, even het weekend aankijken. Roan is nog nooit zo vrolijk geweest, waarschijnlijk heeft hij heel lang tegen het ziek zijn aangezeten, hij is zo ondernemend, kan zich zelf ineens vermaken en huilt veel minder. Doordat hij zich zo lang niet lekker heeft gevoelt, wilde hij waarschijnlijk ook niet kruipen. En ik denk dat het kdv hem een heleboel goed doet, we hebben nu ook een kereltje die het vol kan houden aan tafel met eten en die ook echt wil eten. Dat was bij de gastouders echt wel anders. We haalden elke dag een chagarijnig kind op..... Missschien hadden we het toch eerder moeten doen. Verder een rare week gehad, maandag de crematie van mijn oma, was erg mooi, maar super emotioneel. Ook was het erg bijzonder, omdat de hele familie (kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen +/- 80 man) er was. Gisteren overdag even een moeilijke dag gehad, erg moe, tegen het huilen aan en niets wilde lukken. Gisteren avond zouden we naar Marco Borsato gaan, maar ik had gewoon geen zin. (Ik ben wel geweest hoor), maar daaraan kon ik merken dat ik niet lekker in mijn vel zat. Gelukkig was het super super gaaf en heb ik echt genoten! Nog 1 dagje werken en dan weer lekker weekend en genieten van mijn mannetjes! Want de kleinste heb ik amper gezien deze week.... Ach het komt allemaal wel weer goed (ooit )
Ik krijg, tot januari 2010 ongeveer 6,00 per kindje. Heb wat zwarte uren als de kids naar school zijn en daar krijg ik 5 euro voor. Noem het wachttijdvergoeding. Ik zou toch zeker 5 euro per uur wel bieden hoor.
Kijk anders even naar deze link! Oppas - Nibud - Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting staat precies in, wat redelijk is!
@ Moonlight, wat fijn dat de uitvaart mooi was en wat veel mensen zeg. Dat zie je niet zovaak bij oude mensen. Maar vind dat wel altijd heel bijzonder. En ik zou idd ook gewoon door gaan met de Ventolin, het kan verder toch geen kwaad. EN fijn dat hij het zo goed doet! Idd slecht he van P&P, ik heb nog steeds niks gehoord. 3 weken geleden ben ik daar langs geweest. Naja ik zie wel wat zij heeft als ze nog reageerd. Ik heb een adv. op marktplaats gezet en heb daar een reactie op dus ga die mevrouw ook even bellen morgen. Van mn buurmeisje niks gehoord dus denk dat ze het niet wil. Ik vind 5 euro p.u. nog best veel moet ik zeggen (zwart dan) voor 1 kindje, dan kan ik beter voor een gastouder kiezen dan is het nog enigzins leuk.
Stom stom stom, vergeet ik jullie gister gewoon het belangrijkste nieuws te vertellen: Ik ben aangenomen!!!
@moontje: Nou dan zal mijn vriend je niet kennen denk ik hij is er al 9 jaar vanaf... Ben net ff aan de poets geweest en vanmorgen heeerlijk tot half 10 uitgeslapen. Er fijn hoor, Roan accepteerd zijn papfles gewoon in bed en slaapt zo nog ff een paar uurtjes door
Moonlight, ideaal zeg! Hier nog weinig gedaan, Megan slaapt nu lekker en wilde eigenlijk even de stad in. Maar het weer is zo somber! Straks loop ik daar in de regen hihi.
loejuh: gefeliciteerd ..!!!! ik zou het ook tussen de 3 en 5 euro doen, Moonlight: fijn dat het beter gaat met roan, heerlijk dat hij weer zo vrolijk is pinquin: zoo dat is ook niet mis !! ik ben blij voor je dat het zich rustig houd !!! hier over het algemeen ook wel, maar toch soms terugvallen, gelukkig werkt manlief maar 20 tot 28 uur p.w. en is de rest gewoon lekker bij ons, zo gaat hij er sochtends om half 7 altijd uit zodat ik kan blijven liggen. om uitgeslapen aan de dag te beginnen zodat de kans op pijntjes gewoon kleiner is en gewoon voor mijn ventje kan zorgen vanavond hij gaat stappen, hij wou eerst niet hij zegt: schatje ben pas om 4 uur thuis ( klok terug gezet 3 uur thuis) en als ik er dan om half 6 of half 7 weer uit moet .... schatje zeg ik ... je gaat er altijd vroeg uit , ik kan er ook best een keertje vroeg uit ga lekker stappen... dus met veel moeite gaat hij nu even lekker met zijn voetbalmaatjes ff stappen. moet ook een keer kunnen toch ?? hier gaat alles verder super, mijn ventje word een beetje eenkennig, ennnnnnn........een klein geheimpje... wel stil houden hé meiden hahaha manlief en ik hebben besloten weer voor de 2e gaan vorig jaar was ik in 1 keer zwanger, hopelijk zijn we deze keer ook weer gauw zwanger.
@ Mojojo: Leuk!! Spannend En wat ontzettend lief van je mannetje! Hier gaat een tweede waarschijnlijk nog wel even duren, heb nog steeds het gevoel dat ik bij moet komen van de eerste . Maar als het aan ons ligt, komt die tweede er zeker! en de derde misschien ook wel. Gisteren hebben de kinderen van mijn oma alle spullen onderverdeeld en oververhuist. Vandaag de laatste dingentjes nog. Ik heb een heel mooi oud kastje gekregen die ik op ga knappen en dan hier in de serre een mooi plekje geef. Ben er helemaal blij mee. Niet dat oma er niet meer is, maar dat ik iets heb van haar!
Hoi hoi! Mejojo spannend meid voor een tweede! Ik was bij beide ook direct zwanger dus wie weet! Spannende tijden in ieder geval! Leuk Moonlight dat je iets tastbaars hebt van je oma. Ik heb van mijn oma een ring met diamantjes gekregen zo'n 10 jaar terug toen ze borstkanker bleek te hebben. Ze is nog steeds bij ons gelukkig en ik draag de ring ALTIJD! (behalve als ik zwanger ben ) Loesjuh maak je je zorgen om het gewicht van je meisje? Of hebben ze je tips gegeven of moet je extra komen wegen? Met Anaïs was het de laatste week weer goed mis. We hebben 2 hele goede dagen gehad en daarna weigerde ze dr avondfles en voeding weer. Vandaag bij de osteopaat geweest en dat was een flinke behandeling. Ze vond het niet leuk en huilde flink! Maar vanavond heeft ze wel zo'n 100 gram groente gegeten dus dat vond ik al geweldig! Ook nog even wezen wegen op het cb en ze is weer aan het aankomen. Zit nog steeds iets onder het gewicht van begin september, maar zit nu opeens mooi op de middenlijn van de curve.(zat eerst op de +2) Voor de rest weinig te melden eigenlijk. Morgen als het mooi weer is nog even naar de Apenheul. Heb een seizoenskaart en deze week is de laatste week open tot de wintersluiting. Moet het wel mooi weer zijn anders zitten de aapjes allemaal binnen
Heerlijk weekend idd, maar wel druk! Morgen verjaardagsfeestje van Megan en maandag is ze echt jarig en moet ik aan het werk. Gelukkig maar toch half 1. En vrijdag moet Megan voor het eerst een hele dag naar het kdv, en trakteren natuurlijk! Heb de traktatie al grotendeels af.
@ Loesjuh: Alvast gefeliciteerd! Alweer 1....gaat snel of niet? Hier mogen wij de eerste verjaardag over 2 maanden al vieren, heb het idee dat het nog maar net gebeurt is. Wat gaat Megan trakteren? Ik ga zo even met Roan en Opa naar de stad, op zoek naar cadeautjes voor mijn zusjes (tweeling), die zijn dinsdag jarig. Hopen dat ik kan slagen op een leuk cadeau ipv een bon
Oohh het gaat echt zo snel! En nu ben ik het jaar ook echt thuis geweest. Ben benieuwd hoe het straks is als ik werk en een ritme heb, dan zal het wel helemaal snel gaan. Dit word trouwens de traktatie: Het zijn Woezel en Pip bubbels, ik doe er nog een kaartje aan met Hoera Megan 1 jaar en een nijntje koekje. En voor de leidsters pak ik op dezelfde manier een lekkere koek in ofzo.
@moonlight: is indd fijn en bijzonder dat je iets van je oma hebt !! @loesjuh: wat gaat de tijd hard hé iig een fijne dag vandaag met het feestje voor megan ! laat je even weten hoe het was ? @pinguin: hoe gaat het nu met je meisje ? jammer dat deze week niet zo goed ging wel goed dat ze nu netjes op de middenlijn zit bij het cb !! kun je al merken dat de osteopaat zin heeft gehad of niet ? Met mijn ventje gaat het goed, volgens mij zit hij wel echt in een sprongetje, hij word weer 4 keer wakker per nacht,wil zijn flessen niet meer, brood eten doet hij ook niet geweldig meer, en zijn ochtendpap gaat ook met veel moeite, mijn man en ik vroegen ons laatst af ... wanneer zou hij beginnen met tijgeren... want het buurmeisje (is 3 weken ouder als mijn zoon) die loopt al door box !! en ik zie wel meer kindjes die al tijgeren kruipen zichzelf optrekken... maar meneer deed niets.... alleen liggen en af en toe zitten ( niet uitzichzelf) en vanochtend begon meneer opeens met kruipen !!!! ben echt zoooo trots..... dames: ik reageer een beetje laat en traag.... zit niet zo heel veel op deze site momenteel, het gaat al een tijdje slecht met mijn moeder,en sinds een maand geleden heeft ze (eindelijk) afspraak gekregen met reumatoloog, en bleek ze reuma te hebben, maar ze heeft ook last van haar spieren en zenuwen (geen reuma dus) en daarvoor moest ze naar de neuroloog, die zei vorige week dat ze een onderzoek zou krijgen ( een pijnlijke met naalden die in de zenuwen worden gedrukt) en dat als daar wat uit zou komen dat het de meest gunstige situatie zou zijn.... er is helaas afgelopen dinsdag niets uit de test gekomen, nu moet ze de mri scan in. (wanneer weet ze nog niet) maar het is dus ernstig, en zelf zijn ze bang voor ms of misschien zelfs wel een hersentumor maar zolang niets zeker is ga ik mij mezelf niet bang maken met zoiets, want het kan ook wat anders zijn.