Oja.....wij hebben ook besloten om niet echt aan sinterklaas te doen. Ik heb wel gehoord van mijn ouders dat ze wat gekocht hebben, maar ik wil Roan niet te veel opzadelen met al die prikkels, aangezien hij er heel gevoelig voor is. Op het kdv zal hij er wel niet aan ontkomen, maar dan kunnen we het thuis lekker rustig houden. Ik zag wel bij de Etos een super leuk "klein pietje" pietenpakje wel super schattig!
@ moonlight: ja, we hebben onze zoon er inschreven. we zijn eerst even gaat kijken, klopt inderdaad dat het is opgericht door iemand van de blokkentoren. Het ziet er allemaal erg netjes uit, en de leidsters die ik gezien heb, zijn erg aardig! Hopelijk vind de kleine man het daar ook leuk straks!
Heb zeker een leuke jurk gevonden. En ontdekt dat ik NOOOOOIT in zo'n prinsessenjurk zou kunnen trouwen haahhaha. Zooooo niet mijn ding. Heb een mooie subtiele, 2 delige , ivoorkleurige jurk uitgezocht Voor een nog mooier prijsje
Weet je.....ik werk zelf bij de blokkentoren. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand dit werk in gaat, die het niet leuk vind om met kinderen te werken. En tegenwoordig kun je toch niet meer zomaar een dagverblijf starten! Ik heb wel eens gekeken wat er allemaal bij komt kijken... en dan hebben we het nog niet eens over de eisen van de GGD gehad! dus...Don't worry!!
hahaha daar moet je inderdaad denk ik ook een type voor zijn . Heb je nu niet steeds van oooo ik wil hem aan??
hahahaha ja echt wel! Maar hij moet nog besteld worden en vanuit frankrijk komen dus er gaat nog wel een een poosje overheen helaas.
heej dames, wat is het rustig hier nou ik heb weer nieuws mijn moeder mag vandaag in de mri, en helaas heb ik afgelopen zondag een miskraam gehad hoe klein het ook was, ik baal wel en ben er verdrietig van, hoe is het bij jullie ? Liefss
Mejojo... wat verdrietig Kan me voorstellen dat je er flink van baalt. hier gaat het super! Heb werkelijk eens niks te klagen.
Jeetje Mejojo wat verdrietig meid! Hele dikke knuffel voor je! Hier gaat alles goed! Gisteren naar de kinderarts geweest en mijn meisje is een inhaalslag aan het maken. Ze was in 2 weken tijd 550 gram gegroeid. Heel goed dus! Alle bloeduitslagen waren uitstekend en eerlijk gezegd zit ze ook beter in d'r vel. vannacht zelfs de hele nacht doorgeslapen(normaal wordt ze minimaal 3 keer per nacht wakker.) Zag ook wel dat er waarschijnlijk 2 boventandjes bijna door zijn. Ik mag niet voelen van d'r dus zeker weten doe ik het niet. Loesjuh ik zag je man/vriend vanochtend met de hondjes. Ik ken hem ergens van maar weet niet waarvan Hij kent mij ook want hij groette me lekker vaag allemaal! Iedereen vandaag aan de prikken? Wij hebben besloten het niet te doen. Ik ga sollicitatiebrieven schrijven. fijne dag!
@ Mejojo, jeetje zeg dikke knuff. @ Pinguin, wat is Anais goed gegroeid zeg! En fijn dat het beter gaat! Succes met de sollicitaties! Wat grappig dat je mn vriend bent tegengekomen! Haha klein wereldje. Ik heb trouwens geen idee wie jij bent, dus neem het me niet kwalijk als ik je niet herken hihi Wij hebben het niet gedaan, maar dat komt omdat Megan ziek is. Ze heeft dubbele oorontsteking en is aan de AB. Ze heeft geen koorts maar zou ook kunnen dat dat komt door de zetpillen. Die krijgt ze omdat ze wel pijn heeft. Hier komt trouwens ook een tandje door (of 2).
Hoi! Dat is even geleden @ Mejojo....Sterkte meid! Wat ontzettend rot voor jullie @ Pinquin: Wat goed dat Anais zo goed gegroeit is! Ze eet dus ook weer beter neem ik aan? Mag ik vragen waarom jullie besloten hebben om niet te prikken? Ik twijfelde ook heel erg, dus vroeg me af wat jullie over die streep getrokken heeft. @ Loesjuh: Las dat je je eerste werkdag gehad hebt! Hoe is het gegaan? @ Mams: Fijn dat Tygho geen last van de prikjes heeft gehad en dattie hem niet eens voelde! Hier gaat het redelijk, volgens mij heeft Roan gisteren ineens bijwerkingen gekregen van de griepprik. Hij had ineens hele hoge koorts (39.7, maar direct een zetpil gegeven, hadhet vermoeden dat het nog hoger zou worden). Of het nou ineens komt van de prik of dat hij echt ziek is weten we niet. Gelukkig vandaag geen koorts meer, was dus maar heel eventjes. En vandaag voor het eerst met Roan naar de kapper geweest, zijn kuif werd toch een beetje te lang hihi, ziet er nu een stuk netter uit. Hij vond het alleen niet zo heel erg leuk :S gilde alles bij elkaar bij de kapper....best wel zielig. Maar nu is hij weer (was hij al) het aller knapste ventje van de wereld hihi
hoi hoi! Loes hoe is het met de oren van je meisje? Moonlight oh dat hoor ik veel als bijwerking van de prik. Wij hebben het niet gedaan omdat.. tja ik ben sowieso een kritische prikker. Ben bij beide kindjes later begonnen(met 6 maand) Met 14 maand krijgt Anaïs de laatste dktp nog(pneumo doe ik denk ik niet) dan met 18 maand Men C en met 2 jaar de bmr. Manlief heeft als kind vrij heftig op zijn inentingen gereageerd dat is een reden waarom ik kritisch ben. De 2e is is dat ik die kleine lijfjes nog helemaal niet rijp genoeg vind om er van alles in te spuiten. Wat de mexicaanse prik betreft.. tja we hebben erg getwijfeld. Veel over gelezen. De voors en tegens goed tegen elkaar afgewogen. Waar ik me vooral zorgen over maakte is dat ze niet weten wat dit over 20 jaar met je lijf doet, of sowieso wat het met je imuunsysteem doet.En het feit dat de kinderarts me eigenlijk niet kon adviseren hierover maakte dat we voor niet enten hebben gekozen. Ik hoop voor ons dat het de juiste keuze is geweest en ze niet ziek zal worden.
Hallo wat een saaie dag vandaag he! Moonlight, eerste werkdag was een ramp haha. Er ging echt vanalles fout! Morgen hopelijk beter! Pinguin, mijn vriend kent je idd van vroeger ofzo. Van je broertje? En hij dacht dat jou ouders achter bij zn moeder had gewoond? Las op je hyves dat Anais had doorgeslapen, lekker!! Hoe gaat het met het eten bij haar? Hier gaat het sinds deze week echt super, ze eet zowel fruit als groente weer. Ze heeft wel 2 tanden door gekregen, een voortand en hoektand en ik denk dat ze daar behoorlijke last van heeft gehad. Met dr oortjes gaat het ook weer beter. Morgen naar de HA daarvoor. Morgen word ze ook geent bij de HA. Trouwens, Megan heeft haar eerste prijs gewonnen!!! Op de site van Bart smit moest je een verlanglijstje invullen en daar heeft ze een kadobon van 25 euro gewonnen!
Zal het mijn broer eens vragen Loes. Zou nl best kunnen. Ja mijn meisje heeft lekker lang en vooral doorgeslapen! eten gaat hier ook goed, maar dan moet het geen potje zijn! Hier nog steeds maar 2 tanden maar vermoed dat er bovenin ook gauw wat aan komt. Volgende week zijn we een midweekje weg en de week erna wordt ze al weer een jaar! Sjonge wat snel gaat dat toch! Vanmiddag nog een paar leuke foto's gemaakt. D'r poppenwagentje is gelakt en klaar. Alleen nog een hoesje voor het matrasje maken! Moonlight hoe is het met Roan? Nog ziek of weer helemaal beter? Loes succes met het enten morgen! Groetjes!
@ Pinquin: Ja dan kan ik me voorstellen dat je het niet doet! Ik vond het ook een hele moeilijke keuze. Ik heb toch het idee dat bij elke keuze die je maakt, eigenlijk geen goede keuze is. En omdat Roan al snel last heeft van benauwdheid en al eens aan de beademing heeft gelegen hebben we er voor gekozen het wel te doen. Sjonge, volgende week alweer een jaar, over 4 weken is roan ook alweer een jaar. Gaat echt hard inderdaad. @ Loesjuh: Hahaha, volgens mij hoort zoiets bij de eerste werkdag. Komt vast helemaal goed. Fouten zijn menselijk Wat doe je nu eigenlijk voor werk? Roan heeft gelukkig verder geen koorts meer gehad, maar vandaag moest hij ineens wel heel veel boeren en spugen . Eten had hij ook niet zo veel zin in, dus ik twijfel nu of de koorts wel een bijwerking van de prik was.
*zucht* het is stil hier hoe gaat het met jullie kindjes ?? hier gaat alles prima, zoonlief heeft gister heerlijk bij mijn ouders geslapen zodat hij lekker uit eten konden en daarna lekker saunaatje.... vanmiddag wouden we hem ophalen maar wou niet weg bij opa... hij had het zo leuk gehad
hahaha ja dat het stil is hier..is zeker Hier gaat het redelijk. Vorig weekend heeft meneertje hoge koorts gehad en hij was weer erg benauwd. We zitten dus weer aan de ventolin *zucht*. Op zich lijkt het wel weer te werken, maar ik heb zo'n idee dat hij er niet meer vanaf komt. Nog een paar weekjes en hij wordt alweer 1! Vind het best een beetje eng hoe snel dat gaat. Hij trekt zich nu overal aan op en heeft de laatste tijd een soort van driftbuien, waar ik stiekem wel om moet lachen. Als hij dan zijn zin niet krijgt, balt hij zijn vuistjes en begint dat te trillen (en dan loopt hij rood aan). Echt hij is een boefje...hihi. Hoe is verder in de achterhoek?
hey meiden, Ook ik meld me weer even. We hebben een leuke verjaardag gehad van mijn meidje. Gaat echt veel te snel hoor! Ze loopt nu langs de tafel/achterkarretjes/stapt over en zonder dat ze het door heeft staat ze al erg vaak los. Ze is sinds donderdagavond weer aan het kwakkelen. Eerst overgeven. Daarna kwam de koorts en niet meer eten en nu blijkt dat ze een oorontsteking en bronchitis heeft. heb nu een kuurtje voor d'r. Blijft ze hoesten, dan krijgt ze vrijdag pufjes. Vannacht heeft ze nauwelijks geslapen dus nu ligt ze er even lekker in. hihi@ driftige Roan. lekker mejojo even tijd voor elkaar! ik ga me klaar maken. Moet zo naar de kaachirurg