@moonlight ooh balen zeg weer aan de pufjes !! ( of is hij er ondertussen al weer vanaf ? ) leuk hé hoe snel ze gaan ik vind het ook ontzettend snel, maar ben zooooo trots, hier loopt hij om de tafel, trekt zich overal aan op, en loopt achter zijn loopkar en loopt mee aan de hand, als je zegt: mama geven dan geeft hij hetgeen wat hij in de hand af, en hij kan hoi en doei zwaaien, * zucht ....* nog anderhalf maand en hij is alweer 1... soms best jammer.... hij wil nog best knuffelen enzo... ( heel veel zelfs) maar echt wanneer het hem( !!) uitkomt... het is niet meer die kleine baby die je lekker op de buik kunt leggen en heerlijk lang knuffelen zoals je zelf wilt @ pinquin hoe gaat het met je meisje... al een beetje bijgekomen van het het spugen en de koort ? of kwakkelt ze nog steeds ? hoe is het bij de kaakchirurg gegaan ?? wat moet je daar doen? ik vind zulke mensen altijd maar eng haha ben al bang voor de tandarts nou de uitslag van de mri van mams is ook binnen en ze heeft polyneurophatie, het is iets met de zenuwen, en ze zit nu aan zware medicijnen. en het gaat volgens mij al wel wat beter met die medicijnen.maar ze zal nooit "klachtvrij"zijn. ook heb ik goed nieuws zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, ik ben weer zwanger... en dit keer ( in tegenstelling tot een maand geleden) heb ik er een erg goed gevoel bij, ik zat gister 4 dagen voor nod, en ik teste positief !! vanochtend ook nog getest, kon het nog nauwelijks geloven, en dit streepje was echt dubbel zo duidelijk als die van gister, mijn (.)(.) doen zeer, en ben misselijk, dus volgens mij gaat dat de goede kant op ik ben als alles goed gaat 1 sept uitgerekend, ( uiteraard vertellen we het niemand dat ik nu zwanger ben ) we willen het dit keer tot aan de 10 weken zobiezo stil houden. Liefss
Hier ook een mama uit de achterhoek !! Heb een zoontje Jayden en wij willen heel graag een 2de =) Mijn nod is 25 dec.. dus het is nog spannend.. @ Mejojo : Gefeliciteerd met je zwangerschap !! Vroeg mij af met welke jij gestest hebt, dat je 4 dagen voor je nod kon testen !
hoii hoii welkom in welke ronde zit je nu met zwanger worden ? ik heb getest met kruidvat 2 voor 5. zijn echt super dingen !! ik had het vertrouwen al een beetje verloren in die dingen omdat ik vorige maand na een week overtijd pas positief teste, maar dat kwam omdat ik niet genoeg hcg aanmaakte omdat het vruchtje niet goed heeft ingenesteld en dus een miskraam. dus ik nam de gok maar weer... maar kon echt niet wachten, de testen riepen mij gewoon !! en met 3 minuten stond er een heeeel licht streepje, vanochtend opnieuw getest... een duidelijke streep !! ik duim voor je
ja ik ben midden sept gestopt met de pil. ( weet niet meer precies) . ben ook nog maar 1x ongesteld geworden .. Ik heb gister ook getest ! Stom .. was negatief.. Ik heb zelf ook die van kruidvat.. mijn gevoel zei al wel dat ik niet moest gaan testen , omdat ie toch negatief zou zijn .. maar de drang was toch groter.. haha Ik moet zeggen dat ik ook wel een hele kleine kans heb om zwanger te worden omdat ik te laat heb geklust.. ! mijn temp is nog wel hoog.. ( daarom ben ik nog iets positief ) maar goed dat zegt eigenlijk ook niet veel.. kan ook zo weer omlaag gaan .. Mejojo heb jij je temp nog bij gehouden ? En GEFELICITEERD natuurlijk met je nog dikkere streep !!
Rachell welkom! Volgens mij weet ik wie jij bent Sta je bij een vriendin van mij in de hyves Welkom en succes! Mejojo, super meid! Gefeliciteerd! Hier ook eindelijk sneeuw Tygho keek net uit het raam, helemaal verwonderd! hahaha Dalijk de snowboots maar aan trekken!
Haha Mams136 ... dat dacht ik ook bij jou .. maargoed praat er maar niet over verder hoor.. wij hebben het verder niemand verteld dat we een tweede willen !! Veel Plezier in de sneeuw!!
ik had juist het gevoel wel te moeten testen, manlief vond dat ik tot woensdag (nod) moest wachten want de test zou net als een maand geleden wel weer laat positief zijn. maar ik kon het niet laten... en ben echt helemaal blij, smile is niet meer van me gezicht af te krijgen ik hoop iig voor je dat je of zwanger bent of gauw zwanger zult zijn. mams: eindelijk je sneeuw ja daar heb je lang op moeten wachten hier een halve mm sneeuw niet iets om vrolijk van te worden
jaa ik heb wil morgen wel gaan testen .. dan zit ik ook 4 dagen voor mn nod.. maar als hij dan weer zo'n dikke negatieve test laaat zien .. geef ik de hoop wel een beetje op ..!:s Ik weet wel dat je niets kunt vergelijken , maar dat doen je toch wel ..! heb jij ook je temp bij gehouden dan .. Mejojo ??
ik ben er wel aan begonnen..maar het moet wanneer je nog in bed ligt etc etc, en ben er dus al gauw mee opgehouden, ons zoontje word nog weleens wakker in de nacht en sochtends al heel vroeg, en dan vergeet ik te tempen... of zoontje huilt al en dan heb ik zoiets van : ach laat dat tempen maar... dus eigenlijk nee... ik heb niet de temp bijgehouden. ik heb voor mezelf altijd zoiets gehad ik test voor die tijd, omdat ik dan het idee heb dat de teleurstelling kleiner is wanneer ik op nod ook negatief test, maar bij mijn zoontje heb ik 10 dagen overtijd posi getest ( was op vakantie dus geen idee of het posi was geweest wanneer ik eerder getest zou hebben) en bij mijn miskraam pas met 7 dagen overtijd, er zijn genoeg vrouwen die bij overtijd pas posi testen, omdat de ei later is geweest dan ze dachten,
ohja en omdat ik een miskraam heb gehad zei de gyn dat ik het beste met ovu testen kon gaan werken, omdat de "ei"lang weg kan blijven na miskraam. ik weet dus ook dat ik mijn ei op 9 dec gehad heb d.m.v die testen.
Mejojo gefeliciteerd!! Wat super! Rachell welkom! Onze kindjes schelen elkaar 1 dag, mijn meisje is 1 dagje ouder.
Hallo meiden Ik kom ook uit de achterhoek Heb dit topic al eens gevolgd dacht ik.. Bij ons was het vorige mnd raak na vanaf 24 aug van de spiraal af te zijn Ik hoop dat degene die graag zwanger willen worden snel dat zullen worden.. Dames ff Klaar staan::: Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
@ Mejojo jaa dat is ook wel zo .. .. mijn zoontje slaapt altijd ( nog ) lekker tot half9 dus ik temp altijd wel .. Is natuurlijk ook niet iets om je echt aan vast te houden .. maar goed.. je moet toch iets.. Ik heb die ovulatie ook wel gehad.. haha maargoed ik ben 13 okt voor het laatst ongi geweest .. dus kleine kans dat ik goed zat haha.. Ik heb net met mn vriend afgesproken dat we pas woensdag weer gaan testen ..! ( hopen dat ik het vol hou ) @ Loesjuh Jaa leuk ik zag het jah !! misschien beetje brutale vraag maar denken jullie ook al aan een tweede .. ?
wat leuk zeg !! ik hoop voor je dat het gauw raak is !! zelf ben ik 3 x keer in 1 keer zwanger geworden,
half 9 wow wat heerlijk, ik ben al blij als hij tot half 6 slaapt !!! ik duim voor je dat je een positieve test in handen hebt woensdag en anders dat het snel raak mag zijn.
Mejojo, ik moest bij mn meisje langer als een jaar wachten (wel mk gehad) dus ik verwacht het niet zo snel. Maar hoop het wel!
pff dat is lang.... ik heb mezelf hier laten pendelen of ik nu zwanger was of niet (paar dagen geleden) astrid zei: nee januarie 2010 van een jongetje, nou ik had echt zoiets van: pfff dat duurt nog zoooo lang voor ik dan positief kan testen... ik ben echt een ongeduld, \ ik hoop/duim voor je dat gauw zwanger bent