@ Mejojo: GEFELICITEERD!! ik duim voor jullie!! @ Rachell & Mama Chan: Welkom! Roan zit inderdaad nog aan de pufjes, gaat gelukkig al weer beter. Denk dat we morgen beginnen met afbouwen. Even horen wat het CB zegt, waar we toevallig ook naar toe moeten morgen. Van de week heeft hij wel weer koorts gehad, maar dat kwam zeker van de 2de griepprik. Vandaag heeft hij de grootste lol gehad om de sneeuw en dat terwijl hij gewoon binnen zat, die sneeuwballen die tegen het raam aangegooit worden door mama (ach ik moet ze toch zelf lappen ) zijn errug leuk hihi. Hij loopt ook ineens achter de babygym aan (gelukkig een hele stevige van Ikea, die kan het hebben). Van de week zijn we bezig geweest met het schilderen van de trap, ziet er gelijk een stuk strakker uit. Alleen nog lakken en dan is die klaar. Alleen kwamen we er net achter dat het begon te lekken in Roan z'n kamer. We hebben het plafond in de badkamer (loopt door) eruit gehaald....Ligt er een hele laag sneeuw (!!) op het plafond. Doordat we een oud huis hebben en waarschijnlijk ergens een dakpak niet goed gelegen heeft, is het in combinatie met de wind naar binnen gesneeuwt. Niet leuk dus. Heb er echt ff de pest in. Hoe gaat het verder met iedereen?
Dankjewel !! Wat Kl*te hee die sneeuw .. !! Ik ga nu proberen om met de kinderwagen naar buiten te komen.. Er is een boel sneeuw gevallen zeg !! Is iedereen aan het werk ofzo vandaag ??
moeilijk hé door de sneeuw komen met wandelwagen bij ons ligt er nu ook een pak sneeuw, en kon er gister al bijna niet door komen met de buggy !!
Ik ben er met de buggy doorheen geweest....goh wat een drama. Vanmorgen heb ik Tygho dus maar aan de hand meegenomen naar de DA. Ging supergoed!!
pff wat een drama ..!! Haha Kwam straks bij de winkel .. en toen vroeg die vrouw of ik de kinderwagen bij de ingang wou laten staan . omdat zij net gedweild had :O Nou ja zeg.. straks gaat iemand anders met MIJN kind er van door ..! haha Hmm njwa ze noemen me niet voor niets miss panic haha @ Chantal ..! hoe gaat het met je steken ! ?? Ik kan niet meer terug smsen .. ( heb weer eens geen beltegoed )
Najaaaaaaaaaaaaaaaaa bij de deur laten staan zijn ze gek ofzo Met me steken wel goed, zal wel door de groei komen.. Ik vind de dagen nu zo saai gebeurd niks, tv is ook bagger
Ja ik kijk altijd op Foxlife.. ! zijn altijd wel leuke series ! Ooh ik wil ook zo graag weer zwanger zijn ..!
Pff ik had tegen et mens gezegd: Als ik mn wagen hier moet laten staan...Dan koop ik wat ik nodig heb wel in een andere winkel! Zijn ze nou helemaal besodeflikkert!
jaa ben ook gewoon weer gegaan .>! Toedelooeeee Haha.. Jaa laat mijn lieve knulletje toch niet alleen in een winkel staan !! Weten jullie trouwens nog winkels of sites waar je baby spullen kan kopen ... buggy's etc.. ?
Pfff ik heb hele erge drang om te testen ..! maar heb met mijn vriend afgesproken dat hij het als eerste ziet ! ( daar hou ik me ook echt wel aan ) Ben bang dat ie negatief is.. is altijd zo terleurstellend .. :S
wauw knap van je hoor, ik zou dat echt niet kunnen !! anderhalf jaar geleden waren we op huwelijksreis, toen kon ik niet testen eenmaal thuis was ik al 10 dagen overtijd, toen zei manlief over een paar dagen gaan we samen testen,heb ik mee ingestemd.... maar een dag later kon ik het gewoon niet meer inhouden, ik ben in enschede een test gaan kopen (manlief had daar sollicitatie) en ben bij de v&d gaan testen !! ook dit keer had ik manlief gezegt dat we samen zouden testen, op donderdag 1 dag overtijd.... de testen riepen mij gewoon !! dus wederom op eigen houtje gedaan... zou het knap van je vinden als je echt over 3 dagen past test !
Haha jaa dat zou ik ook wel knap vinden van mezelf haha maar goed snap het wel van mijn vriend.. Bij Jayden .. heb ik het eerst mn collega verteld en toen mn moeder.. njwa.. en toen hij .. Aan hem de eer dit keer.. Ben zo benieuwd.. ! Wat denk jij? aangezien mn kaartje .. ? Of denk je dat je temp nog veel hoger moet worden ? Hmm weet of wel dat je niet altijd daar van op aan kunt.. ! Jeetje nog maar 3 dagen !! Hmm ik heb trouwens wel raar gevoel in beide kant van mn onderbuik ..! hoop toch niet dat mijn ongi er aan komt. .! Of zijn het gewoon de zenuwen ??
je temp ziet er goed uit !! helaas kun je daar indd niet echt op vertrouwen maar ik hoop voor je dat je over 3 dagen een heel mooi testlijntje hebt !!
@ Rachell: Ik zou dat ook niet kunnen hoor! Ik had bij Roan niet eens getest toen ik 1 dag overtijd was....1 dag ervoor zelfs, ik voelde me zo hondsberoerd, dat ik me niets anders kon voorstellen, dan dat ik zwanger zou moeten zijn. En dat terwijl er helemaal nog niet over nadachten . Ik begin ook flink te balen van de sneeuw, met de fiets durf ik niet, voor hele kleine eindjes vind ik de auto niet praktisch, de wandelwagen gaat ook flink kl*te en de draagdoek wordt nu echt te zwaar met mijn ventje (11kg nu). En dan zet de buurman ook nog eens snel zijn auto op "mijn" plek als ik even weg ben ggrrrrr.....En hij had al een plek voor zijn auto! Hij zit echt gewoon te aasen op een plekje voor zijn deur, terwijl hij best een stukje kan lopen. Gisteren ben ik met Roan van de trap gevallen, gelukkig is Roan met de schrik vrij gekomen, maar ik heb een blauwe plek zo groot als een traptrede op mijn bil staan *AUW!*. Ik hoop dat mijn vriend snel de trap aflakt (vorige week geverft) en dat de anti-slipstrippen erop komen. Pfffff Nog 2 daagjes werken en dan heerlijk even vakantie. Ben ik echt even aan toe.
hm heb met mijn vriend afgesproken dat ik morgen ga testen ... maar heb wel het idee dat ik ongesteld ga worden .. heb steeds krampjes in beide kanten van mn onderbuik ..! Hmm ... morgen wel helemaal teleurgesteld zeker .. hoe gaat het met jullie ???
hier ook 1 uit de achterhoek. Woon volgens mij een straat voor(of achter is maar net hoe je kijkt haha) die van moonlight, heb toen het bord in de tuin zien staan of dergelijke weet het niet meer pcies maar die naam weet ik nog wel een mooie naam die je niet vaak hoort.Als dat iid zo is heeft ze me vast wel eens langs zien lopen een tweelingwagen valt toch op hahaha.Hoop wel een beetje anoniem te blijven hiero dus niet gelijk adressen hier vermelden hahaha. heb trouwens 3 kids 1 schoolgaande en 2 van 6 maanden
@ Diana: Welkom hier! Ik heb je een prive berichtje gestuurd, ben nu wel nieuwschierig Maar als ik heel eerlijk ben heb ik nog nooit een tweeling wagen door de straat gezien (kan best zijn dat ik er niet op let hoor ). Maar goed, ik heb de ramen van de keuken en de woonkamer ook afgeplakt, omdat we direct aan de straat zitten.