Mama's uit de Achterhoek

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams136, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat fijn dat het goed ging meid! Ben ik echt blij om voor je!

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    jaaa ik ben ook echt super blij!

3. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    haha wat een animo hier.

Hoe staat het leven bij jullie?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahaha het is echt weekend he!

Wij zijn vandaag op pad geweest voor de bruiloft.
    We hebben een locatie voor de receptie gevonden :)
    Een leuk knus zaaltje voor +/- 50 mensen met een buitenruimte+grasveld voor de kids.
    Een aparte hoek speciaal ingericht voor een buffet :) En bij goeie inrichting kan er zelfs misschien nog een heeeeel klein dansje gedaan worden :)
    Bovendien is alle servies daar aanwezig dus dat is helemaal geweldig :D

Ook hebben we ringen uitgezocht.
    We hebben gekozen voor zilveren relatieringen ipv trouwringen.

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Haha, 't is inderdaad erg rustig... Maar ja, dat krijg je he... Achterhoek, rust... Als je de foldertjes erop naslaat zijn die twee zowat synoniem met elkaar!

Maar hier gaat alles goed hoor. Ik ben druk bezig te oefenen 'n draagdroek om te knopen en verder zit ik wat te bloggen en te nietsen. Lazy saturday, zeg maar...

Straks nog even boodschapjes doen en daarna weer verder van 't weekend genieten! :)

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Mams136: klinkt goed! Intiem trouwen, dat vind ik zelf altijd wel mooi!
    Hier trouwens ook geen gouden trouwringen hoor, maar eenvoudige, gladde, titanium ringen. Het feit dat dat een onbreekbaar metaal is vonden we wel symbolisch én ze waren niet al te duur (en daarbij zijn wij helemaal geen types om goud te dragen...)

Wel 'n apart verhaal: wij kwamen bij 'n juwelier voor ringen en voordat we boe of bah konden zeggen werden we naar 'n aparte afdeling geleid, alwaar er bákken met gouden ringen open gingen. We werden met alle egards behandeld, maar manlief en ik keken elkaar aan en zeiden 'goh, wij willen helemaal geen goud, heeft u niets iets van staal of titanium?'
    Werden we met 'n nors gezicht weer naar boven gebonjourd, er werd een bakje met ringen voor ons neergesmeten en toedeledokie, weg was de dame! Euh? Nou, sorry hoor, of je nou gouden of blikken ringen neemt, mensen gaan wél trouwen en mensen zijn wél je klanten. Je kunt er hoe dan ook, ookals je er weinig aan verdient, nog een speciaal moment van maken lijkt mij!

Wij zijn dus met enig protest de winkel uitgesjouwd en zijn bij 'n andere juwelier gaan kijken, die ons wél fatsoenlijk bleef behandelen toen we om titanium ringen vroegen.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha nou...die rust hier. De mensen moesten eens weten :p

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier kwamen al meteen de vriendschaps/relatieringen tevoorschijn toen we om zilveren trouwringen vroegen.
    Kennen ze hier dus helemaal niet!
    Heb overigens op internet een hele mooie serie gevonden +/- 100 euro per set.
    Zilver en ECHTE trouwringen, maar daar hebben ze hier nog nooit van gehoord!

Wel achterlijk hoe je behandeld werd zeg!schandalig!

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik denk altijd maar zo: de ring die je gebruikt om aan te tonen dat je getrouwd bent is je trouwring. En al is die desnoods van twijgjes gemaakt, het blijft je trouwring...

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Precies!

Andere mensen tatoeren em...is ook een trouwring!

11. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Leuk! Trouwringen uitzoeken :D Als wij zouden gaan trouwen zouden wij ook voor zilver/titanium kiezen. Goud past absoluut niet bij mij, ik draag dan ook altijd zilver.
    Wat fijn dat jullie ook een geschikt zaaltje hebben gevonden, jullie laten er ook geen gras over groeien heh ;)? Kan me herrinneren dat je net een paar weken terug de topic geplaatst hebt dat jullie gaan trouwen ;). Lijkt me erg leuk om alle nieuwtjes te blijven volgen van jullie bruiloft!

Enne rust....? Nou hier niet hahaha, Onze achtertuin grenst op het moment aan een sloopterrein, die nu wordt gebruikt als crossbaan, met crossmotoren....ook hadden ze vandaag bij de supermarkt (ook grenzend aan het sloopterrein een super leuk (ahum) orkest staan. Erg gezellig, maar niet als Roan moet slapen!

Mijkeltje, lukt het met de draagdoek? Welke heb je?

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zo... Jullie blij... Not!

Ik heb 'n vijf meter lange, groene draagdoek van Colimaçon & Cie. Vandaag manlief er maar eens ingeknupt, nou ja, niet als baby dan, maar hij moest ook maar eens oefenen met 'n babypopje. Was erg hilarisch!

13. matje

matje Niet meer actief

beetje laat maar ja, ook hier een mama uit de achterhoek
    24 jaar en heb een lieve zoon tygo ryan.

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hellow!

Klinkt lekker moonlight... een crossbaan achter je huis. NOT!
    Hier in de buurt ligt er een weg uit die ze vandaag aan het frasen waren.
    Is het vrijdag nog goed gegaan op het kdv?

Wij zijn geregistreerd maar hebben geen ringen uitgewisseld.
    Manlief is geen sieradenman. Ik daarentegen hou wel van oorbellen en ringen.
    Ik ben wel een goud typje.
    Manlief heeft voor mij een ring laten maken naar eigen ontwerp van geel en wit goud met de eerste letter van ons eerste kindje erin verwerkt.
    Heel lief en met de hand door een vriendin van hem gemaakt.

Mams136 fijn dat je een locatie hebt gevonden voor je feestje!
    Spannend zo voorbereiden!

Loesjuh hoe is het bij jou? En met je meisje?

matje welkom!

Ik ga nog een beetje forummen en dan lekker mn bedje in.

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Pinguin, hier alles rustig. Naja ook hier zijn de aan de ene kant aan het frasen (niet zoveel last van) en aan de achterkant ligt de hele straat eruit, zijn ze de klinkers opnieuw aan het leggen.
    Ben trouwens benieuwd wat ze allemaal gaan doen met die weg.

Ik ben trouwens in dezelfde richting op zoek naar een baan, wil niet echt vlotten.

Met mn meisje gaat het niet zo, ze is niet lekker in orde en was vandaag zelfs schor, had geen stem meer echt zielig.
    Iemand tips om dit te verzachten?

16. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Pinguin: ik vind om eerlijk te zijn ringen uitwisselen ook niet echt bij 'n registratie passen, maar da's mijn persoonlijke mening (moet iedereen voor zich weten natuurlijk). Wel 'n heel lief, romantisch cadeau van je man, die ring met de voorletter van jullie eerste kindje erin!! :)

@Matje: welkom!

@Loesjuh: kindjes vanaf zes maanden mogen volgens mij thijmsiroop. Dat zou 't schorre keeltje wellicht wat kunnen verzachten?

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Anders Tussikind van VSM en Nisykind kan je ook geven om de weerstand te verhogen.@Loesjuh

Het registreren was hier ook niet echt n feestje ofzo. Alleen wij en onze ouders.
    Die ring kreeg ik een jaar later :)

Denk niet dat we ooit écht trouwen. Pffff moet er niet aan denken eerlijk gezegd!( of misschien stiekem in Las Vegas of Hawaï of het strand van Bali :D)

18. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    @ Pinquin: Vrijdag ging het ook erg goed met Roan op dagverblijf! Hij kon wel erg pissig worden (echt?!) maar dat is Roan nou eenmaal. Pittig karakter en dat heeft hij niet van ons..:(

Eigenlijk draag ik al vanaf mijn zwangerschap geen ringen meer, vind ze nu zo irritant zitten. Misschien doordat ik nog wat vocht vasthoud dat ze te strak zitten ofzo.

@ Matje: Welkom!
    @ Loesjuh: Zoek je nou een baan in het frasen van een weg? (kan hoor!) Of heb ik een bericht in dit topic gemist ;)

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hihi nee, ik zoek een administratieve baan.

20. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Dat klinkt wat logischer! Of je moet een heel stoer wijf zijn die het leuk vind om de weg te frasen hihi.
    Wat voor administratieve baan dan? Ik weet namelijk dat ze op mijn werk een hoofd P&O zoeken!

Deel Deze Pagina