Mama's uit de Achterhoek

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams136, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    hoi hoi
    hier nog een " ik hoop snel zwanger te worden" meid uit de achterhoek.
    leuk om zo contact te hebben met andere meiden uit deze kant van het land:)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Welkom Bernadet!

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @moonlight; hoe gaat het nu met Roan??

@Bernadet; welkom en ik hoop dat het snel raak is voor je

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Misschien is het een keer leuk
    om een kleine meeting te doen met mekaar :)

Als jullie het niks vinden moeten jullie het ook zeggen hoor :D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lijkt mij leuk!
    We zitten toch kort bij elkaar in de buurt :)

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Woow ik lees nu pas goed je bericht, 225 gram! Wat zeiden ze bij het CB? Megan is een paar maanden terug ook wat afgevallen maar dat was maar 30 gram. Ws door het bewegen enzo.

@ Bernadet, welkom!

@ Meeting, klinkt leuk!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    welkom bernadet!

Op het cb waren ze eigenlijk heel positief. Was natuurlijk al langs de huisarts geweest.
    Ze zei dat ik er rekening mee moest houden dat het best een tijd kon duren eer ze weer normaal zou eten.
    Denk dat het ook scheelt dat mijn meisje best reserves heeft;)
    Ze groeide tot de weging van 9 maand nog zo'n 100 gram per week!:D

Ze heeft zojuist weer een beetje brood gegeten(nog geen halve boterham maar toch). Ben er al blij mee dat ze weer een beetje eet!

Ik ga een uurtje plat. Manlief is met de oudste op stap en mn meisje slaapt alweer.
    En s'nachts is ze zo onrustig dat ik wel een powernap kan gebruiken!

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Sow das idd behoorlijk, hoe zwaar is Anais nu?
    Wel fijn dat ze langzaam aan weer eet!

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ze is nu 9300 gr ;) dus ze kan wel wat hebben!
    Moet er wel bij zeggen dat ze is geboren met een gewicht van 5120:D

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    :) Ik denk dat Roan nu tegen de 11 a 12 kg zit (bij z'n geboorte 3640gr 36+4 wkn zwangerschap).....til me een rotbreuk af en toe....Hij is dan wel een jongetje, maar ik krijg af en toe opmerkingen..:(. Hij is wel erg lang voor zijn leeftijd maar toch, dat zien mensen dan weer niet, die vetrolletjes dan weer wel ach jaa....
    Fijn dat ze weer wat gegeten heeft!

Met Roan gaat het beter!! Tenminste de koorts is gezakt en hij heeft vanmiddag zijn hele boterham opgegeten. Alleen zijn fles pap heeft hij vanmorgen laten staan. We hebben nog wel even de huisarts gebeld, maar die zei, als hij morgen weer koorts zou hebben we wel langs moeten komen. Hij denk dat de benauwdheid en het ziek zijn niet met elkaar te maken hebben, aangezien de benauwdheid al meer dan 2 maanden duurt en hij deze week pas ziek is geworden. En hij heeft maandag geluisterd en toen klonk het weer meer als een allergie.
    En :D Oe ik ben zo trots :D Hij heeft EINDELIJK na 2 maand oefenen en frustratie vandaag vooruit gekropen :D.

@ Bernadet: Welkom! Klets lekker mee!

@ Tijgertje: Lijkt me leuk!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Roan was dan ook mooi van gewicht met 36+3! (Quinn is ook met 36+3 geboren en was 4095!)
    Ik maak erg grote kinderen vertelde de gyn me laatst;)

Fijn trouwens dat hij zich wat beter lijkt te voelen.
    Ben je wel eens bij een bioresonantietherapeut geweest om te checken op allergieën?

Fijn dat hij heeft gekropen! Als ze het eenmaal doorhebben gaan zo opeens als een razende!

Het avondeten was als verwacht weer niets met mijn poppie. Wel dr flesje helemaal leeg gedronken en heerlijk gaan slapen!
    Ik hoop op een goede nacht!

12. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Nee nog niet geweest! Maar er was hier iemand op het forum die daar ook naar toe was geweest, had haar daar al een mailtje over gestuurd. Zat er inderdaad al wel aan te denken, maar omdat de ha weer dacht dat het een longonsteking/bronchitis was, hebben we daar niets meer mee gedaan. Ik denk dat ik het wel ga doen! Nou maar hopen dat hij niet allergies is voor katten :(, er zijn ergere dingen natuurlijk maar ja, dan moet ik ze met heel veel pijn in mijn hart weg doen. Nouja sowieso liever geen allergie natuurlijk.

Ja Roan was ook goed op gewicht, maar ik werd na de bevalling ook verdacht van zwangerschapssuiker, ivm grootte Roan, maar gewicht 30kg aangekomen terwijl ik amper at, te vroege bevalling en dat hij zo ziek was, kan daar op duiden. Ik mag in iedergeval toch niet meer thuis bevallen, waarschijnlijk moet ik ook onder controle van de gyn staan (helaas want dat was een slager :( ).

Ik ga slapen! Moet nog een dagje werken en dan lekker weekend!

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Pinguin idd een flinke dame bij geboorte! Gelukkig heeft ze wat reserves dan.

@ Moonlight, Roan was ook een flinkerd. Vind dat altijd erg schattig een baby met spekkies hihi.

Megan is geboren met 38 wk en was 2790 gram. Vorige maand was ze 7470 gram en 73 cm. Slanke lange dame dus, en geen spekkies.

Heeft Roan nu ook een extra pufje, Flixotide? Heeft hier echt goed geholpen. Onze HA dacht nl hetzelfde, ook beginnende longontsteking/bronchitus (ook ivm met mijn hooikoorts). Misschien even voorleggen?

14. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Nee Roan heeft alleen ventolin gekregen. Helpt nog steeds niets, dus maandag hang ik weer aan de telefoon. Huisarts had het er al wel over, wanneer dit niet hielp we waarschijnlijk nog maar een soort pufje erbij moeten doen.
    Het gaat verder hartstikke goed met hem, geen koorts meer en super vrolijk. Zelfs eten gaat prima. HA denkt dat hij er gewoon een griepje overheen heeft gehad en dat het niets met elkaar te maken heeft (benauwdheid en koorts). Hij rochelt nog wel lekker en we merkten dat hij constant door zijn mondje ademt ipv zijn neus. Maandag maar eens even vragen.

Zo en nu hebben we lekker weekend! Morgen een familie reunie, 73 man, hopen dat het gezellig wordt.

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Met 73 man moet dat toch wel lukken @ Moonlight!
    Fijn dat Roan weer koortsvrij is en weer lekker eet.
    Hier is het weer helemaal prut.
    Flesjes gaan er redelijk in maar geen brood vandaag.
    Zelfs geen korstje om op te knabbelen.
    Wel een beetje fruitmoes maar daar kwam al snel de helft van terug.
    Had mijn huisarts gebeld en die wil het nog even over het weekend trekken, kijken hoe het dan gaat.
    Vanmiddag belde hij of we wel morgenvroeg dr urine willen opvangen en naar de HAP willen brengen.
    Zo blijven we bezig ;)

Heb vandaag heerlijk met Quinn gefietst. Naar Bronkhorst en dan met het pontje de IJssel over.
    Erg leuk. Stond wel veel wind!

16. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    hihi ja dat moet zeker lukken. Hopen dat Roan ook meewerkt morgen ;) we konden geen oppas vinden op zaterdag :(

Balen dat Anais weer niet goed eet! Moet je dat met zo'n zakje haar urine opvangen? Lijkt me een heel gedoe.
    Dan heb je een heel stuk gefietst inderdaad! Wil ook snel weer met Roan gaan fietsen, maar het was deze week niet zulk heel mooi weer. Hopen dat het zondag of maandag beter is, want hij vind het heerlijk.

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@pinquin... gaat het al wat beter met je meisje ??

@moonlight hoe gaat het met roan ? helpen de pufjes nog niet ?? heb je goed hoor.. gewoon weer bellen met de HA !!!

@ moonlight en pinquin: woow voor 36,3 weken zwangerschap waren ze flinkerds !!
    vind het altijd wel wat hebben !! lekker spek laagje.
    vind het altijd zo schattig haha :p
    mijn zoontje is met 36 weken geboren, hij woog 2600 gram.
    maar nu ook ruim 10 kilo !!

nou dames ik reageer even een weekje niet meer, ik ga heerlijk op vakantie morgen. heb er echt onwijs zin in.

Liefss..

18. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    @ Mejojo, FIJNE VAKANTIE!!

19. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hoe is het bij jullie meiden?
    Roan is weer helemaal beter, de ventolin slaat nu eindelijk aan, hij is bijna niet benauwd meer gelukkig. Ook eet hij weer als een bootwerker, dus ik maak me geen zorgen meer.

We hebben vandaag helaas wel afscheid moeten nemen van mijn oma (85jaar). Gelukkig wel in het bij zijn van al haar kinderen (9) en een heleboel kleinkinderen....Dat een oud iemand, mag overlijden in zo omringt met mensen, daar is ze gezegend mee...

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier gaat het vrij goed.
    Tygho hoest nog steeds flink maar verder gaat het prima.
    Heb wel mn vriend ziek thuis maar dat mag de pret niet drukken ;)

Vanmiddag rijles gehad en het ging werkelijk prut :(
    Voor het eerst iemand achterin, moest voor het eerst achteruit een andere parkeerplaats indraaien om weg te komen, vriendlief stond voor het raam te loeren, ambulance kwam de buurvrouw ophalen(Erg krap straatje) en ik was mn zonnebril vergeten met laagstaande zon....Binnen 10 minuten had ik mezelf zo onzeker gemaakt dat het echt bagger ging.
    Kan dan zo van mezelf balen he!

Deel Deze Pagina