mama's uit de buurd van omgeving Gouda

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door snippie23, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier ook druk geweest met werken en genieten van het mooie weer. Ik heb volgens mij mijn laptop al een week niet meer aan gehad ;).

Is er zaterdag vrijmarkt in Gouda?

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het weer is weer wat slechter, dus ik heb ook weer tijd :).

Zaterdag is het idd. vrijmarkt. Heel het Raam staat dan vol met zooi... Vorig jaar zijn wij er rond een uur of 2/3 geweest en toen was het echt mega druk, eigenlijk niet leuk dus. Als we nu al gaan dan zal het ook rond een uur of half 9 zijn, dan kan je hopelijk nog wel een beetje rond lopen. Voor de rest eigenlijk niet echt plannen voor koninginnedag. Manlief moet om 17.00 uur al weer naar z'n werk dus dat verpest toch altijd een beetje de dag.

En hebben jullie nog plannen voor koninginnenacht/dag? Gisteren even in de stad geweest en het podium waren ze al weer aan het opbouwen. Ze hadden het beter op dezelfde plek kunnen laten staan als de Passion, had een hoop werk gescheeld :).

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik woon ook in de omgeving van Gouda, iemand ervaring met het bevallen in het ziekenhuis is gouda ?

4. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai Denise 1976,

In 2008 ben ik in het Groene hart ziekenhuis Jozef locatie bevallen van onze zoon. (woon in Moordrecht)
    Het is een erg oud gebouw maar alles is aanwezig. De verpleegkundige op de kraamafdeling waren super lief.
    In totaal zijn we voor de bevalling maar 6 uurtjes in het ziekenhuis geweest omdat ik 's nachts met volledige ontsluiting aankwam en de kleine heel snel geboren werd, de vlos (van Antje) en een verpleegkundige waren aanwezig. Na een frisse douche kregen we beschuit met muisjes en om half 9 liepen we als trotse ouders naar buiten om samen aangifte te doen, haha als ik eraan terug denk was het een magische dag.
    Met 20 weken heb ik wel een week op de kraamafdeling gelegen ivm extreme bandenpijn (ze dachten eerst dat het een blinde darm ontsteking was). Echo na echo en zelfs een MRI werd gemaakt, erg angstige en pijnlijke periode. Maar ook toen was het personeel super!! Dat het oud is moet je maar doorheen kijken, geen luxe douches enzo maar de mensen maken het helemaal goed.
    Van te voren wilde ik echt niet in Gouda bevallen, liever in Den Haag waar mijn man en ik ook geboren zijn. Maar qua afstand werd dat door de vlos afgeraden. Nu 11 weekjes zwanger van de tweede en ik wil heel graag weer in het Jozef bevallen.

Voor jou komt het nu echt heel dichtbij, veel succes!!!

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ben uiteindelijke ook in het GHZ bevallen. Van te voren waren wij er nog niet helemaal uit, en ik twijfelde ook omdat ik toch wel slechte reacties had gelezen op internet over bevallen in het GHZ. Uiteindelijk hadden wij dus geen keuze omdat na 1,5 uur persen de kleine er nog niet uit was en in het ziekenhuis is hij er met de vaccuum uit getrokken... Ik heb het wel als prettig ervaren, wij kwamen ook om half 3 's nachts in het zkh aan dus echt druk was het niet. Maar ik heb ook gehoord van iemand van de zwangerschapsgym die er overdag was dat ze 1 uur lang haar persweën in d'r eentje (met man dan wel, maar verder geen personeel) mocht opvangen, wat dus vrij lastig is. Het was nogal druk dus dan hebben ze niet echt tijd voor je.

Succes in ieder geval met de laatste loodjes!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik ben in Woerden bevallen doormiddel van kijzersnee!
    Maar volgende zw wil ik gewoon in Gouda bevallen.
    We gingen naar Woerden op aanraden van onze vk!
    Achteraf puur voor haar ogen ding!
    Maar goed ben wel blij met haar kort daad handelen anders was ik wss me kleine kwijt geweest !of zware trauma!
    Voor het leven !

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wie het leuk lijkt zullen we binnen kort eens eens een datum prikken?

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik zou even wat meer ober me zelf vertellen!

Ik ben 25jaar 1juli word ik 26!!
    ben ruim6jaar samen ,waarvan 3jaar getrouwd!
    Ik werk op een bso!

Wij zijn door ical zwanger geraakt!
    Hebben 2jaar op ons wondertje gewacht .
    Vooraf veel vnl.,'s gehad allemaal bij 5weken!

We hebben een poes als huis dier!

En verder weet ik het even niet hihi

Deel Deze Pagina