Leuk mamsvan!! Langzaam aan word het steeds drukker. Ben nu aan het bijlezen dus als ik niet gereageerd heb op een bericht dan kan het zijn dat ik het gemist heb @pugga Leuke taart. Hoe heb je de binnenkant zo gekregen? @pleak zal morgen eens op me gemak kijken. Zal het wel laten weten als ik iets gevonden heb. Nog een speciaal thema ervoor? Ikzelf zit te denken aan disney ofzo. Winnie de pooh of iets.
Mamsvan en Pugga; jullie zoontjes zijn idd achterneefjes @Mamsvan; ja ik vind het met een tweede ook heel lastig! Ze is strakjes jarig, ik heb geen idee wat ik moet vragen! Ze kan met al het speelgoed van haar broer spelen, er is al zoveel in huis.. echt geen idee. En dat wordt denk ik alleen maar lastiger. Ook een mini huisje waar niet zoveel inpast; dus een beetje selectief zijn is ook wel nodig hihi is ook wel kind eigen he, het grootst mooist enz willen. Ze hebben nog totaal geen besef van waarde. Sint en kerst vind ik hier ook heel moeilijk. M'n zoontje is ook nog eens net voor sinterklaas jarig, maakt het er niet makkelijker op. Maar vooralsnog heeft hij vooral heeel erg veel duplo gehad en er staat zelfs nog wat in de kast dat ik afgelopen jaar met veel korting heb gekocht. Maar Pugga en ik steken elkaar soms ook wel een beetje aan met ons Duplo virus denk ik, he Pugga
Hahahaha ja dat was echt wrg vorige keer veel te veel gekocht maar die treinen zijn echt geweldig! Die laagjes heb ik laag voor laag gebakken en dan gewoon stapelen was wel een werk wel leuk. Als we een keer een meet doen met zn alle zal ik een kleintje maken goed?
Ja zeker spannend! Toch kruipt de tijd nu voorbij haha, kan niet wachten tot we de kleine weer mogen zien! Voor controle loop ik bij de verloskundige, omdat er vooralsnog gelukkig geen complicaties zijn Hoef alleen voor de GUO naar Dordwijk! Fijn om te horen dat ze zo lief zijn Tof, die taart die ik voorbij zag komen! Heb toevallig van de week mijn eigen bakspullen voor een groot deel verkocht, ik ben er geloof ik toch niet geduldig genoeg voor als ik bak, vind ik het leuker om het 'gewoon' met een pak bakmix te doen ben ik achter.. Zo zonde van alle spullen die ik had staan (heb 10 pakjes rolfondant weg moeten gooien, die waren over datum.. En had bakvormen, Sugar Kraft Gun, spuitzakken met heel veel verschillende mondjes, modelleerpennetjes, reliëfmatjes, uitstekers en ga zo nog maar ff door )..
Superleuk die taart! Ik vind het ook leuk om ze te maken heb een keer zo'n workshop gedaan. Ben er niet goed in maar ga denk ik wel een poging wagen om er een voor Rubens eerste verjaardag te maken Wat ik voor zijn verjaardag zou kunnen vragen ook geen idee eigenlijk kind is pas 8 maanden en komt al om in het speelgoed. Er staat al een brandweer-loopauto klaar op zolder en hij heeft al een schommel en een zwembadje. Voor een zandbak moeten ze wel wat ouder zijn denk ik of hebben jullie dat al? Vrijdag is mijn vrije dagje dus lekker rustig aan vandaag (hoewel Ruben besloot dat mijn vrije dagje wel al om 10 voor 6 begon, jammerrr). Nu even als een wervelwind opruimen want mijn vader komt vanochtend even koffie drinken en dan gaan we even naar de kinderboerderij. Jullie nog leuke plannen dit weekend dames?
mijn zoon heeft pas sinds vorig jaar een zandbak, op de balkon toen speelde hij er een beetje mee, en de laatste paar weken speelt ie er volop mee, hij zit er ook eindelijk in, helaas is de balkon ook helemaal onder de zand vaak, en pff die zand in huis maar je neemt voor lief, Pleak, dat heb ik nou ook, ik heb beneden echt een doos vol baby speelgoed, nou daar kan ze flink mee spelen, ik denk dat bij haar eerste verjaardag niet veel moet bij kopen, maar misschien wel wat meisjes dingen, haha grappig die taarten pugga, ik heb ze op je facebook vaak voorbij zijn maken, is het nou marsepein ? want daar kan ik niet tegen, vind ze wel mooi, maar t zelf maken nee dat zal ik niet snel doen mijn vriend heeft met kerstpakket 2012 een lollymaker gekregen, je weet wel die bolletjes deeg die op die stokjes doet, normaal kom op naam, ik heb nog steeds ongebruikt in kast liggen, nooit gebruikt ach wie weet ook nog, wat ik wel leuk vind is gewoon standaard taartjes maken, zoals kwarktaart ofzo, ik wil eens proberen appeltaart te maken en chocolade taart, maar weet niet of dat mini oventje in me huis daar goed voor is Xpoppetje wat leuk dat jij ook zwanger bent, ga je de geslachtbepalend echo bij papendrecht doen, die zijn echt heel goed, ik ben er deze week nog geweest voor de 3D/4D echo,s. ik zal ze graag met jullie delen, maar gezien deze topic door iedereen bekeken kan worden doe ik dan denk ik liever niet, misschien in apart clubje of facebook ofzo.maar dat zien we nog wel. denk ik dan, ik heb ook een GUO gehad, maar dan in Zwijndrecht gewoon, helaas moest ik er alleen heen, want ik had op een dag ingepland dat mijn zoontje vrij was, en kinderen mogen niet bij medische aanwezig zijn (wat ik dan ook wel begrijp) dus moest vriendlief bij zoon blijven, ik vond zo jammer voor hem dat die niet mee kom, toen bedacht meteen die dag, nu heb extra reden voor de 3D/4D echo dit weekend heb ik geen plannen, mijn vriend wel eindelijk eens de hele weekend vrij, maar ik denk dat we buiten het gezamenlijk boodschappen doen er ook nog wel gewandeld en of gefietst gaat worden, ligt ook aan de weer denk ik, pfff ben net wakker, zoonlief heeft honger komt die met een mini cake aanzetten ik zal maar even brood maken,
Hihi jij bedoelt cakepops! Ja die echo laten we inderdaad in Papendrecht doen, heb er meer goede verhalen over gehoord! Pffff nog 13 dagen wachten, we zijn zoooo benieuwd wat het wordt! Alles is welkom, maar ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben want wil graag gerichter kunnen shoppen vind de unisex dingen tegenvallen..
ik koop geen unisex meer, ik heb van mijn zoontje nog een heel tas unisex kleding van maat 50 tot 62, dus die niet nodig meer, (ok er zit ook wat blauws tussen) maar dat vind ik niet zo uitmaken, ik vind nu soms moeilijk om gericht te kopen, ik heb hier in zwijndrecht maar 3 winkels waar je die babykleding kan kopen, ik vind of allemaal te zomers of niet echt leuk, ik denk dat toch binnenkort eens in dordrecht ga kijken ik vind het wel lastig hoor, want door die maat 50 tot 62, groeien ze zo snel doorheen ik heb nu dus een groot zak unisex en maar paar setjes meisjes kleding, er zijn inderdaad heel veel goede verhalen daarvan, ze zijn echt heel vriendelijk en leven echt met je mee, (daarmee bedoel ik dat hun echt je baby ook als een mooi wonder zien, ze genieten als t waren gewoon samen met jou van jullie baby) ik was daar met mijn zoontje 5 jaar geleden alweer, en ik dacht altijd als nog een keer een wondertje mag krijgen, ga ik nog een keer, en nu dit keer 2x geweest, echt leuk, het word jou eerste kindje he ? je hebt geen voorkeur ? (dat laatste klinkt zo stom ik had dat bij de eerste ook niet, en bij de tweede eigenlijk ook niet. maar heb je wel een gevoel naar wat het ongeveer kan zijn of geef je daar niet aan toe ? haha ik bedoel inderdaad cakepops,
Ik vind het in Dordrecht ook tegenvallen hoor! Wij zijn zelf 4 winkels af geweest voor een leuk pakje.. Maar goed dan hebben we het weer over unisexkleertjes, we hebben nog niet heel gericht gekeken. Vind het qua maten ook ontzettend lastig hoeveel je van alles moet kopen. We hebben bewust een 56 gekocht, omdat ik bang ben dat onze baby misschien nooit in een 50 zal passen haha.. Dat kunnen we tegen die tijd altijd nog erbij halen dacht ik. En nu is het allemaal zomerkleding, ons kindje wordt eind november verwacht dus kan nu toch nog niet zo heel veel kopen haha. Okee ik ben heel benieuwd naar de echo! Je hoort weleens van die verhalen dat het geslacht bij de 20 weken toch 'ineens' verandert hahaha, ik hoop toch dat dat ons niet gaat gebeuren! Maar om nou te wachten tot de 20 weken.. Nee, ik vind dit al lang genoeg wachten haha! Dit is ons eerste kindje ja, we hadden het er voorheen nog weleens over dat het ons zo leuk leek om eerst een zoon te krijgen en dan een dochter.. Had de eerste weken ook echt het gevoel dat er een jongen in mijn buik zit, maar ik moet zeggen dat mijn gevoel steeds meer naar een meisje neigt! Ik ben denk ik echt een meisjesmama, dus dat vind ik ook hartstikke leuk.. Het maakt ons echt niet uit, we zien het wel! Denk dat de voorkeur bij de tweede hier veel meer aanwezig is, hoe stom ik dat ook vind klinken. Uiteindelijk geldt het cliché toch: als het maar gezond is Maar ik vind het sowieso moeilijk om achter mijn gevoel aan te gaan zeg maar qua wat het wordt.. Mijn gevoel heeft me al eerder in de steek gelaten! De maanden voorafgaand aan mijn zwangerschap dacht ik steeds zwanger te zijn, maar op het moment dat ik dus echt zwanger was, heeft het geen seconde door mijn hoofd gespookt! Ik had het totaal niet aan zien komen..... Dus we wachten de echo maar lekker af hahaha!
ik verwacht mijn kindje eind augustus, (ok uiteraard kan ze eerder komen, september is soms ook nog wel warm, maar oktober en november enzo toch echt wel wat minder en dan wil ik niet haar met zomerse kleding laten lopen, gelukkig heb ik bij de unisex kleding wel nog rompers met lange mauwen dus dat kan ook altijd een oplossing zijn maar nu houd ik het even zo, ik wacht eigenlijk op een facebook vriendin, die heeft beloofd (mits haar zwangere zusje geen meisje krijgt) met wat kleding te verkopen, ook heb ik nog tas met jongens kleding van maat 50 tot 62, die moet ik nou eens gaan verkopen via markplaats ofzo, kan ik van opbrengst weer meisjes kleding kopen ja dat is waar je lees en hoort die verhalen vaak ja , daarom vroeg ik bij mijn GUO echo met 21 weken ook, het is toch echt een meisje he, toen was pas echt 100% overtuigd, en maandag bleek het ook nog een meisje het is inderdaad moeilijk met gevoel, ik had bij mijn eerste zwangerschap echt het idee dat een jongen werd, (droomde zelfs over hem) en ik had het juist, bij deze zwangerschap dacht in het begin steeds een jongen, en de laatste week voor ons geslachtbepalend echo, dacht ik toch steeds een meisje, ook weer vanwege een droom en het was een meisje, hoe is met andere dames hadden jullie tijden de zwangerschap ook een gevoel wat het zou worden of niet ? over dat voorkeurwens, nee dat had ik niet echt, oke ik moet wel eerlijk zeggen dat ik naar mij zoon altijd wel een dochtertje nog zou willen krijgen, maar toen ik uiteindelijk zwanger werd en bleef was er eigenlijk geen voorkeur meer, maar ik moet wel toegeven dat ik wel stiekem extra juichte dat toch een meisje bleek te zijn
@pugga Klinkt voor mij nog te ingewikkeld Ben een beginneling. @Pleak Zag niet veel leuks met nijntje (behalve een gewone taart in 1 vorm en een meptaart met dezelfde print). @M89 10 voor 6 is best vroeg. Wat heb ik dan een slaapkoppie die slaapt van 21:00 tot 8:00. Kinderboerderij is het wel lekker weer voor vandaag. Ik ga van het weekend misschien ff kijken. @xpoppetje Echopraktijk Drechtsteden ben ik ook geweest. Was/ben er erg tevreden over en weet zeker dat als ik een tweede mag krijgen over een paar jaar ik zeker daar weer terug ga. Ik heb al een loopauto staan maar die gaat naar mijn schoonouders. Heb een leuke gezien van de film Planes dus denk dat die het word. Voor de rest kijken mensen maar wat ze doen. Brandon kan toch niet met alles tegelijk spelen denk ik dan maar Ik heb wel een meptaartje gevonden van koekiemonster en denk dat ik dat maar eens ga uitproberen. Weet nog niet wat voor grote taart(voor de visite) het word anders stem ik het daar op af. Iemand enig idee wat ik aan de binnenkant als vulling kan doen?
Zo jullie kletsen lekker door Maar even reageren @ xPoppetje; Fijn dat je onder controle loopt bij een vk! Ik liep bij mijn zoontje in het ziekenhuis en bij mijn dochtertje bij de vk; zoveel fijner!! Spannend wat jullie krijgen! Het echocentrum in Papendrecht is echt geweldig! ben benieuwd of het idd een meisje blijkt te zijn! @M89; wij vroegen ook cadeautjes voor als hij al wat groter was; zoals Duplo, muziek instrumenten? missch heb je daar wat aan? Mijn zoontje ging in de zandbak toen hij ruim anderhalf was. Op zich kan je dat wel vragen toch? hihi kindjes doen niet aan vrije dagen he, maar je kan dan wel lekker rustig opstarten Was het leuk bij de kinderboerderij? Ik vier morgen een soort van mijn verjaardag, maar er komen niet zoveel mensen. Bijna niemand kan. (maar dat is niet erg hoor ) @mamsvan; ik dacht eerst toen ik je berichtje las; een lollymaker? Huh, nog noooit van gehoord, haha. maar een popcakemaker dus. Leuk! Die wil ik ook die plaatjes zien er altijd zo leuk uit! Wij zijn bij beide kindjes ook een echo gaan laten maken in Papendrecht, bij mijn zoontje nog op de oude locatie, bij m'n dochtertje op de nieuwe locatie. Ik vind het daar zo fijn! Super goede apparatuur, hele fijne medewerksters! Echt een aanrader idd. leuk om te horen dat anderen het ook zo ervaren. Ik ben ook niet van het foto's delen zo; dat iedereen het kan zien idd. Missch idd een facebook groepje? Ohw en om even op je laatste berichtje te reageren over de kleertjes. Mijn dochtertje is in augustus geboren en ze had ook flink wat shirtjes met korte mouw gekregen; die heeft ze niet een keer aangehad! Eer ze daar aan toe was, werd het buiten al kouder. de eerste weken kleed je ze toch warmer aan; dus zou idd geen zomerse kleding aanschaffen @voorgevoel zwangerschap: bij zoontje geen idee. toen het een jongetje bleek te zijn moest ik even aan het idee wennen. hoe ga je met jongetjes om haha.. (het is geweldig en super makkelijk ) en bij mijn dochtertje was ik er van overtuigd dat het een meisje werd. En dat was ze ook @Denise Geweldig die meptaart!!!! Als vulling... poeh, geen idee. daar ben ik niet zo goed in. Zou het wel lekker makkelijke smaken laten. roomboter creme, aarbeienjam, cake? Je hebt van die ronde bakvormen toch? dacht ik Maar hij ziet er superleuk uit!
Hihi leuke reacties! Ja ik heb dus ook al over een dochtertje gedroomd.. Maar goed we wachten het af Misschien een idee om iedereen toe te voegen aan de bestaande groep? (Ik weet niet wie de beheerder ook alweer is hihi, maar misschien dat 1 van jullie dat weet van degene die daar al bij zitten) Edit: opgezocht, hihi ben jij dat niet M89?
haha ja idd, ach daar is het toch ook voor bedoeld toch. Denk ook dat ik de binnenkant gewoon simpel houd. Even op onderzoek uit. Mijn voorgevoel was vanaf het begin al een jongentje en dat is het ook geworden Ja vond die taart echt leuk. Denk dat die het ook word, en anders maak ik er een elmo van. @xPoppetje ja klopt, dat is idd m89 Wat kleertjes betreft, ik had zowel lange als korte mouw shirtjes. Onder de korte mouw deed ik dan een romper met lange mouwen. En ik had van die boxpakjes. Vond ik zelf ook wel fijn.
Reageer later even uitgebreider maar wie bij de facebook groep wil moet mij ff via een privé berichtje jullie echte naam geven. Dan kan ik jullie opzoeken en als vriend toevoegen (kan alleen vrienden van mij aan de groep toevoegen, vandaar)
ik ben ook in papendrecht geweest voor een pretecho was inderdaad enorm fijn. daar deden ze niet steeds moeilijk over mn gewicht en kreeg zo'n rij foto's mee zo leuk. ik wist eigenlijk vanaf het begin al dit word een jongen en dat werd tie ook en wat voor 1 haha hij is echt een jongen jongen klimmen klauteren buiten spelen. hij zat denk ik met een jaar in de zandbak. vind het nu echt helemaal geweldig we hebben een grote voor de deur met nog een klein speelding maar daar is hij nog te klein voor. vooral als er andere kinderen zijn vind hij het geweldig. @ kleertjes dordt is idd btje saai misschien in walburg zwijndrecht? ik heb veel bij de hema gekocht nu ook en bij de name it vind ik een super winkel maar wel wat duurder dus daar koop ik vooral broekjes die gaan lang mee. @ poppetje zo super spannend ben benieuwd wat het word als je eerst jongen dacht en later meisje @ pleak sorry ik wil schoonmams wel meenemen morgen @ voorkeur ik moet zeggen als er een tweede komt zou ik een meisje misschien wel leuk vinden maar aan de andere kant een jongen is wel heel leuk haha dus dat wisselt nogal bij mij eerst maar eens zwanger zien te worden. ik wil ook weer eens naar de kinderboerderij veel te lang geleden vind ik vant weekend zal het niet lukken ben ik bang dus gaat volgende week dinsdag worden denk ik pas. hebben de dames nog plannen voor het weekend? hier komen morgen mn schoonouders de hele dag savonds ook mijn ouders en misschien mn zus. savonds bbq en zondag zal dus bijkomen worden haha ow en als meptaartje had ik gewoon een plakje cake met slagroom en aardbeien erop hij heeft alleen de aardbeien op en heeft zelfs de slagroom eraf geveegd als vuling zou ik het simpel houden als je ook al botercreme erop doet gewoon slagroom en misschien wat jam.
Denk idd dat het botercreme en jam word. Eerst maar een oefenen. Lekker druk dagje morgen voor jou dan. Idd zondag is dan een bijkom dag. Ook weleens lekker. Ik ga morgen ff naar me ouders en zondag misschien naar me schoonouders. Zo niet word het denk ik series kijken op de bank.