Mama's uit de kop van Noord Holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mouschy, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wat doen jullie voor werk?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haai, meng me er ook lekker in ;p

Ik werk nu als invalkracht op een KDV, mn werk vind ik leuk (leidinggevende stuk minder) en ga er echt met plezier heen voor de kids en collega's. Hopelijk in jan/feb krijg ik eens wat vasts na anderhalf jaar heen en weer fietsen van hot naar her.

Met oud op nieuw maken wij Justin wel wakker (mits ie wil slapen) ;) wij vieren het nl bij vrienden en die hebben dan al een huis vol kids (6)! Dus Justin moet op een vreemde kamer, bij een vreemd kindje, ben benieuwd.

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hé Patroes! Gezellie :D:D

Lekker joh dat je echt met plezier naar je werk gaat, das wat anders dan kazen :p Zou wel lekker zijn een vaste locatie. Moet je ver fietsen voor je op het KDV bent?
    Hoop dat ik straks ook wat leuks vind.

Dus dat wordt een gezellige boel morgen? Leuk voor Justin met al die kinderen. Hoop voor jullie dat ie een beetje slapen wil daar ... zou wel lekker zijn.
    Wij maken het mannetje ook wakker... ben benieuwd. Vorig jaar vond het hij het prachtig.

En steken jullie vuurwerk af?

4. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

#204 mama van 1, 31 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2009
    hoi patroes leuk dat je ook mee komt kletsen! En wat fijn dat je werk zo onwijs leuk is! Jeetje 6 kids!! Maar wel gezellig voor justin :D.

Ja wij gaan ook vuurwerk afsteken. We zeiden tegen de mannen (mijn buurvrouw en ik) dat we alleen siervuurwerk wilde. Dat hebben ze gedaan en een 20000 klapper hahaha.

Ik werk ook in amsterdam en door de wisselende tijden wel te doen. Maar iets dichter bij huis teken ik ook voor hoor haha.. Ik werk in de beveiliging. Niet echt mijn eerste keuze maar rolde er zo in. Ik ben wel op zoek naar iets anders en heb een curcus makelaardij klaar liggen maarja die drang om te studeren is er helaas nog niet.

Wij laten onze meid trouwens lekker slapen met oud op nieuw als ze niet wakker wordt :D. Anders halen we haar eruit. Vuurwerk vind ze prachtig want dat heeft ze de afgelopen dagen al het een en ander van gezien, ze zegt dan heel schattig: ahhhhhhh!

Foover klinkt idd druk, onze meid kan er ook wat van maar op de een of andere manier groei je erin mee. Zo ervaar ik het dan haha want een paar jaar geleden kreeg ik wel eens logees van een jaar van 5 en was ik blij als ze weer weg waren door de drukte, ik was dan kapot en moest ik eerst even bijkomen maar nu heb ik er geen last van of ben ik de enige?? Nee toch??

Misschien ben ik je wel eens tegen gekomen bij het cb of het winkelcentrum foover hahaha. Zou wel grappig zijn.

Ja zodra er nieuws is zijn jullie de eerste die het horen ;hihi

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Steek je dan ook zelf vuurwerk af of laten jullie dat over aan de mannen? Ik ben zelf nogal huiverig voor vuurwerk. Aantal jaar geleden is er een rotje in me hand geklapt ... pfff ben me doodgeschrokken. Gelukkig heb ik al mijn vingers nog maar de mouw van me jas was wel weg.
    Wij hebben vorig jaar een klein pakket siervuurwerk gekocht en heb het me vriend af laten steken. Vind het erg mooi om naar te kijken maar ook wel weer zonde van het geld.
    Cursus makelaardij! Jij hebt er zin in hahah. Is dat altijd al iets wat je graag heb willen doen?
    Zou ook graag een cursus willen doen maar ik zou echt niet weten wat ... heb nooit echt "de droom" gehad van dat wil ik "later" worden.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier alleen sterretjes lol. Zaten toevallig in mn kerstpakket, dus lekker makkelijk. Vind t zonde geld dat vuurwerk.

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Als eerste allemaal een spetterend nieuwjaar!

Ja vind het ook altijd zonde hoor van het geld al dat vuurwerk. Had gistermiddag ook even snel wat sterretjes gehaald voor ons mannetje.
    Vond hem al een paar dagen erg rustig voor zijn doen ... en jahoor gisteravond 39 graden koorts. Uiteindelijk viel hij in ons bed in slaap rond 20.00 en hebben we hem maar laten liggen met het vuurwerk. Hij heeft helaas niets kunnen zien.
    Meissie werd wel wakker van het vuurwerk, ze vond het maar niets.

Patroeschka; Hebben jullie een beetje genoten gister? En hoe ging het met Justin? Kon hij slapen bij het andere kindje op de kamer?

mama van 1 en Foover ook een gezellige jaarwisseling gehad?

8. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Hier een rustige jaarwisseling gehad. Sam geprobeerd eruit te halen, maar die had er geen zin in. Lotte werd om 23.30 huilend wakker. Ze had een lekkere tandenbroek. Dus we hebben haar maar opgehouden. Vond het vuurwerk erg mooi. Ze zat de hele tijd als er een klap was ohoh (van de teletubbies). Om 00.30 uur weer op bed gelegd en ze is weer lekker gaan slapen.

Ik werk bij de planning van de wijkverpleging. Werk waar ik in gerold ben en wat mij erg bevalt. Ik werk op maandag en vrijdag.

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik was aan het neuzen op het forum hier en kwam dit topic tegen :)
    Ik kom uit Middenmeer, kop van NoordHolland dus :D

Leuk om te zien dat er meer meiden uit de buurt zijn hier!

10. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Leuk dat je ook mee komt kletsen Marijeee. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je goed?

11. mama van 1

hoi allemaal,

Gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar!!

Hoe was jullie oud op nieuw? Wij hebben er weer erg van genoten, mooi vuurwerk, veel lol gehad en ook de kleine werd wakker rond half 2 en riep ohhhhhhhh haha zo schattig.

Tja en nu zitten we alweer in 2010. Hebben jullie voornemens??

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier geen voornemens eigenlijk..

Justin wilde niet slapen daar.. hoewel hij toch een kamer voor zichzelf had. Pff, maar na 4x heen gaan, ging hij toch nog anderhalf uur slapen en hebben we m evengoed wakker gemaakt voor het vuurwerk. Beloofd is beloofd hè. Hij vond het werkelijk schitterend, dat koppie vergeet ik niet meer haha. Om kwart voor 2 thuis weer naar bed en toen sliep Justin van 2 tot kwart voor 9.

13. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Welkom Marijeee.

Ja hier wel; Wil 20 kilo afvallen ... pfff Ben nog niet echt begonnen. Eerst al dat snaaiwerk in huis wegkanen hahahah!
    En heb je zelf nog goede voornemens Mama van 1?

@Patroes; Gelukkig ging Justin nog effies slapen. En jullie hebben nog heerlijk uit kunnen slapen, lekker hoor.

Ja mooi om te zien he die koppies, zo schattig.
    Ons meissie was niet zo onder de indruk van alle mooie knallen en lichtjes.

14. mama van 1

Nee hoor Toys hier geen voornemens :D

Hebben jullie ook zoveel sneeuw gehad!! Wat glad op de weg he!!
    We zijn het weekend veel weggeweest en de snelweg was zelfs niet eens te doen (nouja met 30 a 60 km per uur). Al vind ik het sneeuw zelf helemaal geweldig!!

Jullie??

15. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja hoor, hier ook een leuk pakje sneeuw :D
    Wij zijn gister even wezen shoppen in Alkmaar maar het was idd behoorlijk glad op de weg .... was gewoon niet getrooid man. Later in de middag toen we onderweg naar huis waren waren ze eindlijk aan het schuiven. De weg was gewoon een grote ijsbaan :$
    Nee in de auto vind ik het niets al die sneeuw. Maar voor de kinderen is het echt super leuk. Sneeuwpopje bouwen en lekker sleeen, heerlijk!

16. mama van 1

Precies!! Wij zijn een paar keer over de A7 gereden maar dat moet je ook niet voor je lol doen!! (of met een botsautootje ;)) maar het was vreselijk glad en je reed gewoon op ijs. En dan zou je toch denken dat ze op snel- en provinciale wegen wel zouden strooien.

Patroes wat lekker joh dat jullie nog zo uit hebben kunnen slapen. Geweldig he die kinderkoppies als er vuurwerk wordt afgestoken

Ons boefje is al een paar (2,5) nachten aan het spoken want ze is ziekjes en heeft oorontsteking, ze hoest dr longen uit dr lijf, zo zielig. Net bij de dokter geweest en hebben anti-biotica gehad. Gelukkig heeft ze vannacht wel lekker doorgeslapen (lang leve de zetpil). Dus gaat weer helemaal goed komen. Ze sliep al door met een paar dagen na dr geboorte (eigenlijk gelijk al want zelfs tijdens de voeding snachts sliep ze gewoon!!) en sindsdien hoefde we er nooit s'nachts uit dus dan is dit wel ff wennen :p

Slapen/sliepen jullie kids ook lekker door??

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ons mannetje sliep pas na 2 jaar door. Ons meisje sliep met een paar weken al door. Echt heerlijk ... wist niet wat me overkwam.
    Nu is ze ook heel erg verkouden en hoest ze heel erg ... en beetje koorts. We zijn hier allemaal stront verkouden.

Zielig altijd als die kleintjes zo ziek zijn ... bah. Gelukkig hebben jullie een kuurtje gehad van de HA. Die van ons is nooit zo happig met kuurtjes.
    Hoop dat jullie meisje snel weer opknapt.

18. mama van 1

Ja wij hebben een abti-bioticakuur gehad van het merk Amoxicilline met vruchtensmaak ;) Ze krijgt die 3x op een dag en voor een slapen gaan nog een zetpil.

Onze huisarts normaal ook niet maar omdat ze nu slechter eet (of gewoon niet) en dat in combinatie met verkouden, heel veel hoesten en oorontsteking heeft ze het gekregen. Het moet met een paar dagen beter gaan dus daar gaan we voor. Zo zielig bij die kleintjes he!

Ohhh 2jaar!!! Jeetje wat zal het idd een verademing zijn dat jullie meid wel zo snel doorsliep!

19. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja dat is ook wel erg veel he voor zo'n kleintje. Hoop dat de kuur snel aanslaat.

Ons mannetje is echt oer en oer vervelend ... pfff zo ontzettend vermoeiend. Alles is nee en wil hij zelluf doen. Hele dag om snoep en/of koek te zeuren. Als we dan nee zeggen dan is het direct janken of meneer krijgt een drigtbui ... dan gaat er vanalles door de huiskamer. En een grote mond :$ Om moedeloos van te worden.
    Jullie hier ervaring mee?
    Negeren, stoeltje, gang alles al geprobeerd. Is natuurlijk weer een fase maar man o man ... Had hem bijna op MP gezet :p

20. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Toys heel herkenbaar. Ik heb er hier ook zo'n eentje rondlopen. Ze zijn wel lief hoor, maar af en toe denk ik wel eens wie wilde er ook al weer kinderen? :D:D

Deel Deze Pagina