Hoi meiden! Ik was jullie een beetje kwijtgeraakt na de verhuizing!! Maar hier ben ik dan weer Is er al een date gepland voor de speeltuin?? En mouchy en lidwina, op wel psz zitten jullie kids?
Juultje wat fijn dat je al weet wanneer jou kleintje word gehaald! Ga je dan in Hoorn bevallen? Ik zou vandaag mijn inleiding hebben, maar die is een week verzet omdat de gyn de baby te klein vond, 6,5 pond... dus ik baal als een stekker natuurlijk... Heb het wel een beetje gehad, vind het erg zwaar worden nu met 2 kleintjes er nog naast ook... Lilly in zwaag heb je verschillende PSZ, maar helaas moeten ze na de vakantie naar een andere locatie. Dus weet niet zeker of ze nog bijelkaar in de klas zitten dan zometeen. Blijft nog wel in zwaag maar dan ergens anders dus.
He leuk, ik had niet gezien dat het topic nog actief was! Hoe gaat het met iedereen?? Mouschy nog niet bevallen? Dacht dat het inleiden werd op week 38? Liefs Juul
Hey meiden, Ook ik kom uit de kop van Noord- Holland, Grootebroek. En heb een dochtertje van 9 maanden. Heb eigenlijk bijna mijn hele leven in Hoorn gewoond en er ook bevallen. Werd medische tijdens de bevalling en had dr. Renkens. Nu heb ik gehoord dat er 1 gyn weg is ivm een klacht naar aanleiding van een bevalling die niet goed afliep. Vraag me alleen af wie het is. Liefs
hier nog iemand uit den helder, altijd fris windje komt wel van pas nu, ik heb al een dochter van 10 dus begin weer helemaal opnieuw groetjes van mij
He leuk, al die nieuwe berichtjes! Hier gaat het goed. Inmiddels 30 weken en zo mega blij dat die 3 vooraan staan, vind het een hele andere gedachten dan die 2 vooraan. Whaha gekke gedachten kun je soms hebben he! Vanavond gaan wij naar de bevallingsvoorlichting hier in het ziekenhuis in Hoorn. Nog ongeveer 8 weken te gaan en dan worden we ingeleid! Zogezegd, zo wha dan mag je idd weer opnieuw beginnen. Dan is de babytijd wel heel erg lang geleden. Wel enorm leuk nog een kleintje erbij! Butterfly, ook welkom. Kom je ook lekker fanantiek meeschrijven. Grootebroek hier natuurlijk erg vlak bij. Wij zijn hier pas naar toe verhuisd, en zijn ook bezig geweest met een huis op de esstedenweg in Grootebroek, helasa is dat niet door gegaan. Ik ben onder behandeling van Dr. Klinkert, en Dr Huisman heb ik ook regelmatig gezien. A.s vrijdag moet ik naar Dr. Tjong, die heb ik verder nog nooit gezien. Liefs Juul
Hallo dames, ben dit draadje een beetje kwijt de laatste tijd sorry... Maar zijn er toevallig dames die vandaag naar de Speelhoorn gaan?? Ik ga zometeen. Als het nog niet heel druk is wil ik bij het treintje zitten want zoonlief speelt het liefst bij de waterbakken in de prut Mijn haar zit naar achter in een klein staartje, ik draag een wit topje met spijkerrokje (strokenrok) en een bruine legging met kanten randje en zilveren birkenstocks Oh ja en ik ben 33 weken zwanger En heb een kleine opdonder bij me van 2,4 jaar met blond haar met een aquakleurig shirt aan.
Hoi hoi, Wij gaan niet naar de speelhoorn (waar zit die eigenlijk ) ik moet werken vandaag. Wel jammer want ik was graag gekomen. Op dinsdag en woensdag ben ik altijd standaard vrij dus misschien dat we dan ook wel een keer komen! Gezellie!! Wat leuk zeg zo met meiden uit de kop van Noord Holland. En ik probeer actief mee te schrijven uiteraard. Ben een hele tijd gestopt maar vind het forum toch wel leuk Oh geen dokter Renkens meer te bekennen?? Misschien is hij het wel geweest dan Is het voor de zwangere onder ons nog een beetje uit te houden met dit weer??? Liefs
Nou waar waren jullie nou??????? T was erg leuk vanmorgen. Zoonlief heeft zich prima vermaakt en mama ook. Het was ook niet gek druk dus kon ik goed overzicht houden. Jammer dat ik de enige was haha!
Ik heb nog niets te zoeken in een speeltuin... haha! Hier gaat alles uitstekend, mijn voeten beginnen een beetje op klompjes te lijken maar verder gaat het prima! Volgende week én naar de gyn én naar de verloskundige, dus kan m'n geluk niet op (ughe ughe)... Tja, en verder doen we 't er maar mee...
Hey meiden wat een rotweer he. Gelukkig was het gister niet dit weer zou toch vervelend zijn als je in de speeltuin zit en het begint te regen! Ach goed voor de plantjes zeggen we dan maar alleen jammer dat het zo benauwd is. Ik ga weer want die kleine meid is de huiskamer aan het terroriseren!! Liefss
Hoi meiden, Ik lees en schrijf ook even mee! Ik kom uit Heerhugowaard. Mijn zoontje is afgelopen woensdag 1 jaar geworden en zelf ben ik 33 jaar.
is het erg als je niet uit de kop komt maar net onder het kanaal? hahaha woon mijn hele leven in ijmuiden en ben een aanstaande moeder van 29 jaar en ga waarschijnlijk bevallen in beverwijk. lijkt me gezellig om mee te kletsen hier.