Ik heb lang geleden een topic geopend in Onderzoeken & Echo's. Maar die is niet meer up to date. De gyns weten namelijk zelf niet wat ze willen...
Wat mij betreft prima!!! Mijn voorkeur gaat wel uit naar de ochtend want zoonlief moet 's middags nog slapen en ik ook
As woensdag kan ik helaas niet. Had me leuk geleken jullie een keer te ontmoeten. Wellicht de volgende keer dan.
Ik weet niet hoe het met jou zit mouchy maar ik zou ook een andere dag kunnen als er dan meer meiden mee willen/kunnen.... Ik kan eigenlijk de hele week
Hoi hoi Weer een weekend werken erop zitten. Ik kan woensdag wel, maar denk dat het leuker is om idd een andere dag te doen zodat iedereen kan. Is vrijdag een idee???
@mouchy, een bakfiets! oh dan kun je mij ook wel ff oppikken?? Maare friday it is!! Wie nog meer????????
Haha! gezellie met z'n allen met de bakfiets! Heb er net een nieuw topic over gemaakt! Maar vrijdag hoelaat?! En natuurlijk wel onder voorbehoud van mooi weer
Wat vinden jullie van een uur of 10.30?? En uiteraard als het plenst is het niet zo leuk...maar daar gaan we niet van uit
Wie komen er vrijdag?? (vul je naam in). - Lilly (Jessica) - Mouschy (Esther) - Butterfly1 (Daisy) Denk niet dat mijn kleine meid er al veel aan hebt (de speeltuin) maar eens moet de 1e keer zijn he. Hopelijk blijft het dit weer. Djezelf het is van Schagen ongeveer een klein half uurtje. Gewoon komen dus En gaan toch nog wel meer mee??
Ach en anders wordt het een ieniminiemeeting @daisy, dat ligt er aan hoe je kindje is denk ik. Maar we kunnen wel een plekje zoeken waar ze lekker in het gras kan zitten en een beetje kan struinen hoor. Neem eventueel een kleedje mee of zo
Hey meiden, Gisteravond kreeg ik te horen dat mijn tante is overleden, nu had ik niet zo een goede band met haar maar mijn moeder dacht dat de condeleance vrijdagochtend is (rare tijd he). Maar ze wist het niet zeken en ik hoor vanavond hoe en wat. Dus ik moet even kijken of we mee kunnen
OH daisy, gecondoleerd......we horen het wel. Verder, er is ook heel slecht weer voorspeld voor morgen Nu kunnen ze het natuurlijk mis hebben he
Is het alleen maar buiten dan? Is er niet een soort ballorig in de buurt dan, dan kunnen we lekker binnen zitten.