Hi meiden wat leuk dat jullie er ook bij zijn!!! We kunnen wel eens een meeting houden hier in Hoorn in de ballenbak Ballorig! Dat is nieuw en super leuk voor de kids natuurlijk! Maar zullen we dat dan NA de feest dagen doen? In Jan. of Febr.?
Ja! Goed idee Mouschy! Lijkt me gezellig om andere moeders uit de regio te ontmoeten. Wij gaan zo af en toe naar Ballorig in Den Helder, en de kinderen vinden dat práchtig inderdaad. Na de feestdagen lijkt me een prima plan!
Hoi Allemaal, wat leuk zo allemaal in de buurt. ik kom uit de buurt van alkmaar. noord holland dus mijnn naam is brenda en samen met menno hebben we al een dochtertje van 2,5 jaar en zijn nu bezig voor de 2e. afwachten dus nog ff.
Hoe gaat het met de mama's (to be). Tis rustig hier! Hebben jullie alles al gekocht voor 5-12? Wat is jullie buget en hebben jullie al leuke dingen ingeslagen?
Hé hallo! We hebben al flink wat kadootjes gekocht inderdaad voor de Sint! Af en toe mogen ze allebei hun schoentjes zetten en dan krijgen ze een klein aardigheidje. Op 6 december vieren we het met mijn ouders en zus zwager en haar kinderen, dus dan krijgen ze de wat grotere kado's. Jij ook al veel gekocht?
Hoi Hoi, Ik heb de inkopen van Sinterklaas al bijna klaar. Wij vieren het 5 december met mijn paps en mams en mijn 2 zussen en hun kids. Dus in totaal met z'n 14-en. In het weekend mogen ze hier hun schoentje zetten voor een kleinigheidje. De "grote" cadeau's komen op 5 december.
Hoi meiden, Mag ik ook meedoen?? Ik woon in Hoorn en heb een zoon van 11 maanden! Ben 36 jr oud en 2 jaar getrouwd. gr Aussie
Hallo, ik ben een aanstaande moeder uit den helder dus bij deze meldt ik mij aan om gezellig te kletsen en te lezen!
Hoi hoi, altijd gezellig ik zie dat je voor ronde 13 bent, spannend hoor! ik ben nu 7 weken zwanger, ook errug spannend
Baby gefeliciteerd eerste kindje?? Ja ronde 13 alweer, moet 1 deze dagen ongi worden, we zullen zien!
Na 3 jaar en 2 keer iui was het raak, eerste kindje inderdaad Vreselijk spannend die dagen waar jij nu in zit, kun je nog wel aan iets anders denken?
Dat meen je? zo dan heeft het bij jullie ook even geduurd!!! geluk kan niet op zeker? extra spannend voor jullie dus!! Jaa hier stijgt de spanning met de dag!!! Hoop natuurlijk dat het onwijs raak is..... maar de hoop is hier nu ook een beetje weggewaaid hoor..