Dat is helemaal waar Nee ik voel me niet alsof ik ongesteld ga worden! Vanmiddag at ik een broodje kaas, maar de kaas smaakte zo ontzettend smerig!! BLEH terwijl ik dol ben op kaas!! En ik had het met een hamburger van de mac, Gets die vind ik normaal heerlijk maar die smaakt ook heel raar!! we zullen het zien......
Welkom baby en gefeliciteerd met je zwangerschap. Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik hoop dat het raak is voor je perfectionn.
Hoi Foover, bedankt! we zijn super blij maar ook erg spannend. ik zie jij hebt al een kleintje, waar kom jij vandaan?
Ik kom uit Grootebroek en heb 2 kids. Sam en Lotte. Sam is bijna 3 en een half en Lotte is nu 15 maanden. Erg leuk, maar soms erg druk. Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Geniet ervan, want voordat je weet is je zwangerschap voorbij en heb je een heel mooi hummeltje in je armen. Blijft toch heel bijzonder om zwanger te zijn.
Kaas smaakt raar, en vanacht werd ik wakker met spierpijn vlak bij mn oksel, en steekjes in mn lies!! SPannnnnnnend
Dankjewel meid! Zou onwijs mooi zijn, een mooi kerstkado! mooier bestaat niet Tsja na 1 rondes mag het ook wel een keer
hihi nee, ik ga nu echt niet meer testen! Ben wel erg benieuwd maar er zijn nu alweer 3 testen doorheen gevlogen, Ik wacht het wel af!! Heb jij misschien ook met je zwangerschap gehad in het begin dat je last had van je normale broeken? Mijn broek zit nu echt voor geen meter en zo strak.......
Ik ben nogal stevig van mezelf dus mijn broeken zitten al wat ruimer, dus ik heb hier geen last van gehad. Wel last van mijn borsten. En ik had heel sterk het gevoel dat ik zwanger was en dit klopte beide keren. Alleen bij mijn dochter had ik 's morgens heel licht positief getest en even later begon ik wat te vloeien. Later stopte dit en toch zwanger.
hm oke, raar he, de 1 voelt het zeer sterk dat ze zwanger is en de ander die voelt helemaal niks! Ik heb steeds een warm koud gevoel in mn buik.... het is net of mn broek ergens op drukt.. t zit allemaal niet zoals het horen moet haha
Wat een leuke namen heeft je zoontje! En ik kom ook uit Hoorn, gezellig! perfectionn ben benieuwd meid! Spannend hoor!
Spannend hoor Perfectionn! Knap dat je kan wachten met nog een test er tegenaan te gooien. Ik had waarschijnlijk vandaag al weer een test gedaan als ik in jouw situatie zat, Wanneer ga je testen als je ongi uitblijft?
he meiden, happyluna; hihi ja wel erg moeilijk hoor, maar heb me eroverheen gezet! 3 keer getest deze keer, maar negatief! ik heb nu echt het gevoel dat ik zwanger ben, ik voel het!! mn buik doet zeer, en agh ik kan niet teveel uitgaan van prikjes, steekjes of wat dan ook maar het voelt zo goed! morgen ga ik een test halen!!! en dan laat ik het jullie weten