Balen voor je perfectionn. Ik zag in een ander onderwerp op het forum dat je ongesteld ben geworden. Dikke knuf.
Perfectionn wat balen voor je, jeetje zeg. Vreselijk he, keer op keer die teleurstelling Maar kom op, op naar de volgende ronde! Bij ons heeft het ook zolang geduurd en zie daar dus nog genoeg kans voor jou, ookal heb je daar nu even niks aan
dankjewel meiden!! Ik baal er ontzettend van en eerlijk gezegd heb ik het ook even gehad!! verstand even op nul!
@Perfectionn, ik lees dat het niet raak was deze ronde. Wat ontzettend rot! Hoop dat je ook snel een wondertje in je buik hebt!!
Ik probeer het ook annie, maar krijg weinig reactie Via gebruikerinstelling, daar kan je abonnement aangeven.
Milan doet het goed!! Echt een heerlijk ventje! Hij slaapt klokkie rond en zit op 4 flessen. We hebben wel een wat zwaardere tijd gehad, hij heeft namelijk koemelkallergie en reflux. En ja daar moet je eerst achter komen he... En jij hebt meerdere kids???
Vervelend voor hem. Het is jammer dat ze de gebruiksaanwijzing er niet bij geven he . Fijn dat het nu beter gaat. Dan kan je er lekker van genieten/ Ik heb 2 kids. Sam van bijna 3 en een half en Lotte van 15 maanden.