Elmo gefeliciteerd met je verjaardag Saskia spannend weer naar school Gefeliciteerd super hoor Poohbeer au dat lijkt me niet fijn hoop dat het snel over is.. Beterschap. Kimmetje hier is het een hyundai matrix geworden staat sinds vandaag voor de deur heerlijke auto Hier gaat verder alles goed sinds vandaag dus een nieuwe auto voor de deur eindelijk de leenauto weg kon er niet aan wennen was een ford k maar reed toch niet zo fijn. De kleine zit nog steeds lekker warm in me buik al mag het er wel uitkomen van mij hoor ik heb best wel gehad eigenlijks maar we wachten keurig af
Saskia, fijn dat je de opleiding mag beginnen! Elmo, gefeliciteerd met je verjaardag! Poohbeer, wat sneu voor Bram, hopelijk is het snel over. Channes, elke dag weer spannend dus! Fijn dat jullie weer een eigen auto hebben. Had laatst de foto's nog gezien van het ongeluk... Hier: Vandaag bij de vk geweest, weer goedgekeurd Beebje lag goed diep dus das fijn . Had al zo'n vermoeden want ik voelde me gisteren toch een druk naar beneden en echt gewroet van het hoofdje (heeft ze vast een platte neus straks, net als meike ) We hebben ook een geluidsopnamen van het hartje gemaakt. leuk om te bewaren
Van harte Elmo (is het al weer Elmo'tje inmiddels?) Leuke dag gehad vandaag? Verder hoi iedereen! Alles prima hier. Misselijkheid neemt af gelukkig. Ben alleen steeds zo depri, blegh. Stomme hormonen. Duik m'n nest in, laters!
Oh Maja,....naar zeg, dat jeje zo depri voelt. Echt alleen van hormoontjes of maak je je zorgen om dingen? Enne...Elmo'tje? Ik weet dat ik dat met een reden eens zo "gezegd" heb...ben alleen de reden vergeten..whahahah
Mogguh allemaal! Alles goed met iedereen? Hier alles helemaal ok! @Elmo, 1 dagje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag gehad hebt! Eergister zijn de foto's van mijn 1e shoot door het 'model' opgehaald, ze vond ze supermooi! Gelukkig! Was er nerveus voor.. Er staan een aantal foto's op mijn site voor de nieuwsgierigen onder ons.. Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
Tatadadaaaaaaaaaaaaa Tromgeroffel....we voeren de spanning op.... WE HEBBEN ONS HUIS VERKOCHT! De kijkers van twee weken geleden zij akkoord gegaan met ons eindvoorstel, dus onder voorbehoud van financiering, is de hut verkocht. We are happy
Elmo super zeg nu hopen dat de hypotheek van hun door gaat echt super. Queenbee ga ff spieken bij je foto's
Elmo..geweldig meid!! Nog mooi op tijd..nu lekker plannen maken voor jullie nieuw stekkie.. Channes..ziet er goed uit!!
Wauwie Elmoooo! Wat gaaf zeg, gefeliciteerd!! Heerlijk joh, kan je je nu echt helemaal op het nieuwe huis gaan richten Ok, nog even afwachten tot er echt getekend is (ik vond dat doodeng haha! was steeds bang dat het toch niet doorging) maar dat komt helemaal goed! Queenbee, jij hebt echt talent zeg Mooie foto's! Gaaf bakkie Channes! Leuk, blij zijn met een nieuwe auto
Dank dank dank! Ja, ik vind het ook nog wel griezelig hoor...maar roep gewoon dat het verkocht is. Misschien gaan we het zelf dan ook nog geloven Super mooie auto Channes! Oww...die banner van jou!! Tis echt bijna zover zeg...spannunddddd
Idd Channes, duurt niet lang meer zeg Spannend hoor.. Ik wou dat ik al zo ver was Er gaat zo een klein ondeugend peutermeisje even slapen.. (hoop ik..)