Dankjullie voor de complimentjes! @Channes, mooie auto hoor! En idd.. tis bijna zover, spannend hoor! Zo, weekend, weinig in de planning, heerlijk! Hubje is nog even aan het werk, denk de hele ochtend, denk dat ik straks nog ff op pad ga met de kids, of vanmiddag met z'n allen, is ook wel zo gezellig. Verder maar weer wat in huis doen natuurlijk, gaat ook steeds maar door he.. *zucht*... @Iedereen, een hele fijne zaterdag! Xx
hoi. Ik moest het weekend werken en maandag ook. Dan is je weekend eigenlijks helemaal weg. Vanmorgen even boodschappen gedaan in winsum en bedum. Straks weer naar bedum naar de dokter. En zo ben je de hele dag op pad. Ik ga nog niet zwemmen met Bram. Zijn wond moet eerst maar dicht zijn. Ben benieuwd wat de dokter er vanmiddag van zegt.
Poohbeer hoe was het bij de dokter? HIer een lekker weekend gehad me neefje was jarig dus daar ff op verjaardag geweest verder boodschapjes met mams gedaan en voor de rest lekker lui.
Vanmiddag moet ik met Bram naar het brandwonden centrum. Mijn ha vind het er niet mooi uit zien. Dus ben benieuwd wat ze daar zeggen. Gisteravond is mijn vriend geslagen door onze overbuurman. Bij de benzinestation. Het gaat nu al 4 jaar dat die man mijn vriend ervan beschuldig de buurt tegen hem op te stoken. Wat dus echt niet waar is. Die man steek telkens als mijn vriend langs loop zijn middelvinger op. En gister had mijn vriend dus getankt. Zat alweer in zijn auto, gordel om. Rijdt die man mijn vriend klem stap uit trekt het portier open. Zegt ook nog wat en slaat hem zo op zijn mond. Gelukkig staat alles op video en is mijn vriend nu heen om aangifte te doen. Er is nog een proces gaande tegen hem. Van 2 uit de straat. 2 jaar geleden heeft hij onze buurmeisjes van toen 14 jaar bedreigt met een groot kap mes. Politie wilde gister niet komen. We moesten maar aangifte doen tijdens kantoor uren. Waar zijn ze dan voor????????
Jee poohbeer das toch niet normaal ze willen niet komen pff. Gelukkig is alles wel opgenomen heb je in elk geval bewijs. Die man spoort niet zeg
Jeetje poohbeer, wat een verhaal zeg!!! Echt niet normaal. En dat je 's avonds ook nog een geen aangifte kunt doen, belachelijk. Hopelijk wordt die buurman van jullie gauw gestraft!! En sterkte vanmiddag in het brandwonden centrum.
@Poohbear, jeetje zeg! Da's idd schrikken zeg! Wat een *piep* zeg, die overbuurman.. --- Mogguh! Hier een zieke Jamie in huis.. is net zo lichtgeel als een chineesje, zit met een dikke trui aan en een deken om te rillen op de ban, had net 37,6, dat valt nog wel mee, k en lag vanacht te hoesten als een zeehond en klaagde over keelpijn.. Straks maar ff naar de HA bellen, naar de PSZ gaat hij vandaag in elk geval niet.. Hoe gaat het hier verder met iedereen? Xx
Nou, ben net terug van de HA.. Zijn amandelen waren iets opgezet, maar dat kwam door alles bijelkaar, hoesten, verkouden, koorts enzo.. moet het nog even tot maandag aanzien en mocht het dan niet over zijn of erger geworden zijn, moeten we terugkomen.. zit nu al te dubben of ik morgen wel aan het werk ga... oma past wel op, maar toch..
Hoi hoi Queeenbee beterschap met je mannetje ik hoop dat het snel beter met hem gaat niks aan als kids ziek zijn. Hier alles ok de kleine zit nog lekker warm in me buik ik ben zo nieuwsgierig he elke dag weer denk ik gaat de kleine vandaag komen maar het heeft nog geen zin....
Jeetje poohbeer, wat een aso zeg! die spoort duidelijk niet... Channes! ahh overtijd dus... Heb je echt alles klaar wat je klaar had willen hebben? anders moet je dat nog even doen . Spannend hoor, nog eventjes en je hebt je beebje in je armen
hier: geniet lekker van mn verlof, jeetje wat een rust komt er over mij heen zeg! Lekker! Ben wel erg moe want slaap niet zo best maar goed... ach... Net weer naar de fysio geweest voor mn bekken en ik loop weer een beetje soepeler (voor even dan), Straks weer even lekker borduren met een filmpje erbij. Ik had gordijnen besteld bij Otto maar ze hebben geen 24/u levering meer :S. Nou ja zeg! vrijdag besteld en ze komen pas morgen of volgende week... tsss. Zijn jullie nog wezen stemmen? Hier in Bedum heeft gemeentebelangen flink gewonnen.
Pooh, heerlijke buurman zeg, wat een idioot! Channes, BIB...ben benieuwd wanneer het erop zit! Napoleon, Lekker dat je tot rust kan komen nu...als je nu ook nog een beetje zou slapen Bekende laatste loodjes he. Hier niet gestemd, zou niet weten op wie. Heb enorm in mijn eigen bubbel gezeten en totaal niet meegekregen wie / wat / waar / waarom etc. Ga me nu vast een beetje op scherp zetten voor de verkiezen over een maand of drie. Ach, dan heb ik ook weer hele andere dingen aan mijn hoofd: VERHUIZEN Vanaf 6 april zijn alle ontbindende voorwaarden verstreken en ga ik dus inpakken. Via het forum gaan we zaterdag een stuk of 60 verhuisdozen ophalen dus vanaf april kan het feest beginnen. We hebben al een nieuwe vloer uitgezocht en vanavond komt iemand om het over de badkamer te gaan hebben
Poohbeer..jeetje..zijn jullie alsnog naar de politie gegaan? Hoe gaat het met Bram? Channes..nog geen actie bij jou? Queenbee..beterschap!! Elmo..heerlijk spullen uitzoeken!! Ik mag morgen weer baby kijken..daarna gaan we lekker een weekendje weg met ons 2en. Evan gaat naar pake en beppe.
Goedenavond. Queen: Hoe is het met jamie. Is hij al weer wat beter? Wel sneu hoor. Chan: Hopelijk ga je snel bevallen. Niet te druk maken. Heel makkleijk gezegd hoor. hihi Napoleon. Oh heerlijk het verlof. Lekker nog de laatste dingetjes doen. Moeten ze idd wel mee werken. Nee heb niet gestemd. Elmo: Eindelijk hehe. Kun je heerlijk je nieuwe huisje in gaan richten. Weet je toevallig ook waar de oude kopers gaan wonen??? Mariska. Klink heerlijk even samen weg. Ja mijn vriend is gister heen geweest om aangifte te doen. Ik heb vandaag het filmpje heen gebracht. Naar het bureau in Zuidhorn. Die overbuurman zit mijn vriend al 4 jaar dwars. Volgens hem heeft mijn vriend de buren tegen hem opgezet enzo. Nou helemaal niet waar. Volgens hem discrimineren we hem. Nou ja als hij het zelf gelooft zal het wel zo zijn. Bram zijn wondje ziet er goed uit. Maandag moeten we weer komen. Wat een gesjouw met dat kind zeg. Als het maar beter wordt.
De verkopers van ons nieuwe huis bedoel je? Ja, ik weet waar ze heen gaan Heb via email al contact met ze gehad over wat details etc. Wij gaan eerst ff flink aan de slag in dat huis Lekker eigen maken. Ik hoop dat de politie actie onderneemt met dit gedoe zeg! Echt absurd dat iemand zo tekeer gaat zeg! Mariska, Heeeeeel veel plezier met babygluren! Begin je al te groeien? Geniet van jullie weekend! Elmo
Goed nieuws! De scan van mijn moeder was goed, er was een duidelijke verbetering te zien dus de chemo slaat aan! Ze wordt in de week van 19 april geopereerd, dan zou ik ver overtijd zijn en dat gaat toch niet gebeuren dus geen bevallingen tijdens operaties
Napoleon, Wat een fantastisch goed nieuws zeg!! Helemaal goed! Wat zullen jullie blij zijn zeg! Gefeliciteerd (is wel een felicitatie waard dacht ik zo).
@Napoleon, wat een fijn nieuws zeg! @Mariska, hoe was je echo? Enne, fijn weekendje weg! @Pooh, wat een gehannes zeg met die buurman.. @Elmo, leuk vooruitzicht is dat he, lekker alles flink aanpakken en de boel op de kop zetten! --- Mijn nichtje is net weg, die krijgt 24 april een shoot, haha! De 3e op rij! Gaat goed! Met Jamie ging het vandaag overdag goed, alleen afgelopen nacht en vanmorgen was het wel weer mis qua hoesten.. dat is nu dus al een dikke week zo.. overdag merk je niet veel aan hem hoor, tis alleen 's avonds en als hij op bed ligt.. naja, hij krijgt hoestdrankjes enzo, drinkt veel (warm voornamelijk), en hij is gelukkig verder niet misselijk, dus dat scheelt.. Zo, denk ik maar eens mijn nest opzoek.. ben er nu ook wel aan toe! Morgen drukke dag.. hubje gaat eerst nog even aan het werk, dan 's middags wat boodschapjes halen voor 's avonds, want morgenavond vier ik mijn verjaardag... QueenieBee is zondag jarig! Dusse... goed rusten is een pré, haha! Xx
@ pooh wat een verhaal zeg! hoe gaat het nu met je man? @ channes al een beebje? @ elmo! goed nieuws allemaal zeg! en hoe is het met de kleine?? @ queenbee, nog gezellig weekend gehad met de loge's? @ iedereen! hallo! is weer een tijdje geleden.. gaat goed hier, druk, wennen, druk en gelukkig morgen moet Noëll naar t cb voor de eerste prikjes, benieuwd hoe hij daar op reageert.. hoop dat ie zich niet al te ziek voelt. bv gaat nog steeds goed gelukkig, we zien hem groeien, haha Yanick is tegenwoordig druk met zn CArs auto's verzameling! lief! Hij kent ze allemaal.. hihi nou dat was eerst weer ff een update! fijne week iedereen.