Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Moet er hier niet 1 bevallen...of is er inmiddels 1 bevallen...?

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Hmm Elmo volgens mij moet ik bevallen maar de kleine heeft geen zin om de buitenwereld te leren kennen morgen weer naar de vk ben benieuwd of ze al wat gaan doen..

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje zeg..had echt gehoop dat het weekend jullie een ukkie had opgeleverd!
    Gaat ie nog een beetje?
    Foto'tje van je dikke buik?

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ja gaat nog redelijk hoor heb nu wel last van harde buiken en krampen onderin me buik maar het zet niet goed door.

Zal straks ff een foto maken heb de camera al in de vluchtkoffer gestopt.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Spannend Channes! Ik kom af en toe even spieken of het al zo ver is;)

Is overal in het nieuws dat een brandweerman is omgekomen bij een brand in Veendam. Is een naaste collega van mijn moeder, ze belde me op vanochtend.. helemaal van slag. Bah. Er wordt nu ook niet meer gewerkt maar ze hebben net een herdenking gehad op de plek van de brand, samen met de familie. Groot drama daar. Vreselijk.

Verder prima hier. We zijn op zolder kasten in elkaar aan het zetten. Kunnen we spul daarheen verhuizen en ons dan richten op de slaapkamers. Nog ruim 3 weken en we weten hoe we de babykamer gaan inrichten:)

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Channes..nog steeds geen ukkie...6 dagen overtijd..pff...ik hoop dat de krampen snel en goed doorzetten!!
    Maja..wat verschrikkelijk nieuws..kippevel..BAH...
    Napoleon..wat geweldig nieuws heb jij!! Wat goed!!
    Queenbee..GEFELICITEERD nog met je verjaardag van gisteren!! Leuke dag gehad?

Vrijdag hier eerst eene cho gehad..kleine was 31mm "groot" en erg beweegelijk..ojee..nog zo'n drukte maker...dat wordt nog wat.. Verder een heerlijk weekend gehad en Bergen. Lekker samen er tussen uit. Lekker ontspannen en erg lekker gegeten. Evan heeft genoten bij pake en beppe..en zij van hem..nou wat willen we nog meer:)

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Buikfoto van mij

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mariska, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad:) Leuk om je druktemakertje zo te zien he?
    En heerlijk dat jullie zo van je weekend hebben genoten. Wij gaan over 2 weken een dag naar de sauna, inclusief massage, eten etc. Nu al zin in! Zo lekker af en toe even met zijn tweetjes weg. En leuk voor de kleine om bij opa en oma te zijn;)

Channes, prachtige foto! Mooie buik! Maar wordt wel tijd dat er wat uit komt:D Ik schat overmorgen..;)

We zijn lekker opgeschoten op zolder. Ga zo het centrum van Veendam nog even in, bedde(n?)goed voor Lune haar nieuwe peuterbed kopen:) Bedje staat al klaar, nu nog opmaken en dan kan ze er in slapen. Ben heeeel benieuwd.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    channes, jeetje joh, nou hopelijk duurt het nu echt niet meer lang!

Maja jij ook alweer 16 weken! Gaat snel zeg! Wel erg van je moeders collega :( nooit fijn om op die manier iemand te verliezen... De ex van mijn nichtje zit bij foxhol en is toen een keer zwaargewond geraakt bij een explosie, kreeg de hele muur over zich heen.

Hier: zwaar met de laatste loodjes, mijn hartslag is erg hoog en daar wordt ik erg moe van... en verder bekkenklachten en keelpijn, verkouden... geen conditie meer zegmaar... Lichamelijk mag ze al wel komen zaterdag maar dat gaat vast niet gebeuren ;). Geestelijk nog niet hoor, dan mag ze nog wel even blijven zitten ;).

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat spannend hier zeg, al dat aftellen!
    Mooie foto ook hoor!

Opruimen, shoppen...klinkt allemaal goed.

Ik hoorde het net op het nieuws van die brandweerman, vreselijk!

Mariska,
    Fijn dat je echo goed was zeg! Laat die uk maar goed groeien. Ik denk een jongetje! Maar ik zit er altijd naast hahahaha

Wij hypotheekgesprek gehad (2e) dus straks kijken we bij wie we de nieuwe hyp. onder gaan brengen.
    Vind dat zo zaaddodend he, die suffe gesprekken. Maargoed, dan hebben we het maar gehad he!

Nog 3 weekjes, dan alweer aan het werk!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej!

Even vlug een berichtje van mij!
    Ik wilde jullie ff bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag! Heb een erg leuk feestje gehad en ben goed verwend! Leukleuk! We waren gister dan ook erg brak en vandaag was het al weer vroeg vroeg... Morgen maar ff weer een rustig dagje inlassen.. ;)

Jamie heeft vandaag van de HA een kuurtje gekregen, vanmorgen had hij alweer verhoging, arm joch.. hij blaft als een zeehond als hij in bed ligt.. niks aan..

Nou, ga ff verder neuzen!
    Fijne avond allemaal!

Xx

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ohja, @Kimmetje, ze zijn gistermiddag om half 5 weggegaan en ze sliepen om 19u al, hihi! Wij ook al om 21u... Vond het erg leuk dat je even geweest bent! :D Xx

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ohja, en dit waren mijn kadootjes;

Van alles voor mijn camera;

- een statief,
    - 2 extra accu's,
    - een externe flitser Nikon Speedlight SB-80DX,
    - een batterijlader met 4 batterijen voor de flitser (GP2700), en
    - een Sigma lens 28-135mm F3.8-5.6 met macro.

En verder nog heel wat handdoeken (?), natuurlijk altijd wel handig, een grappige bloempot met plantje voor in de tuin, en nog geld. Van dat geld heb ik gisteren meteen maar een nieuwe cameratas gekocht, die ik nu heb passen alleen de camera en 2 lenzen in.. dat wat ik nu heb gaat daar niet meer in passen, haha!

Xx

14. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    @ queenbee, dat is behoorlijk wat zeg! super toch!
    @ channes, al nieuws?? hou je t nog een beetje vol??

wij gaan er nu vandoor, naar t cb! arm kereltje, ligt net lekker te slapen :(:)

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zuske, suc6 op het CB straks! Als je daarna bakkie wilt doen, kan hoor!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Channes al bevallen?:)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kwam ook al kijken Maja..

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ze is bevallen..gelezen bij de maart-mama's...

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owwww...ikke kijken

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het was even zoeken maar:

15.26 uur; Hoi wou even vertellen dat ons mannetje Liam Heinie is geboren hij weegt 3785 gram. Alles is goed met hem en mij hij is met keizersnede ter wereld gekomen. Kus

Deel Deze Pagina