Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Channes van harte gefeliciteerd met jullie zoon Liam!

Ik hoop dat alles goed gegaan is. Was er al sprake van een keizersnee, nee toch?
    Hoop ook dat je een vlot herstel hebt en je lekker kan genieten van je kleine man en gezin! Veel geluk met zijn allen:)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha..ik vergeet helemaal te feliciteren!!

Van harte gefeliciteerd met jullie Liam!

Ik heb gelezen dat ze tot 9 cm is gekomen dus er was vooraf geen sprake van een ks volgens mij.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oejee, zal wel pittig geweest zijn dan.

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Channes, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Liam! Leuke naam! Geniet ervan meis!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Hoe is het met iedereen? Hier ok, op Jamie na dan, beroerde nacht gehad, hij klaagde over buikpijn en nog veel hoesten.. hoop maar dat de AB snel aanslaat.. maar goed, nu merk je niks aan hem, dat scheelt.

We moeten straks om 9.30u op gesprek naar Jamie zijn nieuwe grote school, spannend! Hij heeft er zin in zei hij net, maar hij wilde geen kadootje (?) ... ok....

Iedereen een fijne dag vandaag!

Xx

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Channes: GEFELICITEERD met jullie zoon LIAM!!!
    Wat een leuke naam!! Ik hoop dat je snel hersteld van de ks!! En nu lekker genieten!!

Queenbee..spannend hoor naar de grote school!! Altijd handig als hij geen kadootjes wil!! :)

Hier alles goed. Lekker 2 dagen vrij.. Wij kregen bericht dat Evan vanaf 18mei naar de psz kan. Ook ff slikken...maar hij is er wel aan toe volgens ons.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Channes! Gefeliciteerd meid :D Wat een leuke naam. Geniet lekker van de kraamtijd !

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Channes van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!!

9. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    CHANNES GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON LIAM!!! :):):)

@queenbee.. hoe vond jamie het?? heb 14 juni al in de agenda gezet! :)

hier alles goed gegaan.. noëll was bij het cb geweest.. hij is nu 4975 gr en 56,5 cm!
    hij moest erg huilen bij z'n prikjes maar daarna was hij zo flink! hebben nauwlijks gemerkt daarna dat hij prikjes heeft gehad..

heb zelf nu het idee dat ik afgelopen paar dagen minder melk heb, beetje druk gehad in mn koppie en wat stressig en noëll had wat minder plasluiers na mijn idee dus beetje een raar onderbuik gevoel.. misschien is het ook wel niks maar goed. hou het goed in de gaten iig.
    hoe is het verder hier??

groetjes!!

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey allemaal

Bedankt voor jullie felicitaties ben vandaag weer thuis gekomen.
    Ik ben idd maar tot 9cm gekomen die laatste wou na twee uur persen maar niet komen en Liam lag scheef in het geboortekanaal dus hij kwam er zo echt niet uit ik was er allang blij om want ik was helemaal kapot heb hele heftige rug weeen gehad die ik niet kon opvangen. De buikweeen waren wat dat betreft veel beter.
    Nog even een foto dan ga ik lekker slapen..

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wat een snoeppie, Channes!! Heerlijk genieten meid..!!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaah, wat een mooi ventje:)

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mooi Channes! Geniet van jullie zoontje!

Kimmetje, nou, nog even en het is al de 14e juni.. brr.. gaat hard hoor! ;) Super van Noëll dat hij zo flink was bij de prikjes! Kanjer!

Jamie vond school wel interessant.. hij was wel heel verlegen en stil, maar toen we thuis waren had hij het er wel over, dus ik denk dat dat straks wel goed komt..

---

Nou, hubje is al weer op pad, straks in pak naar de brandweerkazerne, om half negen gaan ze naar Veendam, daar wordt de brandweerman die maandag overleden is vandaag begraven, ze gaan vanaf hier met 40 man heen.. indrukwekkend hoor..

Xx

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het was idd indrukwekkend geweest begreep ik van mijn moeder. De begrafenis van Wiebe de Vries bedoel ik;)
    Heb de samenvatting op tv noord gezien. Heb zo te doen met die kinderen.. Eerst je moeder verliezen en een paar jaar later je vader. Gatsie.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Channes wat een droppie :D lief hoor :D

Brrr echt? hebben die kids nu geen ouders meer? echt sneu!

Vannacht brand geweest in het dorp van mijn ex-schoonouders (minidorpje ;)) huis helemaal uitgebrand. Aparte is dan ook dat ik de bewoner waarschijnlijk wel van gezicht ken...

16. Polletjepiek

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen? Hier alles z'n gangetje.
    Lisanne is vorige week de hele week erg verkouden geweest, koorts gehad, helemaal niet lekker. Ook komen er een aantal kiezen door. Ze wilde ook niet eten. Alleen maar sap uit de fles. Donderdag ben ik met haar naar de dokter geweest. Gelukkig was alles verder goed, oortjes schoon, longen schoon, keeltje ook goed. Gewoon uitzieken dus. Nu eet en drinkt ze weer normaal. Net de school gebeld wanneer ze mijn inplannen, waarschijnlijk krijg ik nu binnen 2 weken bericht. Vind het lang duren allemaal, maar ja, geduld hè;). Hihi.

Verder eigenlijk geen nieuws.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Napoleon: Stitswerd?

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey hallo

Saskia hoop dat je snel wat hoort spannend hoor.

Hier gister met Liam naar buiten geweest even boodschappen gedaan en vanmiddag heerlijk een eindje gewandeld heerlijk hoor om even weer buiten te zijn.

19. Polletjepiek

Channes, wat een mooi babykamertje!!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Zo, was al een tijdje niet langsgeweest, maar heb er nu fftjes de tijd voor.. Britt hobbelt door de kamer, Jamie zit even op een oude game-boy en hubje is aan het bijbeunen. Even koppie koffie, crackertjes en lappie! ;)

~~~

Nou, zal ff een update geven van hoe het hier nu gaat.

Jamie is weer bijna beter, werd tijd ook. Zijn kuurtje was gister eindelijk afgelopen, het was een drama om dat drankje erin te krijgen bij hem, dus ben blij dat we dat niet meer hoeven doen. Hij hoest nog wel een beetje, maar wordt in elk geval niet meer om half 5 wakker van de keelpijn, dus we slapen weer lekker. Hoewel..

Afgelopen nacht ben ik een paar keer bij Britt geweest, lag zij te hoesten elke 2 minuten.. als zij nu maar niet begint.. naja, we zullen wel zien. Heb haar vannacht wat Luuf in haar halsje gesmeerd, dat vond ze wel lekker zei ze met haar ogen op half 7, haha!

Verder teut Britt ons de oren van de kop, haha! Liep ik met haar in het centrum, stond ze bij elke etalage te kijken, riep ze 'ooh mooi!', en als ze verder ging lopen; 'mama, kom mee!' Haha! Sta er echt versteld van hoeveel woordjes ze al kent. Heb ook het idee dat ze al heel veel snapt, echt super! Als ik haar vraag waar haar speen is, gaat ze ook echt zoeken, ja, en roepen.. 'mees, ben je?'. Waarom ze haar speen een mees noemt weet ik ook niet, vind het wel lief klinken, haha!

~~~

Zo, zijn jullie ff op de hoogte!

Wil zo ff met de kids het centrum in, ff shoppen voor mezelf.. hebben vanavond een officiele avond van de brandweer, moeten we op netjes. Goed excuus om te shoppen! :D En vanmiddag als hubje terug is even naar de kapper, kan wel weer een stuk af! Misschien een kleurtje erbij.. ligt er ff aan hoelaat hubje thuis is..

En wat zijn jullie plannen voor dit weekend?

Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

Xx

Deel Deze Pagina