Hi Idd. lentekriebels. Onze dochter heeft ook het voorjaar in d'r bol, zo actief als ze is. Zelfs vannacht om 3 uur klaar wakker, da's wat minder. Of zal het door de zomertijd komen, of de volgende paar kiesjes? Geen idee. Nou ja hopelijk slaapt ze vannacht beter Kimmetje, hoe gaat het nu met drinken? Gaat dat al beter? Elmo: hoe ging het met Stijn wennen op het kdv?
Leuk gedaan Saskia! Creatief! Wij hebben ook zo'n poppenwagen maar van gewoon hout. Vind ik zelf ook het mooist, lekker saai Hoi trouwens allemaal! Ik kwam even spieken. Niks boeiends te melden eigenlijk. Beetje duf dagje. Niet al te fit, maar heurt erbie he8) Donderdag echo, spannend! Gister heeft de vk even met de echo gekeken en die dacht een piemeltje te zien, cool
Dank u, dank u Deze is ook helemaal van hout. We hadden eerst op internet gekeken, maar we vonden ze nog aardig prijzig. Dus mijn vriend heeft hout gekocht en is aan het knutselen geslagen, ik heb er Hello Kitty stickers opgeplakt.
Leuke poppenwagen, Saskia!! 3uur wakker?...daar word je niet blij van!! Saskia..succes donderdag!! Ben benieuwd of de vk het goed heeft gezien!! Elmo..hoe gaat ie? Druk druk druk?? Hier geen lentekriebels hoor..Evan heeft ook erg veel energie..komt vast van de zon en dan de hele dag buiten zijn...en dan natuurlijk erg flink eten..nou ja eten...schransen lijkt het meer op.
Tjaa daar wordt je niet vrolijk van 3 uur. Helemaal als ze normaal van ± 19.00uur 's avonds tot ± 8.00uur 's ochtends slaapt Nou ja. Misschien had ze ook wel naar gedroomt, ach je weet het niet he!
Leuke poppenwagen zeg!! Hier twee boy's dusse...te truttig Een piemeltje bij beebje Maja! Leukkkkkk! Hier inderdaad druk Over twee maanden krijgen we de sleutel van het nieuwe huis. Nu dus badkamer-shoppen, vloeren kijken, meubels kijken! Leuk leuk leuk..maar wel druk Stijn heeft inderdaad gewend op het kdv maar het ging super! Vrijdag ga ik alweer aan het werk! Zin in, dat wel! Ben benieuwd of ik op tijd ben de eerste dag Heb zoooo'n zin in het nieuwe huis! Ow,... Stijnemans slaapt al 3 nachten door
Super Stijnemans! Moet zeggen dat sinds de zomertijd ingegaan is de kids hier 's morgens ook langer doorknorren.. ook wel een welkome verandering.. normaal gesproken zijn ze tegen 7u wakker.. tis de laatste paar dagen steeds rond half 9/kwart voor 9..
Maja: veel succes met de echo vandaag!! Elmo: super van Stijn, dat ie doorslaapt en dat het zo goed ging op het kdv!!! Onze dochter slaapt juist weer korter sinds de zomertijd in is gegaan. Misschien moet ze nog een beetje wennen.
Hoi hoi, Elmo: Succes vandaag op je 1e werkdag!!! Is er al iemand naar de nieuwe Babydump geweest? Is het wat? Wij gaan morgen!!
Elmo..ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan vandaag.. Maja..en en???? Saskia..ik ben er nog niet geweest. Volgende week ff heen dan ga ik een dagje naar de stad met mijn mams, zusje en tante. Tante heeft kleren nodig haar zoon gaat trouwen in mei. Heerlijk weer vandaag en ik ben gelukkig vrij..zal wel geen doen zijn in de stad met de bloementjesmarkt..
Ff verslag doen Alles zag er prima uit op de echo Kindje lag alleen diep verstopt en in elkaar gedoken dus de echoscopiste zei 'om het verslag compleet te kunnen maken' mogen we woensdag weer komen. Ze heeft niet alles goed kunnen zien maar durfde wel met zekerheid te zeggen dat alles goed was Maar het geslacht heeft ze dus ook niet kunnen zien, aaaargh! Ik ben toch zooooooooo vreselijk nieuwsgierig Dus hoop dat het woensdag een beetje meewerkt en we daarna kunnen shoppen
@Maja, oh, mag je woensdag nog een keer! Super zeg! Zit jouw stukje zo te lezen en ik denk aan een meisje.. vraag me niet waarom, komt ineens in me op.. Adh, 50/50 he?
Hallo allemaal, Maja: wat goed dat het er goed uit zag op de echo. En dat je woensdag nog een keer mag komen om het geslacht te bepalen, spannend hoor!!! Vanochtend zijn we even op pad geweest voor een buggy. We zijn bij de nieuwe Babydump geweest: ik vind het een mooie lichte winkel. De lift vond ik een beetje eng en klein. Maar voor de buggy gaan we toch naar de Prenatal, die hadden er toch voor onze smaak een mooiere staan, zie foto. We hebben hem nog niet gekocht omdat de mazzeldagen er binnenkort zijn. Dat scheelt dan toch nog weer een beetje.
Wij zijn vanmiddag even geweest. Mooie winkel..ziet er goed uit. Het enige wat ik miste was wiegjes...ze hebben alleen maar rieten wiegjes maar dat is niet echt mijn smaak..Wel een leuke wagen hezien maar ja de vorige doet het nog goed.
Hoi allemaal! Nou inmiddels een dochter rijker Na een hele aparte bevalling is op 30 maart om 5:57 Femke Leontine geboren. Ze woog bij de geboorte 3830gr en vanmorgen was ze alweer 3840gr. De bv loopt meteen al supergoed, femke snapte ook meteen wat ze moest doen Ik heb wel weer veel bloed verloren dus ben wat slapjes. Ook bleek de navelstreng niet aan de placenta te zitten maar aan de vliezen. Meike vind haar zusje helemaal lief, elke keer kusjes geven enz. Mama is niet meer in beeld