Heej Napoleon! Van harte met de geboorte van Femke! Mooi gewicht ook al zeg! Super dat de BV zo goed loopt! En wat leuk dat ze een hele trotse grote zus heeft, mooi om te zien is dat he? Geniet ervan!
Napoleon..GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE FEMKE!! Fijn dat alles goed gaat!! Lekker genieten nu!
jee! dr gebeurt hier voor de deur een heel erg ongeluk! dr zit een auto om een boom... matthijs is even kijken
Oeh getsie! Da's schrikken! Nou, misschien zie je mijn mannetje straks dan nog.. die is vanaf 20.15u op uitruk naar een buitenbrand, maar als er een ongeval met beknelling is, bestaat de kans dat ze daar ook heen moeten ter ondersteuning..
Daar is ze dannnnnn: Jullie Femke! Wat goed dat het zo goed gaat zeg, fantastisch om te lezen!! Ik heb afgelopen week hier wel bijgelezen maar niet echt tijd gehad voor een reactie. Nu kon ik natuurlijk niet anders dan reageren. Akelig zeg, zo'n ongeval voor je neus!
Hey zie toevallig dit forum, Elmo en nettie zie dat jullie bij Eva zaten. Leuk ik ook!!! Waar wonen jullie, dan kan ik 1 M al uitsluiten Ik woon in Bedum..die M is mijn grote favo!! hahaha
Eej Blondie! Welkom hier in dit Grunnigse topic! ~~~ Enne, dat ongeval is mijn hubje niet bij.. de brand die ze moeten blussen is erg moeilijk bereikbaar... hij belde net ff snel. Duurt nog wel een tijdje voordat die weer thuis is dus... Weet je al wat meer over dat ongeval dan? Was wel met beknelling had ik gehoord..
Nou, die M was ook echt mijn favo!! Leuk dat je hier bent. Onze kindjes schelen niet zoveel zie ik. De jongste dan
nee idd elmo! het scheelt niets! gaat het goed met jullie stijn? Woon jij dan ook in Bedum? Of een ander gehucht? wat grappig zoveel meiden zo dicht bij je eigen huis opt forum!
er staan hier heel veel huizen te koop Mooi hier hoor hahaha Maar ik ga wrs int delfzicht werken. Zo weer een beetje goedgemaakt?
Haha M int andere team heb ik niks mee, vink een beetje eelsk. Andere M wel leuk vlgs mij maar die heb ik niet echt meegemaakt omdat ze zelf net was bevallen. en R = R
@Blondie, verhuizen? Man, we wonen nog geen 2 jaar in dit huis, hihi! Oh Delfzicht? Leuk ja! Als arts, verpleegkundige ofzo?