hallo hallo! @ napoleon.. GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER FEMKE! hoe gaat het nu met de gezusters?? @ saskia, gaat nu redelijk met het drinken van Noëll, af en toe is er nog steeds een fles die er met moeite in gaat.. maar gaat de goede kant op weer .. gelukkig ow en wat een super kar van hello kitty @ queenbee .. ik ben er wel hoor! hele drukke week gehad.. nieuwe keuken geplaats hier in huis.. schoonpa zwager en wijzelf druk druk druk. gisteren de hele dag gepoetst en ingericht, is nu bijna klaar. vandaag rust dag! ben al de hele week niet fit en vraag me af wanneer die griep nou eens overslaat in een (blijvende) gezonde lentezon.
Straks komen mijn schoonouders ff op visite. Dus we zitten nu te wachten, huisje is weer schoon, wasmachine is al heel druk bezig geweest vandaag, ff allemaal lekker gedouchet en gebadderd, vanmorgen heerlijk ontbeten! Gek idee dat het een maandag is vandaag, anders zouden we allemaal aan het werk zijn.. Geniet allemaal van vandaag meiden! Kom vanavond nog ff aan! Xx
We zijn inderdaad heerlijk gelaarsd en wel naar de kinderboerderij gegaan. Was echt ontzettend leuk met de kids. In het zonnetje was het ook echt lente. Ik zal eens kijken naar die foto's....
Nou ik was vanmiddag/vanavond aan het werk en moest over d busbaan bij de vesta..daar had je ook niet willen lopen, Elmo..wat een drukte zeg..pfff... Ik las vandaag op het werk dat we met de bus heel onderdendam gaan overslaan met 61 vanaf morgen..dat scheelt een hoop tijd..haha..
Hoi, Jeej wat gaat het hier ineens vlug zeg. Kan het even niet bijbenen. In ieder geval een nieuwe Grunnigster, las ik, welkom hoor. Wel veel Bedummers ja, erg gezellig. Maar Slochteren geeft ook gas hoor,hihi(geen idee, waar dit op slaat hoor, kwam zomaar in mij op) Vanochtend heb ik mijn fiets verkocht via mp. Woensdag kwam ik erachter dat ik nooit goed op en van mijn fiets zou komen als ik met Liesje wil gaan fietsen. Dus ik ben nu opzoek naar een leuke, betaalbare mamafiets.
@ queenbee .. thnx sis! hier ziek.. bleh.. keelpijn, gevoel van een baksteen in mn maag en zoo moe.. was van alles van plan, maar 2 kids verzorgen is op dit moment meer dan genoeg.. fijne week meiden
Saskia, Ik kwam ook niet op mijn fiets met Bram voorop. Ik heb toen een mamastuur gekocht. Ideaal zo'n stuur. Kimmetje, beterschap. Drama om dan voor je kids te zorgen.
Hoi Bedankt voor de tip voor een moederstuur. Maar ik heb dus gister net mijn oude fiets verkocht(hij was ook aan de hoge kant hoor, framemaat 54). En ben op zoek naar een kleinere fiets(denk zo ongeveer framemaat 50) die goed geschikt is voor ons. Dus iemand die iets weet/heeft... Kimmetje...beterschap
Nou.... Ik ben zelf niet zo lang (1.60) en heb mijn fiets bij Stokebrook gekocht. Hij was echt niet duur. Manlief heeft ook meteen een nieuwe gekocht toen + een zitje + windscherm voor voorop de fiets. Nu ik het schrijf denk ik: oh, heb nu ook een bobike nodig voor achterop (Ruben wordt groot!).
@Elmo, wat voor fiets heb jij dan? Ik nijg naar een Montego Liberty. Hij is er ook nog in het rood. Ik zit net even op de site van stokebrook te kijken, en de prijzen vallen erg mee idd. Mijn vriend had al goede berichten over deze zaak gehoord.
Ik heb ook een mamastuur..van manlief gekregen. Gekocht bij die fietsenzaak op het sontplein..kost iets van 55 euro..handig!! Ik ben te verzot op mijn opoefiets om die weg te doen..heb nu ook een zitje nodig voor achterop..Evan weegt iets van 15 kilo..tijd om achterop te gaan zitten..
bedankt saskia... haha wat een goede grap! Ik heb een gazelle bloom. Heerlijke fiets! Wilde eerst een moederstuur maar de fietsenzaak in bedum vind het heel lastig om zo iets te bestellen ofzo.. uiteindelijk was de pakbon binnen maar de stuur niet. Na 2 mnd wachten heb ik maar besloten een echte fiets te kopen. Geen spijt van tnt!
Hmmm, moeilijk hoor. Hebben jullie ook eerst proefgereden(met of zonder kindje) op een aantal merken fietsen, voor jullie tot een keuze kwamen?
Hallo Grunningers!! Hier een aanstaande moeder die ook in het hoge noorden woont! Kom oorspronkelijk uit Twente en heb tot dec 2009 in amersfoort gewoond maar woon al weer 3 maand naar volle te vredenheid in Grunn.
Hoi Avon...Aduard..leuk dorpje. Lekker dicht bij de stad en toch ook weer niet..en ik lees dat je net zwanger bent!! GEFELICITEERD!!!