Welkom Avon! Nog een Grunniger! Zit nu op mijn werk, dus was ff stiekem aan het spieken... Ga er gauw weer vandaar hoor! Kom vanavond weer langs! Xx
Update: We krijgen echt een jongen! Echo was weer een beetje hetzelfde, kindje lag weer verstopt maar ze kon nu wel het geslacht zien, jeej! En verder had ze nog steeds als conclusie dat alles er goed uit zag. Prima dus Heb vanochtend ook een sollicitatiegesprek gehad bij de gemeente en ik heb een baan voor 20uur in de week voor de komende 3 maanden Ik ga het leerlingenvervoer regelen. Lijkt me best cool. Duik ik nu weer op de bank8)
Heej Maja! Leuk zeg! Gefeli met de goede echo! En leuk, een jongen! En gefeli met je nieuwe job, super zeg! Bankhangze! Xx
Maja..fijn dat alles goed is!! Super een ventje erbij!! Leuk leuk leuk!! En dan ook nog een nieuwe job!! Gefeliciteerd!!
Een jongen voor Maja!!!! Leuk zeg, gefeliciteerd! Cool zeg, nog even een nieuwe job voor 3 maanden. Er zijn zoooooveel mensen die zonder zwangerschap nog geen baan kunnen vinden Welkom Avon! Aduard is inderdaad een klein beetje bekend bij ons. Al komen we er anders nooit Volgens mij heb ik een keer via Marktplaats iets gekocht daar Jullie hebben het vast gemerkt: Elmo werkt weer. Heb dus veeeeel minder tijd voor het forum.
Wat fijn Maja, dat alles goed was met de echo, wat leuk dat jullie een zoon krijgen en gefeliciteerd met je nieuwe baan. Elmo, hoe bevalt het werken nu weer? Ik start over 2 weken met mijn opleiding, en hoop daarna ook een leuke parttime baan te vinden.
Werken is wel weer lekker hoor, voor zover ik dan kan zeggen na 2 dagen Het is weer even wat anders, maar mis de jongens wel hoor. Komt denk ik omdat Stijnemans nog zo klein is. Hij lacht daar de hele dag, als hij niet slaapt, en slaapt dus ook erg goed! Hij drinkt zijn diepvriesmelk super goed dus tjah, wat wil een mama nog meer? Ow, als je het over hem hebt! Hij ontwaakt! Ruben heeft zijn overall en laarsjes al aan dus na de voeding kunnen we lekker even wandelen.
Wat een leuke foto, Elmo!!! Die overal is vast bedoeld voor het nieuwe huis!!! Fijn dat alles ook goed loopt terwijl je werkt!! Saskia..hoeveel dagen moet je naar school? Spannend hoor!!! En de kleine meid..waar gaat zij heen?
Elmo, stoere foto hoor!!! Mariska, ik ga 2 dagen naar school, op donderdag en vrijdag van 8.30uur -17.00 uur. Op donderdag gaat Lisanne naar mijn schoonouders en op vrijdag is Robert thuis, dus dat is wel goed geregeld.
Elmo, leuke foto zeg. Druk aan het mee helpen. Saskia, spannend om er dan definitief aan te beginnen he. (ben vergeten welke opleiding) Maja, kun je gericht shoppen. En gefeliciteerd met je baan. Mss komt er een vaste baan achter weg. Ik ben net met bram en mijn zusje naar de kinderboerderij in het stadspark geweest. Wat leuk is het daar. Bram was niet meer weg te slaan van de trekker. En die varken helemaal geweldig. Alleen die ganzen vind ik toch een beetje eng hoor. Morgen brengen we mijn mama naar Schiphol. Die gaat dan voor 2 weken naar Amerika.
Poohbeer, ik ga de opleiding secretarieel medewerker doen, bij Centrum Vakopleidingen, onderdeel van het Noorderpoortcollege.
Ja, dat Stadspark zijn wij ook weg van hoor! Tweede Paasdag was het ook echt gezellig met al die kids!