Mogguh! Ben net goed wakker... heb gisteravond met 3 collegaatjes een spelletjesavond gehouden, lekker ouderwets, hihi! Was thuis om half 2.. Eerst ff koffie, dan in de kleren, en eens kijken wat we zo gaan doen! Xx
hier ook al bijtijds eruit. de Commode werd gebracht. De caviabak moet nodig verschoond worden (aangezien het geen kleintje is zijn we er een uur mee bezig) en om 13.00 in de auto om ons van Grunn naar twente te verplaasten.
Hoi Vanmorgen ben ik naar de kapper geweest, knippen en kleuren. En vanmiddag zijn we naar Stokebrook in Wirdum geweest. Daar hadden ze een hele mooie Montega Liberty moederfiets, een mooie paarse. We konden hem meteen meenemen. Wat een grote zaak zeg, en druk!! Veel fietsen hebben ze daar, ook hele leuke kinderfietsen. Dus als Liesje aan een echte fiets toe is, gaan we daar zeker even kijken.
Haha, leuk zeg, dat je daar bent geslaagd. Wij vonden het toen ook echt een leuke zaak! Gefeliciteerd met je aankoop
Ja super Elmo, nog bedankt voor de tip. Dit is hem, maar dan zonder fietstassen en zitjes deze hadden we al een keer gekregen
mooie fiets. Lekker vel kilometers maken. Ben alleen thuis. Bram is er wel hoor. Vriend is een n8 weg op karwei in a'dam. heb net een zak chips op. Zoooooooo slecht, maar zoooooooooooo lekker.
En ik zit net hier te verkondigen dat ik zo'n zin heb in een zak chips.. zegt hubje dat ik me maar in bedwang moet houden...
Hmmm.....chippies. Heb net zo'n klein zakje nibbits weggesnoept. Vanmiddag met schoonmoeder wezen shoppen naar schoentjes voor ons Liesje. Bij House of shoes in hoogezand geweest, maar weinig keus in maat 20. Toen zijn we maar naar De Boer schoenenmode gegaan, daar hadden ze iets meer staan, maar ook niet echt veel keus in geschikte schoentjes maat 20. Maar toch leuke gevonden(vinden wij):
Leuke schoentjes Saskia! ~~~ Mogguh allemaal! Ik laat het 'goeie' ff achterwege... voel me alsof ik ben overreden door een tram.. knallende koppijn sinds gisterochtend... voel me nu misselijk, snotverkouden.. tis maar goed dat ik vandaag niet aan het werk hoef. Doe Jamie vanmiddag niet naar de PSZ, het liefst zou ik hem wel heendoen, en dan Britt op bed en ik misschien ook ff, maar heb geen zin om er uit te gaan. Gaat wel weer over, heb net een koppie thee gezet, daardoor voel ik me vaak wel weer ietsjes beter. Hoe gaat het hier verder? Xx
Balen zeg, queenbee, dat je niet fit bent, beterschap gewenst. Hier ook een beetje snotterig. Vanmorgen met Liesje naar cb geweest. Weer netjes gegroeid in lengte en gewicht. 77cm en bijna 10 kg. Alleen tijdens de onderzoekjes was het echt brullen, alsof de arts iets vreselijks met haar deed: even naar hart en longetjes luisteren en even naar de voetjes gekeken, dikke drama. En toen nog de prikken MenC. en BMR. Toen we weer buiten stonden was het wel gauw over hoor!!!Ik hoop dat ze er niet heel ziek van wordt. Verder alles z'n gangetje.
hallo allemaal! weer een mama to be erbij las ik! welkom! hier een stuk minder brak gelukkig.. eergisteren een antibioticakuur gekregen voor keelontsteking dus eten is nog wat moeilijk maar verder goed hier! afgelopen dagen beetje in huis bezig gweest.. kast geverfd nieuwe gordijnen opgehangen en nieuwe deco spulletjes gekocht (dat was ons vakantiegeld, hihi) ben er erg blij mee! kids doen goed hun best.. Noëll was 2 dagen geleden op t CB 5,5 kilo en 61 cm en om Yanick liggen we in een deuk.. die speelt alles na.. "mama, ik ben toto, jij sassa" en "papa ik ben plop, jij klus" hahah wel klein traantje vandaag, we hebben namelijk 8 week terug eem nestje jonge konijntjes gekregen en 2 week terug weer, (papa konijn meteen gescheiden van mama na het eerste nestje maar die paar uur waren schijnbaar genoeg voor nog een 2e keer!!) maar vandaag gaan er dus 2 weg van het eerste nestje!! snik we kunnen natuurlijk onmogelijk 10 konijnen houden maar je gaat je zo hechten aan dat kleine spul.. ze zijn echt super lief! @queenbee.. vervelend dat je ziek benT! gauw weer op knappen hoor zuske! xx van ons ow en ff kwijt van wie de nieuwe fiets is maarre, super! fijne dag meiden
Rustig aan doen hoor. Dat kleine spul blijft een hoog knuffel gehalte hebben. Ik heb net Bram weg gebracht naar mijn zusje. En wij gaan de beest uit hangen.
Ik heb niet terug gelezen maar dit lees ik dan wel Heerlijk, de beest uithangen! Soms moet dat nou eenmaal gebeuren..8)