Zo, dat was mijn aandeel weer even Nieuwe baan is trouwens leuk! Merk alleen dat het lichamelijk toch wel zwaar is. Om het beter aan te kunnen (ik ga dit namelijk volhouden! hoop stiekem erg op verlenging of een andere functie daar..) ga ik het verspreiden over 4 dagen. Dus 4x 5 uur werken. Lune gaat dan een extra dag naar het kdv. Heb even snel terug gelezen, heb leuke schoentjes gezien! En een paar zieken, vervelend! Beterschap! Worden jullie tuinen ook al weer zo mooi groen? Begint hier nu echt, leuk om te zien.
Wat een mooie dochter heb je maja. Wat fijn dat de baan goed bevalt. Zou leuk/fijn zijn als je daar zou kunnen blijven. Poohbeer, was het gezellig? Kimmetje, wat leuk kleine konijntjes!!! Met papa op de fiets. Is het geen droppie?!
Wat een leuke foto's allemaal zeg. Maja, gelukkig bevalt je baan goed. Ook leuke collega's? Zo wat kun je brak zijn van een avondje stappen zeg. Ook omdat je het nooit meer doet. De cola bb vloeide rijkelijk. Op een gegeven moment toch maar over gegaan op de fris. Volgende week zaterdag naar de hollandse avond. Gaan er nog meiden vanhier heen?
Sorry, ik heb er echt de kracht niet voor hoor, stappen! Ben al blij als ik 5-6 uurtjes pak op een nacht
Mogguh! Hoe'st hier? Leuke foto's allemaal zeg! Hier alles goed, druk, maar dat is normaal hier.. Heb zondag weer een shoot gehad en heb dit weekend ook weer 2. Daarna is het tot nu toe rustig.. Britt heeft zaterdag een vriendje te spelen gehad, erg leuk ook om te zien hoe ze daar mee om ging. Ze zorgde goed voor hem, liep met zijn koekje achter hem aan zodat hij het maar niet vergat, haha! Xx
Ik woon ook in Bedum Daar waar dat ongeluk was met die auto van 187.000 euro... die M heeft ook mijn bevalling van Femke gedaan
Leuk zeg, een jochie Gefeliciteerd Wat gaat het snel zeg! Nu alweer 22 weken! en de kleine van elmo ook al bijna 4mnd oud!
Ah leuk hè! Wij zijn zondag geweest. Meike vond het super! Ze hurkte bij elk diertje neer en zei dan, hi! en als ze niets terugzeiden dan ging ze maar snel weer weg, hahaha! hier staat ze bij de koe: Bekijk bijlage 66679
Hoi allemaal, Dus lekker druk met je fotoshoots, Queenbee, en wat leuk dat je dochter zo gezellig heeft gespeeld. Hier ook vrij rustig, al heeft Liesje wel wat kuren zo nu en dan, driftig dat ze ineens kan zijn, zal wel bij de leeftijd horen. Afgelopen zondag zijn we even naar Appingedam geweest. We wilden even naar Jysk en Leenbakker om naar een tuinset voor ons en m'n moeder te kijken, we hadden leuke in de folders gezien. Op de websites stond dat winkels open zouden zijn. Toen we daar kwamen was alleen de Gamma open. Balen dus. We hebben maar even een ijsje bij de McD. gehaald, die was erg lekker. Liesje ook een hapje proeven...die vond dat maar niks...zo koud.brrr. Net even naar Hema geweest, rompers in de aanbieding...hadden ze ze niet binnen gekregen. Dus heb ze maar via de webshop besteld. Vanaf morgen zijn er weer mamma mazzeldagen bij Prenatal, dus een dezer dagen maar even heen voor een buggy. En donderdag mijn 1e schooldag, secretarieel medewerker, spannend hoor. Ik moet zeggen dat ik best nerveus ben. Het zal vast heel goed gaan hoor, als ik de 1e dag maar even gehad heb, dan is het wel klaar. Nou dit was het eerst weer hoor, wat een verhaal weer zeg. Tot schrijfs * wat leuk, Napoleon, zo bij die koe*
Zo, heb jullie ff verwaarloosd... sorry Jammer dat het vandaag niet zulk mooi weer is... nou ja, dan moeten we maar even naar de babyboulevard Was van de week bij babydump (mooi) maar zonder buik of zonder baby, jeetje wat voelde ik mij kaal zeg! Was naar mijn moeder in het zh geweest en dan rij je daar toch practisch langs Femke heeft momenteel veel last van krampjes, zielig! Was ff vergeten dat dat zo was in het begin... Ook heeft ze wat refluxklachten, net als haar zus, hopelijk werkt de nutriton voldoende. Ook hebben we haar nu maar een speentje gegeven want anders zat ik de hele avond met mn pink in haar mond . Verder doet ze het prima, al kan ze alleen maar liggend goed drinen en houd ze haar beentjes wat stijf, dus misschien binnenkort ff naar de osteopaat oid. Maar wat een rijkdom, 4 kinderen. Femke is wel echt de laatste al moet mijn hart dat nog wel ff snappen
Hallo..... (kijkt in het rond).........(ziet niemand) Saskia, hoe was je eerste schooldag? Nog een buggy gescoord? Napoleon, Als je in een babyzaak loopt wil je direct weer zwanger zijn. Wat sneu voor Femke. Ik ben er niet bekend mee, maar moet pijnlijk zijn voor de baby. Hopelijk werk de nieuwe melk. Elmo, Slaap je al weer een beetje? Straks brengt poohman Bram naar zijn ouders en gaan wij vanaaf weer op stap. Morgen om 5:30 is mijn zusje hier en gaan we mama ophalen van Schiphol. Ben erg benieuwd naar haar verhalen. Ze heeft wel 3 keer gebeld in die 2 week. Als ze haar rust maar een beetje heeft gekregen. Vorige week vrijdag naar mooi wark geweest. Geweldig al vloeide de cola bb rijkelijk. Vanaaf maar niet, anders ben ik morgen niet te gebruiken. Doeiiiiiiiiii
Hallo allemaal, Wat is het lekker weer hè?!! Heerlijk gewoon!! Mijn 1e 2 schooldagen zitten erop. En het was erg leuk!! Al moet je wel eerst even op je plek komen tussen de andere cursisten, je komt als enige nieuw binnen, dan voel je je wel een beetje ongemakkelijk. Maar de 2e dag ging al veel makkelijker. Ik ben blij dat ik deze stap heb gezet. Veel dingen gaan me al vrij makkelijk af, het werken met de pc enzo. Vanmorgen zijn we idd naar Prenatal geweest. En hebben daar een buggy gescoort, een hele mooie licht grijze Prenatal Light Buggy. Hij rijdt prima, al is het niet te vergelijken met de Mura. Maar voor winkelen ed. voldoet ie prima. Ook hebben we nog een zonnebrilletje gekocht, maar die wil ze niet op hebben. Misschien komt dat later ook wel. Morgen is m'n moeder jarig(56)...dus taartje eten hmmm. Poohbeer, veel plezier vanavond en morgen je moeder weer ophalen, hoop dat ze een goede reis heeft gehad.
Saskia, van harte met je moeder! Leuke dag gehad? @All, haaaiii! Wat een weertje vandaag he, heerlijk! Ben zowaar verkleurd... Had gister en vandaag weer een fotoshoot, zijn erg mooie foto's geworden, al zeg ik het zelf, hihi! Hoe gaat het verder met iedereen? Hier alles goed! Kids genieten ook van het mooie weer, vooral Britt, is een echt buitenkind denk ik. Heerlijk toch! Xx
Hoi Ja, het was erg gezellig bij m'n moeder. Ze heeft, van mijn oma en oom(moeder en broer van mijn vader), mijn zus en ons, een tuinset gekregen. Verder van haar broer en zus plantjes voor in de tuin. Haar moeder, die in een verpleeghuis woont, was er ook. Het was mooi weer, dus lekker buiten gezeten. Queenbee, dus lekker druk met je fotoshoots, leuk hoor!!! Onze dochter is ook graag buiten, hoe klein ze ook nog is. Gister na het eten heeft ze nog even in de zandbak gespeeld.