Saskia, ja het begint lekker te lopen idd! Je moeder is goed verwend dus, heerlijk een tuinset, komt goed uit met het mooie weer van deze week! Leuk is dat he, echt buitenkindjes! Hier hebben ze zondag ook allebei in de zandbak gespeeld.. kon 's avonds nog zand uit Britt haar luier halen.. ~~~ Mijn pa en ik hebben onze website officieel gelanceerd! Vind hem erg mooi geworden! Voor de belangstellenden; link verwijderd, dit is niet toegestaan Vandaag dagje vrij, heerlijk.. straks boodschappen doen met de kids, vanmiddag Jamie naar de PSZ en daarna komt er een vriendje van Jamie spelen, lekker druk dagje weer dus, hihi! Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
Ruben zijn oorontsteking lijkt redelijk onder controle (na de kuur). Hij klaagde vanmorgen wel nog wat dus morgen misschien de ha toch nog even laten kijken. Verder dus gedoe met Stijn zijn groei dus ben vooral bezig met voeden, voeden en voeden...
Zo, tis weekend voor mij.. hoef maandag pas weer aan het werk, heerlijk! Heb alleen vannacht gedroomd dat ik ontslagen werd... ik maak me er nog steeds geen zorgen over, maar blijkbaar zit het wel in mijn hoofd dat de kans op ontslag natuurlijk wel bestaat... straks per 1 mei aanstaande is de officiële overname.. zal een boel gaan veranderen.. we shall see.. Xx
Hi! Kom ook weer even spieken.. Queenbee, wat spannend van je baan.. Mag ik vragen waar je werkt? Elmo, wat bedoel je met 'gedoe met Stijn zijn groei?' Gaat niet helemaal lekker? En Ruben dus oorontsteking gehad? Bah, niet fijn allemaal. Hier alles wel prima. Ben nu wel ziek, niks aan. Begon eergisteren met snotteren, dacht hooikoorts maar 's nachts kreeg ik koorts, spierpijn en keelpijn dus dat was vast geen hooikoorts meer Hoopte vandaag weer een paar uurtjes te kunnen werken, moet echt even wat doornemen met iemand die volgende week vakantie heeft. Maar bracht Lune net naar het kdv en ging bijna onderuit. Komt door die koorts denk ik, word ik slap en blegh van. Dus duik m'n nest zo maar weer in. Boring. Drukke dagen voor de boeg dus hoop dat ik morgen weer fit ben. Vandaag sla ik al een verjaardag over. Morgen verjaardag/koninginnedag vieren bij vrienden, zaterdag plantjesmarkt D) en 's avonds feestje van vrienden (Lune gaat logeren bij m'n ouders) en zondag verjaardag van mijn oma.. Ik MOET morgen dus weer beter zijn, dat snappen jullie wel zeker Met de beeb gaat het volgens mij ook prima. Die beweegt flink en houdt me soms al wakker 's nachts. Gister bij de vlos geweest, stond binnen 5 minuten weer buiten. Ze kijkt nog net niet op haar horloge om je weg te jagen. Gek mens. Ik heb nooit een klacht gehad en zei gister dat ik best veel harde buiken heb (had ik bij Lune ook en die is 6 weken te vroeg geboren dus dacht, toch maar even aan de orde brengen) gaat ze totaal niet op in. Best vreemd. Gaan jullie nog leuke dingen doen met koninginnedag?
Heej Maja! Ja hoor, tuurlijk. Werk bij VPZ in Farmsum/Delfzijl.. mijn huidige baas heeft het boeltje verkocht, dus dat er een reorganisatie komt is onvermijdelijk.. ik maak me er geen zorgen over hoor, totaal niet, maar blijkbaar zit het wel in mijn koppie ongemerkt... Beterschap hoor, niet ziek worden!
Napoleon leuk je te ontmoeten hahaha (bij toeval op het CB toen ze vertelde dat haar dochter Femke heet en ze nog 3 kids had wist ik genoeg ) Maja wat leuk een jongentje! En wat een mooie foto's op de site! Maandag heb ik een sollgesprek voor verpleegkundige op een EHBO post in de Eemshaven. Lijkt me wel geinig! Liefs, Paula
Succes maandag Blondie! ~~~ Mogguh! Heb net een bakkie koffie en een broodje achter de kiezen, heerlijk begin van mijn zaterdag! Hubje is bij zijn tante helpen meubels in elkaar zetten, zal denk ik tegen half 1/1 uur thuis komen. Misschien dat we vanmiddag nog even op pad gaan, misschien wat plantjes en potjes kopen voor achter het huis. Iedereen een hele fijne zaterdag! Xx
Hey Paula, Ja dat was heel toevallig op het CB, kan net je huis niet zien hahaha. Was alles goed gegaan met de prikjes? En vandaag nog op het veld gestaan bij de re-enactment? (viering van de bevrijding van bedum ) Wij hebben om 1 uur even gegeken, femke lag thuis meike had ik op mn nek (zwaar ! ) Nou ja, ze hadden het vast gezellig die jongens die eindelijk soldaatje mochten spelen. Toen ik naar huis liep was er een oud vrouwtje die heel hard stond te huilen... en elke keer schrikken als ze gingen schieten. zo sneu... kan er niet tegen hoor! Moest er zelf ook van huilen. Heb ijzertabletten gekregen, maar lijkt haast wel of ik er alleen maar meer moe van word... zal wel toeval zijn. Femke gaat best goed, ze heeft inmiddels wel zantac gekregen tegen het spugen maar geen krampjes meer enz. Gisteravond heeft ze alleen niet geclusterd waardoor ze vannacht lekker vaak kwam :s Ze slaapt wel door maar de verkeerde tijden nog... van 8 tot 2 bijvoorbeeld... niet echt handig, maar als ik haar om 11 uur wakker maak dan komt ze ook om de drie uur... Ze moet dus eigenlijk om 10 uur de laatste voeding hebben en dan 6 uur slapen, das het gunstigst. 11 uur de laatste hou ik zelf niet vol. Fijn weekend nog Succes maandag paula!
Napoleon, Wat naar zeg, dat ze toch aan de Zantac moet. Je moet die tabletten wel even de kans geven he met een kind op je nek gaan staan hahha sufferd! Hier ook nog steeds een kind dat de verkeerde uren doortukt. Het lijkt te wennen *gaaaaaap* Foto-update?
Hallo (as) mama's uut grunn! Al heel lang heb ik een profiel op op zw. pagina maar nog nooit gebruikt.. Heb stiekem al wel eens af en toe met jullie mee gelezen maar ben niet helemaal op de hoogte. Zal mezelf even netjes voorstellen: Ben 25 jaar, getrouwd en woon in een heel lief klein dorpje in de provincie. Morgen ben ik 36 weken zwanger van ons eerste kindje. Heb PCOS en de kans op een spontane zwangerschap was erg klein. Tot onze grote verbazing, verrassing en geluk verscheen er in september een 2e streep op de test! Totaal onverwacht want mijn man was in die periode ook nog eens 4 dagen per week van huis! En ik maar denken dat ik geen ei had maar een lange cyclus (dat ook want zat op het moment van de test op 6 weken en was 4 weken zwanger bleek later) De zwanerschap verloopt niet helemaal vlekkeloos want heb flinke BI en zwangerschapsdiabetes. Maar ik geniet volop van het wonder dat in mijn buik woont! Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen! Liefs Dinges
Dinges welkom. In welk klein dorpje woon je precies? Napoleon, Wat sneu voor Femke. Elmo, hoe gaat de groei nu? BV ging wel goed toch? Doei
Welkom Dinges! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Nog eventjes dus, dan mag je al bevallen! Spannend hoor!
Hey Dinges, welkom hier foto-update? ok ok! Bekijk bijlage 69539 1 maand oud En! Ik ben helemaal trots want sinds zondag lacht ze naar me . Zo liefffff