Zo, hallo Daar ben ik ook even weer... Alles goed met iedereen? Hier wel. Alleen heb ik sinds 2 dagen enorme uitslag in mijn gezicht: op mijn voorhoofd en linker wang, geen idee hoe dat komt, erg irritant is het wel en iedereen wijst me erop, alsof ik dat zelf nog niet gezien heb! Verder gaat alles prima, Liesje is een echt bijdehandje, nu al De opleiding is erg leuk. De donderdagen en vrijdagen vliegen om, gelukkig. Nu hoop ik binnenkort een leuke passende baan of stageplaats te vinden(secretarieel). M'n schoonouders gaan binnenkort naar Kreta (en nu maar hopen dat die vulkaan zich een beetje koest houdt en dat de Grieken niet gaan staken ofzo, hihi) Hun hond komt dan bijna 2 weken bij ons. Da's dan wel weer gezellig!!
Hi ladies! Even een updeetje: ben gister terug gekomen van een paar daagjes vakantie vieren in het UMCG Had al een paar dagen last van een onrustige buik (krampjes, harde buiken etc.) en verloor ineens een bloedstolsel na het plassen. Toch de vk maar even gebeld, moest direct langskomen. Hij heeft een echo gemaakt en gelukkig was de baarmoedermond nog gesloten en mooi lang maar hij durfde geen risico te lopen, ook ivm de eerdere vroeggeboorte van mijn dochter (6 weken te vroeg) dus heeft het UMCG gebeld. Moest direct heen en opgenomen worden. Gelukkig geen bloedverlies weer gehad maar wel nog steeds een buikje wat een beetje raar en pijnlijk is af en toe. Moet nu dus heel erg rustig aan doen en blijf eerst onder controle bij het UMCG. Moet dinsdag weer heen, ben benieuwd. Best lastig, rust houden met een peuter om je heen maar gelukkig gaat ze 3 dagen naar het kdv en is vriendlief een dag thuis. De andere dag in de week kunnen mijn ouders inspringen. Duss... Hopen dat het kleine ventje nog een paar weken blijft zitten.
Jeetje, Maja, wat een toestand zeg!!! Kalm aan maar dan!! Fijn dat je ouders en je vriend je goed kunnen helpen met je dochtertje.
@ channes! wat een prachtig mensje zeg! @ maja jeetje.. nou rustig aan dan maar idd.. duim met je mee @ all hier ff genoeg van alles! heb het gevoel vandaag dat ik afgelopen jaren op de automatische piloot heb geleefd.. samenwonen, boven verdieping verbouwen, geheel nieuwe badkamer gebouwd, een zoon gekregen, beneden alles nieuwe vloeren en geverfd, getrouwd, nog een zoon gekregen, keuken geplaatst en nu nog bezig met de bijkeuken!! t is natuurlijk allemaal alleen maar leuk! maar veeeel.. daarbij nog financiele problemen en (chronische) ziekte (niet in ons gezin maar in de naaste familie) pff... verheug me straks op als alles klaar is! ben heel erg dankbaar voor alles maar wordt me nou wel allemaal een beetje te veel.. heb echt rust nodig in mijn hoofd en in mijn lijf. sorry dames, moest het even kwijt. ben normaal niet van het "klagen" en wil t ook niet want wat is er nou mooier dan een verbouwd huis en 2 geweldig gezonde kids en een lieve vent! maar ook dat moet een plekje vinden schijnbaar.. hoe is het verder met jullie??
Jeetje Maja! Ik schrik hier van zeg! Ik hoop dat alles rustig blijft en je deze zwangerschap wat langer uit mag zitten dan bij je oudste. Goed dat ze geen risico hebben genomen en je hebben opgenomen. Zij snappen blijkbaar ook dat rust thuis niet altijd lukt. Nu geen gekke dingen meer oke! Knuffel Kimmetje: Misschien even een lekkere vakantie boeken? Niet ver, niet lang maar er even tussenuit! Hier vooral druk. Over twee weken krijgen we de sleutel van het nieuwe huis en dan moeten we dus los. Nu vooral druk met voorbereidingen, inpakken en natuurlijk de boy's! We gaan nog een lang weekend weg (welja, timing he), al die gekke dagen van de afgelopen maand deden de maand ook vliegen dus druk druk druk. Woensdag Stijnemans weer meten en wegen. Ben benieuwd! Morgen onze trouwdag, eerst lekker zwemmen en dan visite thuis. Elmo
thnx elmo.. was idd een reuze idee geweest, helaas is mn man al bijna door al zijn dagen heen (nog 1 weekje voor de zomer) en we hebben nog een naseizoensplek op een camping.. heb nog niks gevonden om wel te ontspannen, ja lekker fris en fruitig huisje maar dan heb je dan wel weer energie voor nodig om dat te kunnen krijgen cirkeltje, cirkeltje.. zeer binnenkort met afvallen beginnen.. misschien dan letterlijk en figuurlijk weer wat beter in m'n vel! hoe is het verder meiden? @ zuske.. gaat goed he met britt! stemmen iedereen!
Kimmetje, is een weekendje misschien iets? Of een dagje Fontana ofzo? Daar knapte ik altijd wel van op. Ik snak ook wel weer naar zo'n dagje of weekendje uit. Elmo, leuke trouwdag gehad? Hier gaat alles z'n gangetje. Afgelopen donderdag hebben we m'n schoonzus uitgezwaaid, die is naar Spanje met nog 4 bewoners en 2 medewerkers van Sintmaheerdt. Komende donderdag komen ze weer thuis en dan gaan a.s. zondag/maandag m'n schoonouders naar Kreta. Dus aardig wat familie in vakantiesferen. Hun hond komt dan 2 weekjes bij ons logeren, benieuwd hoe dat gaat met Liesje enzo. Nog 4 maandjes en dan gaan wijzelf naar Kreta, erg veel zin in, maar nog even geduld hebben.
Avond! Manman, tis hier druk voor ons huis! Fietsers, wandelaars en auto's rijden/lopen hier af en aan! De Pinksterkermis is weer los! Moet zeggen dat ik nog geen lawaai heb gehoord van de kermis af, de wind zal wel gunstig staan voor ons, haha! Kan vanuit mijn voorraam zo'n draaiarm voorbij zien zwiepen, hihi! Daar hang je dan! Druk maar leuk weekend in de planning dus, stappen, kermis met de kids, dijkfeest enzovoorts! Gezellig! Maar eerst morgen naar de tandarts... iets minder, maar goed.. lig maar een half uurtje in de stoel, dus dat valt wel mee. 2 kleine gaatjes vullen. Dan vrijdag nog 1 dagje werken, en daarna lekker lang weekend! Woensdag pas weer aan het werk! Whiew! Hoe gaat het hier met iedereen? Xx
Ja gaat lekker hier. Liesje is lekker druk met rondstappen, lees: rondrennen, komisch hoor. Ze wil soms zo hard, dat haar beentjes haar amper bij kunnen houden, om je te bescheuren O, ja en als we buiten wandelen en we komen andere kindjes tegen dan roept ze echt keihard: "hallo, hallo, hallo" En die andere kindjes kijken dan heel verbaasd naar haar. Ik vind het wel leuk dat ze zo enthousiast is. Morgen en vrijdag weer naar school. Hier ook een mini-kermisje van zaterdag t/m maandag, leuk om eens te kijken wat onze meid van een kermis vindt. Veel succes bij de tandarts, QueenBee!! En een gezellig pinksterweekend gewenst!
Leuk is dat als die ukkies aan de hobbel gaan he! Veel filmen hoor, is leuk! Ook kermis, gezellig! Vind ze vast super! Dankje voor je suc6 wensen! En dat fijne pinksterweekend gaat wel lukken!
Oeh naar Jan Smit! Gezellig! Gaan jullie daarna nog op pad dan? Ik ga niet naar Jan Smit, maar wel de hort op zaterdagavond!
Tinus? Oh, weet ik eigenlijk nog niet. Dacht meer aan De Bolder.. maar als je daar binnen bent, en je wilt er weer uit, kan je er daarna niet meer in meestal, zo smoordruk is het daar altijd. Misschien dat ik ook wel even naar Tinus ga! Even een minimeeting onder het genot van een borreltje!
Hihi kunnen we doen. De bolder is idd altijd erg druk je komt er makkelijker uit dan dat je erin komt. Hier is Liam gister voor het eerst uitlogeren geweest hihi hij lag zo lekker bij me ouders te slapen gisteravond dat ik het zonde vond om hem wakker te maken hij heeft lekker liggen slapen tot kwart over 7 vond het wel heel raar vanochtend dat hij er niet was dus heb hem snel weer opgehaald om negen uur...
@Channes, ja idd, is ook zo. Ga wel op stap in De Bolder, maar misschien dat ik vooraf nog ff wat kroegjes afstruin.. Vind het ook niks als (1 van) kids logeren hoor.. en ook al weet ik dat ze niet thuis zijn, toch nog even voor het slapen gaan kijken in hun kamertjes.. @Elmo, spannend, nog 10 daagjes maar! Leukleuk! Jij ook een fijn weekend! ~~~ Zit klem met de paparazzi-wedstrijd op de 7e plek.. zie onderschrift? Plz?