Morgen! Ben net een half uur beneden, gister weer wezen stappen.. heb zowat geen stem meer over, maar dat geeft niks! Vanmiddag even door de haven, en dan richting de dijk! Fijne zonnige dag allemaal! Xx
QueenBee...als het maar gezellig was toch!! Gister even naar het kermisje geweest, bij het haventje...maar er was niks te doen. Er stond een kleine oliebollenkraam, een mini-zweefmolentje, een gokdingetje, een draaimolentje en een snoepkraampje. Er waren verder geen bezoekers, we zijn maar door gelopen naar de Feylemaborg, daar aangekomen bleek er een Historisch spektakel te zijn, waar we voor ons 3-en 12,50 voor moesten betalen, 5,- pp en 2,50 voor kinderen tot 12 jaar. Je moest zelfs betalen als je alleen al op het terras wilde gaan zitten. We zijn maar weer door het kleine bos naar huis gelopen en daar lekker in de tuin/zandbak gespeeld. Aan het einde van de middag kwamen mijn schoonouders. Zij hebben bij ons gegeten, lekker chinees eten gehaald. Hun hond Joris is nu 2 weken bij ons, want ze zitten nu op Kreta. Ik weet nog niet wat we vanmiddag gaan doen...lekker wandelen en een beetje relaxen in de tuin...moet eerdaags maar eens achter zo'n klein zwembadje aan voor Liesje in de tuin...kunnen we lekker spetteren Hoet is't verder met iedereen hier? Lekker van het mooie weer aan het genieten?!?!
hey girls! Bewogen weekje hier... heb aangifte gedaan van mishandeling, huisvredebreuk en bedreiging door onze huurbaas (zie ook mijn berichtje op deze blz om 12:51 http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/207459-april-mamas-2010-a-179.html ) Vandaag bij de woningbouw in het dorp geweest voor urgentie, dat krijgen we waarschijnlijk wel. En in Groningen niet omdat we daar niet wonen :S stom... mijn kids zitten er wel op school... maar goed. Vandaag ook bij de huisarts geweest en mijn kaak is gekneusd door die actie van de hb... en verder heb ik weer een relatie met mirena . Probeer te kolven voor Femke, want donderdag wordt Meike geopereerd (buisjes en amandelen). lukt alleen niet zo goed, dwz mijn productie is precies op femke aangepast. Ik had wel een voorraadje maar we hadden spruw dus dat kon weg. Ik kan alleen sochtends wat kolven maar de rest van de dag nauwelijks opbrengst. ach! dan toch maar HA halen maar ben daar wat huiverig voor ivm meike haar melkproblemen... Verder de vk vandaag nog op bezoek gehad, de schat, ze zat hier wel 2 uur (die uit het dorp). Lief mens Moet nog weer bloed laten prikken want ben nog steeds dizzy. Gelukkig hebben we een paar mooie dagen gehad. Lekker
Wat een verhaal Napoleon!! Super fijn dat M. zo de tijd voor je heeft genomen zeg, dat deed vast even goed. Je kan neusspray proberen he, met kolven. Ik gebruik het voor de tweede tsr.
Hoe'st hier? In Delfziel aal goud! Heb alleen nog steeds niet mijn stem helemaal terug na het Pinksterweekend, maar dat geeft niet, heb het super naar mijn zin gehad! Volgend jaar weer, haha! Heb voor de belangstellenden onder jullie nog even wat nieuwe foto's op mijn blog geplaats van mijn laatste shoot! Linkje zit onder mijn gebruikersnaam! Xx
Napoleon jee zeg wat een *** Nog iets gehoord? Queenbee ik heb je niet gezien maar je hebt het ook erg leuk gehad? Wij ook en ik heb ook geen stem meer over veel te hard gezongen op de dijk hihi...
Ja snap ik, heb het overal al aangepast (anders brengt het anderen nog op ideetjes ook haha). Stadskanaal...oww...das de heeeeele andere kant.
Ja, ik zit echt tegen de grens van Drenthe aan waar zit jij dan? Groningen City? Ennuh....is er een manier om de nieuwste berichtjes bovenaan te krijgen? ipv de oude die er nu staan?
Ik zag even kijken daar thanx Haha, ook al import? Ik woon nu zo'n 18 jaar hier in het Noorden denk ik....Ik kom oorspronkelijk uit het westen van het land
Channes, we waren ook maar even op de dijk. Hebben net de 2 laatste nummers van Nick en Simon gezien/gehoord. Jamie was er flauw van... Die wilde weer naar de kermis, haha! Linnypin, welkom!
@elmo, ik kan wel makkelijk een toeschietreflex opwekken, door zelf snel te kolven en dan schiet het wel toe. Heb me er trouwens voor niks druk om gemaakt... Ze was vannacht om half 3 wakker geworden en daarna pas om half 10 weer, en ik was om 1 uur weer thuis dus ze heeft maar 1 voeding uit het flesje gehad. @channes en Elmo, nou die huisbaas stond dus gisteren weer onaangekondigd voor de deur. We zouden de klusjesman langskrijgen en ik ben voor de zekerheid met alle kinderen weggegaan toen ik de kids naar school moest brengen. Mijn man had zich laten overrompelen en zodoende is ie dus weer in huis geweest. weer bedreigen enz. maar ook foto's gemaakt... ook van mijn man en met de suggestie dat ie dat dan aan zijn mannetjes kon laten zien... Hij heeft nu vandaag aangifte op het bureau gedaan... Maar de huurbaas hoeft pas dinsdag op het bureau te komen, maar das geen verplichting... Vind het doodeng, vandaar ook dit nachtelijke tijdstip... slaap slecht en ben voortdurend op mn hoede. Vanmiddag toen ik naar huis reed reed er een auto van hetzelfde merk als die van HB achter me en ben ik doorgereden, zo mn huis voorbij... je wordt er gewoon paranoia van... ________ Met meike is alles goed gegaan, ze is 2 buisjes rijker en een neusamandel armer Ze was heel flink en heeft maar eventjes gehuild en ging al heel snel spelen. Ze heeft wel lang geslapen vanmiddag maar dat was ook wel goed voor haar . Wel had ze zo haar peuterpuber momenten maar ja, daarvoor is ze bijna 2 hè