Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja man, klussen, klussen en nog eens klussen...grrrrr

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

...maar na al het klussen, lekker in jullie eigen 'paleisje';)

*mama heeft vandaag voor het eerst, in ruim 2 jaar:$, MOTOR gereden*

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gaaf Saskia! Als ik later groot ben wil ik ook mijn moterrijbewijs:)

Succes Elmo! Altijd druk en vooral stress, dat verhuizen maar als het dan ook klaar is..... Alleen jammer dat er altijd dingen tegenvallen tijdens een verhuizing, hebben jullie dat ook?
    Nog even doorbikkelen! Is het een beetje te combineren met je 2 mannen?

Hier alles nog rustig. Moet me rustig houden, mag niet werken en andere 'zware' dingen doen (lees: huishouden, boodschappen, verjaardagen/feestjes etc.;)) maar ik ben al heul blij dat de kleine man nog lekker in m'n pokkeltje zit:D Op naar de 37 weken!

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Elmo druk druk druk dus. Zijn jullie al erg opgeschoten?

Maja doe maar rustig aan meid het mannetje moet nog even blijven zitten hoor...

Saskia hoe was het om weer op de motor te zitten?

Hier ook alles goed. Liam groeit echt als kool en is een super vrolijk mannetje altijd aan het lachen. Huilen kent hij amper meer.
    Morgen mag ik weer aan het werk en ik heb er nog geen zin in geniet nog zo van ons mannetje maar goed als ik er eerst maar ben.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Heb zenuwen... Jamie gaat morgen voor het eerst proefdraaien op de grote school.. van half 9 tot 12 uur.. heb morgenvroeg nog vrij, dan kan ik hem ook mooi zelf weer ophalen en in het ergste geval tussendoor misschien als hij het niks vind.. ach, zal wel loslopen, mama is nerveuzer dan Jamie, haha!

Xx

6. Polletjepiek

Kalm aan maar, Maja!! Laat je lekker verwennen(voor zo ver dat kan dan)

Channes wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en succes met werken.

Queenbee, wat spannend dat Jamie gaat proefdraaien op de grote school, komt vast goed allemaal.

Ja het was wel even weer wennen op de motor, maar je hebt het zo weer te pakken!! Binnenkort maar even een wat langere rit maken.

Verder gaat het hier ook allemaal wel goed. Afgelopen vrijdag een bruiloft gehad, was super!!! De hele dag mee geweest, een enorme belevenis!!
    School gaat ook lekker.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hey meiden, hoe is het met jullie, verhuizen, klussen, baby's sollicitaties enz? (whole mouth full)

Na het gedoe met de huurbaas zijn we eigenlijk meten koopwoningen gaan bekijken, er zit nu een woning bij waar onze aankoopmakelaar op aan het bieden is. Het huis ziet er superb uit! Wel weer in de stad dus we gaan B verlaten.

Verder is hier het vloeien nog steeds niet over, moet nu maandag naar het zh voor een echo, ben nl ook nog een stukje placenta verloren afg. zondag. Gatver... femke is nu 11 weken dus nou ja... ondertussen probeer ik eva te bereiken maar krijg steeds in gesprek, had nl nog bloed laten prikken. Oh en als we toch medisch bezig zijn, heb ook mn oren laten uitspuiten, hoor ineens beter hahaha.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Napoleon, wat een gedoe zeg!
    Ik hoop dat je lichamelijk nou ook eens de oude gaat worden zeg. Vast een opluchting, lege oren :D
    B verlaten, terug naar de stad. Waar in de stad zijn jullie bezig?
    Ik hoop dat het wat wordt. Makelaar B&K?

9. Polletjepiek

Goeiedag eem'!!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Moije! ;)

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Rustige barrel hier ja! ;) Hou word't mit joe!?

12. Polletjepiek

Mit mie word't wel goud. Mooi weer ja!! Leutje wicht slaopt nou eem', strakkies moar eem' boet'n speul'n.:D

Hou word't mit joe din?

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Al goud! Heb net vanoomd mien eerste les Zumba haad, was mie een potje muide! ;) Moar twas wel mooi, leuf da'k volgende keer er weer bie bin! :D

14. Polletjepiek

Wat mooi ja! Veuroal deurgoan!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elmo'tje sjouwt morgen weer naar inloop CB in Bedum.
    Wil wel weten of Stijnemans nog steeds goed groeit.

Zaterdag verhuizen. Spackwerk zit erin. Badkamer loopt wat uit maar de wanden zijn betegeld.
    Vloer is een begin aan gemaakt, ook wat tegenslag, maar ligt er vrijdag zeker in.

We zijn wel een pietsie flauw van deze onderneming. Wel erg trots, het wordt zo mooi!
    Wie t.z.t. wil komen kijken is welkom :D

Enne...vanaf 6 juli ga ik ook weer sporten.
    Zumbaaa (deed ik voor / tijdens de zwangerschap ook al) daarna nog lekker een uurtje Yoga.
    Heb er gewoon weer zin in. Alles weer normaal :D

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dat du'k ook wel! ;)

Elmo, spannend hoor, zaterdag verhuizen! Heb je er lekker weer bij! ;) Yoga is ook ontspannend lijkt me idd. Bij ons kun je op donderdag vooraf een uurtje pilates doen.. lijkt me eigenlijk ook wel een keer lekker..

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    hey napoleon,

ik dacht dat dat koophuizen waren waar jij woont.
    Wat een toestand zeg..niet fijn!

waar in de stad ga je wonen dan (als alles meezit???)

Gr, paula

18. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Hoi hoi.

Ik leef nog wel, maar reageer heel weinig.

Wat zijn jullie sportief zeg. Ik ga vanaf sept. weer 1 avondje in de week sporten. Is zumba leuk. heb er wel een over na gedacht.

Wat een heerlijke warmte is het he. Doe ook niet zo heel veel. Van 't weekend avonddiensten gehad. Zweten niet normaal. We hebben een vliegengordijn gekocht, maar die moet je zelf in elkaar zetten. Wat een werk, als ik wist dat het maar 20 euro koste liet het doen. We zitten er bijna een week in.

Elmo, Alles bijna klaar gelukkig. Jullie slapen nog in het oude huis?

saskia. leuk zeg motor rijden. Ik heb ook ooit een poging onder nomen om lessen te nemen. Maar toen gingen we samen wonen en hadden het geld hard nodig.

Maja, wil het nog meid met deze hitte. Lekker pootje baden hoor.

Chan, Hoe was het werken? Erg he om weer te beginnen. Alhoewel het soms ook heerlijk is.

Queenbee, Hoe verging het Jamie op de grote school?

Napoleon. Hoe ging het bij de gyn? En is het wat geworden met dat huis in de stad?

Hopelijk ben ik niemand vergeten:)

Ga even een spelletje doen. Bram ligt net op bed. Vriend is vissen. Heerlijk alleen.

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heej! Ja Pooh, zag net idd dat ik nog niet eens verteld had hoe Jamie het op de grote school gehad had.. Oepsie! Maar hij vond het super! Hij is inmiddels 3x geweest, en vind het heel erg leuk! Hij heeft er al een vriendje zitten, die kent hij al van baby af aan, dus die had al een stoeltje klaarstaan naast hem, hihi! Toen ik wegging zwaaide hij me met een bigsmile uit! Helemaal goed dus! :D

Zumba vind ik wel heel erg leuk, is morgenavond weer. Weet alleen nog niet of ik ga dan.. tis weer die tijd van de maand zeg maar.. ligt er ff aan of ik veel buikpijn heb, anders ga ik niet..

Xx

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whaaah! Waaaaarm hierzoooot!

Deel Deze Pagina