Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @elmo: Thanx! Fijn om eens te horen!
    En idd w. steunde me, was binnen 2 minuten buiten :). Eerder steunde hij mij op zich ook wel hoor, vind hem ook een hele fijne ha, alleen heb ik soms het idee dat ik zelf moet komen met dingen. Bij mij zelf was dat nl ook al zo... In 2006 mijn bloed getest op schildklier, maar na bevalling van Mila voelde ik me weer enorm rot en dus weer heen gegaan, hij dacht wel mee en wist ook niet precies wat we moesten maar toen ik zei: en weer es mn bloed testen?? Toen zei hij: oh ja, daar had ik zelf eigenlijk gelijk aan moeten denken...
    Nu had ik eigenlijk een beetje hetzelfde, hij zag de plek onder Mila's oortje en die wilde hij weg hebben, verder kijken deed hij niet. Toen ik vroeg of er nog iets anders kon gebeuren zei hij dat bloedtesten niet zouden helpen, aangezien bij zulke jonge kids vaak de uitslag negatief is terwijl het eigenlijk posi is... Ps bij ong 4 jaar kunnen ze écht testen. Maar toch, eigenlijk onzin want hoorde van meer meiden die kids hebben in dezelfde leeftijd en daar kwam wel wat uit de tests. Ach nou ja, hij zei nu ook nog wel dat het kon zijn dat er niks uitkwam maar ik heb zoiets van: dan hebben we dat iig gebprobeerd, en daar was hij het mee eens. Misschien is het ook wel meer mijn eigen gevoel omdat ik nu op mn laatste energie loop en dan word je gevoel van een soort eenzaamheid wel wat versterkt en da's niet altijd terecht...

@maja: bedankt voor de tip, zal het zeker onthouden! Schrijf m zo op, dan kan Elmo de naam weer weghalen!

@saskia: thanx!! Oh... daar wil ik ook wel heen... Zou nu écht wel wat voor mij zijn.... kan ik wel gebruiken... Ben bang dat het er alleen ff niet inzit maar goed, ooit komt het ervan want dit is iets wat ik al heel lang wil maar heb r eigenlijk het geld niet voorover...(als ik het al heb...;) )

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Misschien moet je juist even een middagje voor jezelf nemen Nettie! Meen ik echt hoor.
    Het is toch vaak moeder de vrouw die met de kids in de weer is, zeker als het niet helemaal lekker gaat.
    Je hebt je werk, je kinderen, jezelf.

*ik zal de naam weghalen*

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ga ik zeker ook doen hoor, bel deze of volgende week mn ouders of schoonouders op om de meiden te brengen of te laten halen,kan ik zelf gaan kijken om iets te gaan doen, nog geen idee wat maar dta komt wel. Denk dat ik ook een keer mn schoonmoeder ga bellen me te helpen in huis, heeft ze al vaker aangeboden en moet er nu maar es gebruik van gaan maken, want het is hier 1 grote chaos...:)

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het klopt idd voor een deel dat testen onder de 4 jaar geen zin heeft. Als de uitslag positief is, is het positief en ben je zeker van een allergie maar als het negatief is, is het niet zeker. Dan kan het kindje alsnog allergisch zijn terwijl de test negatief aangeeft. Snappie?:D
    En de tip van Elmo is de tip van de dag:) neem tijd voor jezelf! Zo belangrijk! En ga dan niet poetsen, mafkees!;) Ga wat leuks, ontspannends doen! Of gewoon helemaal niks.

5. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    En kijken jullie ook naar voetbal?
    Ik vind het niet zo veel aan. ga op tijd naar bedje.

Ik heb me van de week opgegeven voor aqua-spinning in bedum. Lijkt me erg leuk.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk dat ze EN / EN gaat doen, of niet Nettie?

Voetbal staat wel op (op de nieuwe tv) maar helaas hebben we nog geen decoder ontvangen. We kijken dus naar gespikkeld gras ;)

7. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hallo hier ook een uit groningen wij zitten te wachten op de brief voor intake gesprek in meppel voor icsi

groetjes sowi

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Zowi!
    Mag ik vragen waarom je naar Meppel gaat en niet naar het UMCG?

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Idd en/en, zat er wel eventjes over na te denken omdat het zo handig is om te poetsen als kids er niet zijn maar vind het té zonde om mn tijd en rust te verdoen met poetsen ;)

Net gewerkt, achterlijk druk, dit gaat zo écht niet goed, hoop dat er snel verandering in komt want we gaan er op deze manier aan onderdoor met zn allen.... Ga nu nog ff wat drinken en dan vlug mn bedje opzoeken, morgen mee rijden met kleuters, hebben gezellige dag en gaan naar een speeltuin, mag ik voor taxi spelen... nu nog ff geen zin aan eigenlijk....Komt morgen vast wel!
    Slaap lekker!!!

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @zowi: welkom hier!! Sterkte met wachten!!

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi Zowi: welkom bij de club uut Grunn'

Nettie: ik had voor mijn verjaardag(en) en kerst en sinterklaas om bronnenbonnen van fontana gevraagd, die heb ik opgespaard en die heb ik afgelopen maandag besteed. Zo kon ik er een massage bij boeken. Anders waren we alleen in het bronnenbad gegaan, alleen dat is al heel relaxed, je knapt er echt van op, althans ik wel.

12. Polletjepiek

Verder al goud hier?

Hier wel. Mooi weer al weer. Hebben jullie ook voetbal gekeken? Ik wel, vond het erg spannend op het laatst vooral.

Gisteren heb ik Liesje alvast opgegeven voor de peuterspeelzaal hier in het dorp. Officieel kun je pas bij 18 maanden opgeven, maar nu kon het ook al wel zei de juf. Na de zomervakantie mogen we een keertje komen kijken. Het lijkt mij erg leuk, de peuterjuf klonk erg vriendelijk aan de telefoon.

Vanochtend voor de laatste keer voor de vakantie naar peuterzwemmen geweest, ze/we mochten vrij spelen. Was erg leuk. Van de zomer als het mooi weer is gaan we ook eens lekker buiten zwemmen daar. Ze hebben een heel leuk 'spetterplein' voor de kleintjes, dus da's vast leuk.

Morgen weer naar school, erg veel zin in.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Welkom Zowi!

Tjeu, gewoon 1-0 voor Spanje nu.. zou het dan toch NL - Spanje worden zondag?

Alles goed hier? We gaan morgen met Jamie zijn peuterklasje naar De Lewenborg in Scheemda/'t Waar? Pin me er niet op vast.. Mooi op tijd vertrekken, tegen 9u, en dan voor 12u weer thuis, ideaal! Broodje eten daarna, Britt op bed, Jamie kan mooi verder spelen buiten en moeke kan wasjes doen en zonnen, haha!

Xx

14. Polletjepiek

Moie

Joa, dat wordt dus NL teeg'n Spanje. Spannend hoor. Zou het knap vinden als ze(we dan he) kampioen worden.

ga je hier heen queenbee: www.deleeuwenborg.nl

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jups daar waren we vanmorgen! ;)
    En wat heeft Jamie gedaan...? De halve ochtend tafelvoetballen met een vriendje... Hihi!

16. Polletjepiek

Oke, is het ook wel leuk voor een kleintje van 1½? Of is dat nog te jong?

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Britt wordt dan volgende maand 2, maar was er in december ook geweest. Zij vond het geweldig, rende overal heen. Vooral op het springkussen. En boven heb je nog een apart hoekje voor kinderen t/m 3 jaar, vond Britt vanmorgen ook super!

18. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Zo wat 'n waarmte wichters. swait.n he!
    We hebb'n eem een zwembad kocht.

Bram vindt het heerlijk. Wij ook hoor. Ze voorspellen een erg warme zomer.

19. Polletjepiek

Joa, man, wat 'n waarmte! In 't Leutje wicht heur slaopkaomertje is bienoa 30 groad'n:$ Heb de ventilaotor d'r bie aan stoan.

Wie heb'n ook 'n leutje zwembad kocht, moar ze wil d'r nait in zitt'n. Alleen een beetje mit waoter spetter'n.

Misschien as't wat minder waarm is goan wie ook 'n moal noar de leeuwenborg in scheemda.

(goh, dat valt nog niet mee dat Gronings schrijven;);))

20. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    We hebb'n zo'n grote kocht.

Ik ken 't ook nait goud proat'n hoor. Loat stoan schiev'm

Dit is mss wel 'n leuke site veur ons boer'n

www.diddeldom.com

Deel Deze Pagina