Queenbee: wat vervelend zeg, allemaal aan het snotteren. Mariska: gefeliciteerd met je zwangerschap Kimmetje: Wat vervelend hè, die krampjes...en puzzelze. Channes: gecondoleerd Liesje, had alleen gistermiddag wat verhoging 38ºC. Dus valt wel mee verder. Nou moeten we nog een paar boodschapjes halen, maar....het is zo koud(nu nog -6 volgens de thermometer buiten). Twijfel of ik even naar de c1000 wandel of dat ik de auto pak en even naar Hoogezand sjees. Wat zal ik nou doen?
Wij hebben zelfs vrijwillig gewandeld! Het was koud maar het zonnetje was ook wel weer even lekker! Kimmetje, Jeetje, nu alweer alleen zeg! Mijn man zou vandaag weer gaan werken (voor het eerst sinds 21-12-09) maar er werd alweer afgebeld....te koud! Vorstverlet nog steeds. Ik vind het wel lekker hoor, nog steeds! Vandaag voor het eerst thuis weer eens goed aan de slag gegaan. Gestofzuigd, gedweild, 3 machines was weggewerkt...heerlijk! Stijn dat het nog altijd heerlijk! Lekker ding! Succes met alle snotneusjes!!
We zijn met de auto naar de winkels geweest. Toen we terug waren hebben we een broodje gegeten met een flesje melk. Daarna nog even een blokje om geweest. In een weilandje verderop staan een paar pony's, daar zei Liesje waf tegen Ze kan ook al paa(r)d zeggen, maar waf was toch wel even makkelijker. Toen we verder liepen heeft ze even vriendelijk naar de pony's gezwaaid! Wat lekker Elmo dat je man nog even thuis is. Altijd welkom een paat extra handen met zo'n kleine frummel erbij En ook wel gezellig denk ik.
Hallo Hier is de dag achter de rug erg heftig allemaal ben ook helemaal kapot nu. De dienst was heel erg mooi echt super. Na de dienst kwamen er mensen op me af die ik niet kende maar ze kwamen me een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen omdat oma haar achterkleinkind niet meer mee maakt en waar zij zo vol over was dat deed me heel erg goed. Zaterdag gaan we een start maken met het leeg halen van haar huis. Dan proberen het een plek te geven en te gaan genieten van me verlof zou zij ook gewild hebben...
Heftig Channes! Fijn dat de dienst mooi was, dat maakt vaak dat je het wat beter af kunt sluiten. Succes met de afwikkelingen, lijkt me heel moeilijk, huis leegmaken etc. Hier manlief voor het eerst aan het werk! R. zit voor de Tubbies en S. tukt lekker!
Manlief komt weer naar huis. Misrekening, ze konden alsnog niet veel doen...hahah Heb heerlijk met Ruben geknutseld, Stijn sliep heerlijk. Ruben op bed, Stijn gevoed en nu komt ie alweer thuis
@elmo: Zwaai je de volgende keer ff?? Ik zat met mn neus voor het raam en jullie kijken beiden een heel andere kant op.... Of deed je dat expres....
Whahaha Nettie! Sorry, nee, deden we niet expres! Vorige keer zat ik helemaal naar binnen te kijken en was jij er niet, dus deze keer al iets minder gefocust van mijn kant Ik zal gewoon naar binnen blijven gluren bij jullie
Ik hou het hier gewoon niet bij, snorrie.. Heb ook een poging gedaan bij de nieuwe augustus mama's maar ook dat lukt me niet Lees af en toe mee..
Wil nog wel even Channes condoleren, bij deze meid. Fijn dat de dienst mooi was en ik hoop dat je het allemaal 'gauw' (neem wel je tijd) een plekje kan geven. En zo dubbel: Mariska gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk hoor Wanneer ben je nou uitgerekend? In oktober ergens? Elmo en Nettie gluren bij de buren Elmo wat een luxe dat je vent zo veel bij huis is nu, lekker zeg! Ik vind eigenlijk dat mannen ook gewoon een paar weken verlof moeten hebben als ze net een kind hebben gekregen. Mja, dat zal hem wel niet worden. Hier alles prima. Wel flink verkouden geweest en Lune en ik ook beide wat ziek er van. Koorts enzo, je kent het wel. Maar is weer over gelukkig. Ja, snot in overvloed (gatver..) maar da's niet het ergste. Heb het idee dat ik het beebje al gevoeld heb, kon me er niks bij voorstellen maar volgens Elmo kan het wel Dus ik ga er maar gewoon vanuit Hoop dat het echt zo is, dat niet blijkt dat de echo woensdag niet goed is. Toch een beetje bang voor, maar die onzekerheid hoort er nou eenmaal bij. Vandaag wel al een wiegje bij de prenatal gekocht, was in de aanbieding. Zo lekker op de bank. Eerst de pfaff's kijken (dat is mijn zonde, genieten van de pfaff's..), dan ranking the stars, dan the goodwife(prachtige serie) en dan een nieuwe aflevering van de pfaff's.. Tv avondje dus! Hoi kind, doei flitsend leven, welkom tv avonden!
Maja, Ik vind dat je hier best de boel een beetje bij kan houden hoor, zo hard gaat het hier niet Je bent veel te gezellig! Ik zag trouwens dat ik Stijn bij 15 wk had gevoeld... maar heb vaker gehoord dat men rond de 12 wk zeker wist de kleine gevoeld te hebben Hier ook Ranking opstaan..maar buuf komt binnen dus ga afsluiten!
Het gaat hier idd niet zo hard, maar ik lees dan af en toe en als ik hier weer kom ben ik de helft weer vergeten om vervolgens niet meer te weten op wie ik wou reageren om dan vervolgens maar helemaal niks te typen Ik las idd dat je Stijn al vroeg had gevoeld, nee wacht, je had het over Ruben toch? Moet zeggen dat ik vandaag niks heb gevoeld. Ach, is toch afwachten (geduld hebben, niet mijn sterkte punt..) Veel plezier met de buuf! Oe, the goodwife begint.. laters!
Hey allemaal. Hoe is het met iedereen fijn weekend gehad? Wij hebben gister het huis leeggehaald nu alles een plekje gaan geven en gaan afsluiten. Morgen hier de dag van de operatie spannend weer hoor. Gelukkig gaat me mams mee naar het zh zodat ik niet de hele dag daar alleen hoeft te hangen. Fijne avond nog
Heel veel succes Channes! Ik maak gebruik van het feit dat zoonlief net heeft gedronken en ga op bed! Tis tot 2x toe TE laat geworden afgelopen dagen! Ben er maandag vast wel weer
Sterkte vandaag Channes! Elmo op tijd in slaap gevallen? Het is hier rustig zeg! Zo hou ik het wel bij Vandaag niet veel op de planning. Ben eigenlijk een beetje jarig vandaag maar vier het niet, geen zin in. Alleen mn paps en mams komen eten vanavond. Ik maar es wat nuttigs doen, de was opvouwen ofzo.
GEFELICITEERD MAJA! Hoezo een beetje jarig...? Als het goed is wordt er geflagt vandaag! Zeker lekker in slaap gevallen! Om 21.00 uur laatste voeding gegeven en lekker tot 3.00 uur door kunnen tukken! Zalig! Vanmogen is ie aardig van de rel. Een beetje lauw water doet dan toch wonderen want daarna viel hij heerlijk in slaap. Nog even wat protest ineens, een flinke boer en nu is het stil. Ruben ligt ook even in zijn bed boven...dus hier kan de stofzuiger kwispelent door het huis!