Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn grote vriend kreeg zijn eerste vriendenboekje tijdens een walvismama-meeting!

Ja, gaat hard he!

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Vind het wel heel erg leuk hoor, ook om het boekje door te lezen.. heb mijn oude boekje ook nog ergens liggen, lees ik nog wel eens door, haha! Ik vond BZN vroeger leuk.. oh my!!

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Oh, vriendenboekjes, wat gaat dat snel, dat duurt hier nog wel even, al moet ik zeggen dat ik vind dat onze meid ook zo snel gaat. Dan zegt ze ineens weer iets nieuws en een geheugen:$: een paar weken geleden had mijn vriend bij zijn ouders een bed-ombouw + verlichting gemaakt, daar was onze dochter dus bij. Nu is ze daar gister weer geweest. was ze naar de slaapkamer gelopen zegt ze: "Papa maakt":$

Wat fijn elmo, dat jullie het zo naar de zin hebben in jullie nieuwe huis.

Ja, ik enorm zin in mijn stage. Het is op een school. Kerstvakantie ben ik dus vrij. stiekem hoop ik dat ik aan het einde van mijn stage daar kan blijven....we zullen zien.

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wat ja rustig hiero!

Nog iemand noar zuudloardermaarkt wèst?

5. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Hoi Moeke's

Het is hier echt rustig! Ik ben hier ook al even niet meer geweest..
    Hoe is het met iedereen?
    Mariska hoe gaat het met jou?
    Elmo volgens mij heb ik je ontdekt in Open zenuw.

Mijn oma ligt weer in het ziekenhuis. Ze heeft er dit jaar al 4 keer geleden. Iedere keer lijkt het of ze het niet red maar steeds krabbelt ze weer op. We zijn gisteren geweest. Ze ligt in Emmen dus wel even een stukje rijden voor ons maar ik ga met alle liefde!! We hebben even flink gehuild met ons tweeen want ik kan haar nog niet missen... Maar ik weet ook dat ik maar ook zij dat niet voor het zeggen hebben... Ze heeft besloten dat ze niet meer gereanimeerd wil worden, vind dat zo heftig.

Moest ff mijn ei kwijt.

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ah Dinges, heftig zeg! Sterkte met je oma!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Poeh Dinges, zeker heftig! Sterkte!

Ben benieuwd wie je denkt dat ik ben... en waarom je denkt dat ik dat ben :D

8. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Heel veel sterkte dinges.

Het is hier echt heel rustig.
    Ik heb een nieuwe hobby gevonden. Heel leuk om te doen.
    Foto's zal ik proberen om in mijn album te zetten.

Hint: Het is lekkerrrrrrrrrrrrrr:D:p

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Laat me raden: jij bent ook aan de baksels?!

10. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Kijk maar even.............................................................;)

11. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Meiden, allemaal erg bedankt voor jullie steun! Oma heeft vandaag uitslag gekregen van bloed en fecesonderzoek en daaruit is gekomen dat er eenzelfde bacterie in beide zit. De arts zei dat ze toch wel ernstig ziek is...

@ Poohbeer Wat ziet dat er heerlijk uit!!

@ Elmo, Pbtje is in de maak.

Moet morgen weer heen te wegen en ik weet nu al dat Nijn niet goed gegroeit is in hun ogen en dat ik moet gaan bijvoeden. Ik ben dus niet van plan om hier gelijk aan mee te gaan werken. Of ben ik nu koppig? Ben aan het kijken naar Rapley voor als we straks wel aan bijvoeding gaan beginnen.

Liefs

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, ik Moest ook bijvoeden...heb het niet gedaan!
    Ik gaf bv en heb VBN om advies gevraagd. Zij en mijn ha hebben mij het advies gegeven om juist vaker aan te leggen en juist niet te gaan bijvoeden. Door bijvoeden zitten ze vol maar daar groeien ze nog niet echt van...je schiet er dus niks mee op.

PB gezien en teruggestuurd :D

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

.....en....wie zijn er allemaal naar het Zandkasteel geweest??

Wij wij wij wij :D

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

*echooooo*

15. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    *Schrikt wakker van een schreeuw*

Cool Elmo! Het zandkasteel was het leuk? Waren beide kids mee?

Dinsdag wezen wegen en Nijn was goed gegroeid :D (Lees ik had haar vlak voor die tijd gevoed :p) Dus voorlopig zijn we van dat gezeur af!
    Mocht haar af en toe wel een lepeltje groente/fruit gaan geven. Toen ik zei dat we haar willen gaan Rapley voeden zei de cbverpl. Wáát is dáát dáán? Met een, ons allen, wel bekend Grunnings accent.
    Ik praat ze ook zo plat al het maar kan maar ik kan wel Nederlands zonder accent. Ik kan daar dan niet zo goed tegen dat zijn dus mensen die er voor zorgen dat Groningers als domme boeren worden bestempeld...

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dinges, je denkt dat je het zonder accent kan..maar ik weet bijna wel zeker dat je dat niet lukt (ben zelf geen echte Groningse en je hoort het echt altijd :D). Maar ik snap je punt hoor!
    Fijn dat ze goed gegroeid was!

Het Zandkasteel was erg leuk! De kleine grote man heeft zich ontzettend vermaakt. Dat is genieten, dat bekkie!

17. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Ok Elmo, bijna dan :p Maar niet zo erg als zij het doet dat weet ik zeker!! Hoor regelmatig aan boord dat ze niet aan mij horen dat ik Gronings ben. (Maar nu loop ik daar tussen Friese collega's misschien ligt het daar aan :p)

Heerlijk dat jullie zo genoten hebben!

Nijn is vandaag niet helemaal in der hum... Ze huilt steeds. Wil niet bij me zitten, niet in de box en ook niet slapen. Het was zelf net gillen aan de borst! Ben dit helemaal niet gewend van haar. Man is weg, heb hem gebeld (Hij is naar zijn ouders) of ie thuis wil komen want ik trek het echt even niet meer. Het gaat de hele dag al prut...

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah, sneu he...als ze zo zijn.
    Ik heb ook nooit een ontevreden ventje eigenlijk maar gisteren was het hier ook bal (man ook weg...zou dat het zijn?).
    Hier zijn het zeker tanden die hem dwars zitten en gisteren buikpijn (windjes en vanmorgen een overvolle poepluier!).
    Succes met Nijn!

19. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Man is weer thuis en Nijn ligt bij hem, niets meer aan de hand... Heb wel het idee dat ze last heeft van tanden. Ze heeft bovenin haar mond een flinke bult en kauwen dat ze doet op haar kleine vingertjes.. En idd ook flink poepen!
    Gelukkig is de rust voor nu even wedergekeerd!

20. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Elmo, Een hele dag te laat maar niet minder gemeend! Nog gefeliciteerd met Ruben!! Hebben jullie een leuke dag gehad? En is Ruben goed verwend?

Hoe is het met de andere dames?

Liefs

Deel Deze Pagina