Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Elmo nog gefeliciteerd met je mannetje.

Het is hier rustig. Geen nieuws.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, thuis is de boel weer slinger vrij.....
    Hij heeft zaterdag echt een hele leuke verjaardag gehad. Voor de bekende Hyvers: zie foto's.

Hier is het echt heel stil zeg!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal!!!
    Ik laat ff weer iets van me horen hoor! ;)
    Hoe gaat het hier met iedereen?
    Hier alles goed, erg druk nog steeds met alles, lijkt wel of er te weinig uren in een dag zitten soms..

De kids hebben donderdag Sint Maarten gelopen en hebben toch een buit binnengehaald!! Zal nog wel ff foto's plaatsen, ze hadden ook zulke leuke lampionnetjes! We zijn mooi met de auto op pad geweest, moest naar een dorpje 15km verderop naar mijn oma en hier door heel de stad heen woont familie, het was zulks petweer dat we heerlijk de auto hebben gepakt.. ;) We waren pas thuis om half 8.... oops...

We zitten al helemaal klaar voor de intocht straks, gaan lekker op tv kijken, pepernootjes erbij, heurlijk! ;)

Xx

4. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Kijk dat zijn die hards. Hier zijn er maar 3 kinderen aan de deur geweest.
    Vanmiddag even sinterklaas verwelkomen in het dorp. Ben benieuwd wat Bram er van vindt.

Verder lekker bezig met mijn hobby.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ik heb zelf maar 1x de deur open hoeven doen.. staan er 2 jongens, schat een jaartje of 12, met een fietslampje, zo'n rode knipperende en wat 'zingen' ze? "Hakkie, hakkie, hakkie, gooi wat in m'n zakkie..." Dus... daar kon ik het mee doen, whaha!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou... heb vanmorgen niet zulks goed nieuws gekregen.. http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/vpz-assuradeuren-sluit-deuren.134633.lynkx Daar werk ik dus (nog wel) ...

Had het wel verwacht hoor, maar om het dan zo definitief te horen komt toch best wel als een klap in je gezicht.. en dan moet je ook nog gewoon aan het werk alsof er niks loos is, de verzekerden mogen natuurlijk niet de dupe hiervan worden.. maarja.. voor hoelang nog weten we nog niet.. in de loop van volgend jaar ergens..

7. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Dat is niet zo mooi. Hebben ze je ook ander werk aan geboden?

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nope.. we gaan reintegreren met hun kantoor in Heerlen.. nou, ammehoela dat ik mee integreer..

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    En hoe willen ze dat dan gaan zien?

Ik heb as maandag mijn eerste opdracht taart. Joehoe. Ik zal hem dan van de week even inmijn album zetten.
    Ik wordt binnenkort gebeld door de psz voor Bram. Hij begint daar 4 januari. Aan de ene kant lijkt het me heerlijk even 2 ochtenden voor mij zelf. Maar aan de andere kant dan gaat mijn kleine mannetje de grote wereld in.

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Geen idee.. verhuizen daarheen is dan de optie.. er worden allerlei trajecten uitgezet voor diegenen die mee willen en mogen. Geloof dat ze ook eerst nog gaan selecteren wie ze mee zouden willen hebben, en dan is het nog maar de vraag of diegenen mee willen.

Moet zeggen dat het werken me gister zwaar, erg zwaar tegenviel.. motivatie is nu helemaal weg. Ik wil wel gewoon werken, maar kreeg niks uit mijn handen.. we hebben er de hele dag met elkaar over gepraat, namen langere pauzes, en wij zijn al om kwart voor 5 naar huis gegaan, terwijl ik om half 6 vrij was.. ben dan ook erg benieuwd hoe het de komende periode gaat.. productiveit zal wel achteruit gaan..

11. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Tjee Queenbee wat heftig! Hoe staat het er nu voor? Weten jullie al iets meer?

Hoe is het met de rest van de Moeke's? Hebben jullie ook wat last van december stress??

Groet'n

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Stress? Daar doe ik niet aan :D

Jeetje zeg...banenstress lees ik! Kan me voorstellen dat je niet meegaat naar Heerlen, dat is nogal een verschil zeg.
    Sterkte ermee.

Leuke taart!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dinges, nee we weten verder nog niks. Geen datum ofzo, da's wel erg vervelend, je weet niet waar je aan toe bent.

Elmo, banenstress, haha, ja, da's het goeie woord! 180 man solliciteren allemaal straks op dezelfde banen, wordt nog moeilijk daar tussen te komen! ;)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Is dit misschien niet het moement om je volledig op de fotografie te storten?

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja, zou zeker kunnen idd. Ware het niet dat ik wel maandelijks een vast inkomen moet hebben om hier te kunnen blijven wonen.. en ik verdien nog niet zoveel met fotoshoots om een maandsalaris te kunnen 'vervangen'.. al zou ik het dolgraag willen!!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Snap je issue! Balen.

Over fotografie gesproken:
    We gaan eind december een foto van Stijn laten maken (bon gekregen als je een geboortekaartje opstuurt) en een foto van de knullen samen.

Nou kan ik kiezen tussen kleur- zwart/wit en sepia (zwart / wit vind ik zelf altijd erg mooi) en ik kan de achtergronden kiezen.

Wat raden jullie mij aan voor mijn boy's (Ruben is best wel blond, Stijn iets donkerder).

Whahaha...ik dacht, doe er een foto'tje bij....vond ik deze (zoooo leuk) maar hebben ze beide een muts op 8) hihi

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Even een andere zoeken

Nou, valt niet mee, 1 van hun samen ...;)

18. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Zwart/wit vind ik persoonlijk mooier.

Vorige week zondag is een stagiaire van onze afdeling overleden. En gister is ze gecremeerd. En hele mooi dienst. Veel vrienden van haar waren er. Haar eigen muziek werd nog gedraaid.
    Heftig zo'n dienst. Het meisje was 23 jaar jong.

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ah gets Poohbear, is idd nog veel te jong.. vreselijk..

---

Heej allemaal!

Ben er nog wel hoor! ;)
    Ben blij dat het volgende week eerst kerstvakantie is, even niet meer vliegen, rennen, jagen, sjeesen enzovoort..

Hier gaat alles goed, op de onzekerheid op ons werk na dan.. we weten nog niet wanneer en hoe we sluiten.. de bonden gaan vandaag om tafel met de nieuwe directie over een sociaal plan enzo en morgenmiddag moeten weer bijeen komen en horen we wat er vandaag verteld is.. ik hou mijn hart vast.. Ondertussen dus druk aan het solliciteren, maarja, met mij nog 183 man..

Hoe is het met jullie allemaal!?

Xx

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou... hebben gister dus baggernieuws te horen gekregen.. per 1/2 sluiten we.. dus sta ik dan op straat.. in mijn geval hoef ik nog maar 16 dagen te werken.. en als ik dat zo typ vind ik het nog verschrikkelijker klinken..

*zucht*

Verder gaat alles goed hier, voel me nu alleen knap K zeg maar, maar da's logisch. Dat heeft even tijd nodig. Haantje en de kinderen hebben nu kerstvakantie, volgende week werk ik maar 2 dagen. Kunnen we mooi leuke dingen doen met z'n 4tjes! En kan ik me ff wat meer storten op fotografie als Britt op bed ligt! ;)

Xx

Deel Deze Pagina