Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb hier een tijdje niets geschreven. Heb intussen ook mijn gebruikersnaam veranderd.

Iedereen de kerstdagen goed door gekomen? Wij wel. Onze meid is flink verwend net als met sinterklaas.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hai Polletjepiek (geen idee wie je was?).

Wij hebben leuke dagen gehad, de rest ook?
    Heb wel vanavond de boom etc. al weggehaald: ruimte!

3. Polletjepiek

Wij hebben de kerstboom nog staan, een heel kleintje. Onze meid blijft er verbazend goed van af. Ik had verwacht dat ze de ballen er wel uit zou halen. Maar dat heeft ze maar een paar keer geprobeerd.

We willen graag nog een kleintje en hopen dat we in januari een positieve test in handen hebben. Vorige week is m'n mirena verwijderd. Eerst even afwachten of en wanneer ik zal vloeien. Tot op heden nog niet. Wel heel vaak plassen sinds mirena er uit is.

4. Polletjepiek

veul heil en zegen int nije joar

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Veul zeug'n!!!!!!

Op naar een topjaar:)

6. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Meiden, ook vanuut hier wens in joe allemoal heul veul hail en zeeg'n in't nije joar!

Ik hoop dat al jim wens'n en dreum'n uut kom'n dit joar!!

Verder alles goed met iedereen?

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En natuurlijk ken Delfziel nait achterbliev'n.. ;)

Veur joe veul hail en zeeg'n in 2011! En moak er ut beste van!

8. Polletjepiek

Straks sollicitatiegesprek:)

Ik hoop dat ik word aangenomen.

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zal voor je duimen!

10. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Iedereen een heel gelukkig en gezond 2011.

Sterkte met je sollicitatie. Waar heb je op gesolliciteerd?

11. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ben net thuis van een late dienst. Pfffffff Nee hoor was goed te doen. Alleen erge pijn in mijn onderrug en knieën. Wijt ik toch aan mijn overgewicht.

Morgen gaat Bram voor het eerst naar de psz. Ik vind het zo spannend. Gaat hij het wel leuk vinden. Moet ik er de hele ochtend bij blijven.
    Nou we gaan het zien. Vorige week ik zijn juf hier even geweest. Hij vond haar erg leuk. Dus dat zit wel snor.

Nog meer leuk nieuws. Mijn zusje gaat trouwen. Haar vriend heeft haar gevraagd op haar verjaardag. Dag na kerst. Ik had nog een opmerking naar hem gemaakt. Want ze gingen 's avonds samen uit eten. "Ga je haar ten huwelijk vragen?" Hij reageerde not amused. Bleek het dus zo te zijn.

Nu willen ze in het voorjaar/zomer gaan trouwen. Ben benieuwd.

Ik ga nu lekker onder de hete douche en dan slapen. Morgen er weer vroeg uit.

12. Polletjepiek

Haai,
    Werk je in de zorg, poobeer26? Ik heb gesolliciteerd naar een functie als keukenassistent. Maar ik heb nog niets gehoord. Zal vandaag wel gebeld worden.

Wat spannend dat Bram vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaat. Komt vast goed.
    Onze dochter wordt over een maand 2 en gaat dan ook naar de psz. Ben ook wel benieuwd hoe dat zal gaan. We zijn er al eens een keertje wezen kijken. Toen vond ze het wel leuk. Behalve toen ze in de kring gingen zitten, mijn dochter houdt niet zo van stilzitten:) Maar goed, we gaan binnenkort nog even een keertje kijken. Komt vast wel goed.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Poohbeer, hoe ging het op de PSZ vandaag? En wat leuk dat je zusje gaat trouwen! Als ze nog een fotograaf nodig hebben... ;)

Polletjepiek, ik zag onder je banner dat je aangenomen bent? Gefeliciteerd!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Shame on me!
    Ben hier in het nieuwe jaar nog helemaal niet geweest.

Iedereen heeeeel veel moois in 2011, dat het maar een fantasich jaar mag worden.

Wij hebben vooral rustig in gedachten :D
    Geen geIVF, geen gezwanger, geen verhuizing...gewoon lekker genieten van elkaar :D

Hoe vond Bram het?

15. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Bram vond het heel leuk. Ik ben nar 15 minuten maar naar huis gegaan. Hij was zo aan het spelen. Ik vertelde hem dat ik naar huis ging. Doei mama.
    Nou klaar dus.
    Ik kon hem iets eerder op halen. En hij zat zo mooi aan tafel tussen de andere kindertjes.
    Vrijdag gaan we gewoon weer.
    Toch vond ik het best een beetje raar hoor.

Polletje, Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    Queenbee, Ik zal het door geven.
    Elmo, lekker rustig jaar dus.

16. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Polletje, Gefeliciteerd!! Wanneer ga je beginnen?

Poohbeer, Wat fijn dat het zo goed ging! Lijkt mij ook wel raar om je kleine dan ineens "groot" te zien.

Elmo, Moest wel even lachen om je stukje :D Voor dit jaar alleen maar ge-luk!!

Wij hebben het jaar heftig afgesloten. Mijn Oma is op 22 dec. overleden. Op 29 dec (mijn verjaardag :() is ze pas gecremeerd ivm dagen die er tussenuit vielen en drukte in het crematorium (Klinkt een beetje raar)
    Het doet verschrikkelijk veel pijn en ik mis haar ontzettend. We belde dagelijks en dat is nu weg...
    Ben gelukkig nog tot 18 jan. vrij. We gaan van 14 tm 17 jan. er even tussenuit. Weekendje Efteling. Heb er veel zin in :)

17. Polletjepiek

#757 Polletjepiek, 5 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2011
    Poohbeer, wat fijndat het zo goed ging op de psz. Da's weer een mijlpaal in zijn en jullie leven!!

Elmo, ook wel lekker een rustig jaartje voor de boeg;)

Dinges, veel sterkte met het verlies van je oma. Wat rot is dat hè? Helemaal met de feestdagen en dan ook nog een crematie op juw verjaardag. Fijn dat je nog even vrij bent en lekker even een weekendje eruit kunt.

En iedereen:
    bedankt voor de felicitaties! Ik begin vrijdag. Het is een functie als keukenassistent voor 13 uur p/w(halve dagen) bij het Heymanscentrum in Groningen, onderdeel van Dignis en dat valt weer onder Lentis.
    Morgen gesprek op stage en morgenmiddag in Zuidlaren met p&o van Lentis. En dan vrijdag om 7.30u aan de bak:D
    Ben wel een beetje nerveus hoor, ook hoe het met onze lies zal gaan met oppas en zo.

Over een maandje is ze al weer 2 en mag ze ook naar de psz.

18. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Dinges, Gecondoleerd met het verlies van je oma. Moeilijke tijd.

Polletje, Heel veel succes morgen bij je nieuwe baan.

Ik ben nu ook al benoemd tot ceremoniejuffrouw.
    Mijn zusje heeft al heel wat dingen door gegeven.

Wat zou ik ook graag willen trouwen, maar helaas. Voor ons wordt het GPS'en. Waarschijnlijk ook in de zomer.

19. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Queenbee je hebt een PBtje

20. Polletjepiek

Dank je Poohbeer.

Hihi ik zou ook wel willen trouwen...maar mijn vriend nog niet...wacht nog steeds op een aanzoek:D

Deel Deze Pagina