Haha! Ja, en had ook gereageerd! Kom alleen nu pas hier kijken.. shame on me.. Hoe'st verder hier? Heb net vandaag wat sollicitaties de deur uit gedaan, ben benieuwd.. Xx
Hier alles goed. Afgelopen donderdag de trouwjurk voor mijn zusje uitgezocht. Een hele mooie. Wij gaan 1 augustus partneren. Dus dat is ook geregeld. En verder is het een ziekenhuis hier. Bram is net 2 dagen goed ziek geweest. Mijn vriend ligt nu boven met dikke keelpijn. Kan niets eten en kan amper praten (heerlijk) hihi. Hij heeft er ook koorts bij. En hij heeft eigenlijks nog nooit de griep gehad. Dus voor hem helemaal nieuw. Hij vroeg mij gisteravond. "is dit wat jij altijd voelt"? Verder nog nieuwssssssssss
Oef, ben ook lang niet geweest, hier, zeg! Stijnemans is ook flink ziek geweest, heeft nu een AB kuur. Beterschap voor het gekwakkel her en der! Hier al bijna 8 jaar getrouwd! Ik verwacht in de omgeving ook voorlopig geen huwelijken meer. Vind dat toch altijd wel bijzonder.
Haai, Hoe is ie? Hier een berichtje van de Gasbel Vanmorgen zijn we naar de psz geweest. We hebben een ochtend meegedraaid. Dit ging heel goed. In de kring (blijven) zitten is nog wel moeilijk maar dat schijn na een paar keer al veel beter te gaan. Het is een leuk groepje met straks 8 kinderen, 6 jongens en 2 meiden. Een aantal wordt al 4 en gaan na de zomer naar de basisschool. 7 februari gaat ze voor het eerst 'echt' naar de psz. Onze meid wordt groot volgende week vrijdag al weer 2 jaar!!!
poeh lang niet geweest .... hihi elmo, zie net in je Banner dat je kleine man vandaag precies 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag is Hier: Druk aan het werk in 'Dam. Veel avonden werk tegenwoordig. Donderdag hadden we open dag (belangrijk natuurlijk, moeten veel leerlingen binnenhalen ), komende weken studiedagen enz. Verder ben ik de overtreffende trap van Moeder... pfff heb nog nooit zoveel last gehad van mn ME/CVS maar wat wil je met 2 (4) handenbindertjes en werk in het onderwijs... en een PND zal ook niet helemaal meewerken. Hoewel het steeds beter gaat Femke gaat supergoed! Ze trekt zich al een poosje op tot staan, als ze het niet door heeft ook wel eens los. Kruipt, zwaait, kust, klapt in haar handen, brabbelt, ontdekt, is superlief! (heel belangrijk ) Wel is ze superverkouden, had ze laatst al bijna een longontsteking en is aan de ventolin, maar dat hangt wel vaker samen met KMA. Ze blijft altijd vrolijk, heerlijk wijffie is het... Meike gaat ook goed Ze luistert veel beter, speelt nu ook wel eens zelf Op de creche kan ze zich ook langer vermaken. Ja gedragsmatig gaat het goed (hoewel ze natuurlijk wel 2 = nee is) Lichamelijk wat minder, ze heeft de laatste tijd steeds onverklaarbaar blauwe lippen en nagels. Niet goed... dus volgende week maar naar de dok... De verhuizing naar de stad terug heeft vooral mij en de oudste kids goed gedaan. Zij kunnen nu weer lekker zelf naar vriendjes en vriendinnetjes en ik kan weer heerlijk alles op de fiets doen als ik dat wil (maar niet met deze kou, hahahaha!) Heb mijn fiets gepimpt heb er een Ukkie-Mee stuur op gezet, want ik moest een nieuw zadel en toen paste ik niet meer tussen mijn twee kinderen op de fiets... Verder zit ik zelf nog wel in de onderzoeken... heb al sinds de bevalling met regelmaat erge buikpijn. Dus van de week echo van blaas, baarmoeder en aanhangsels gehad. Van de week de uitslag... Heb al met al 5,5 maand gevloeid nadien, onregelmatig ongesteld, pijn bij vrijen... Met mijn moeder gaat het nu ook weer niet goed... mijn vader belde gisteren dat ze toch weer vocht in haar buik heeft... het leek zo goed te gaan want alles was weg... nu is het dus weer terug, maar hoe en wat weten we niet, dat moet een scan uitwijzen. Die hopelijk maandag. Goed, ik ga weer ff tijd besteden aan een hobby: lezen (slaughter vanavond) tot gauw!
Napoleon, Fijn dat het goed gaat in de stad. Met jouw niet zo met je bloedverlies. Niet fijn die pijn pijn. Hopelijk wijst de echo iets uit. Is je mama al door de scan heen gekomen? Sterkte Heb net 2 nachten gedraaid. Vreselijk die diensten. maar ja hoort er bij. Nu wat verkouden en niet echt lekker voelen. Gaat wel weer weg. Willen jullie lid worden van mijn hyves. Taarten Profiel - hyves.nl Ga even koffie drinken. Doeiiiiiiii
Nee, mijn moeder kan donderdag pas... zucht... en hoor ik net dat het dochtertje van 14mnd van een vriendin waarschijnlijk leukemie heeft lekker... en een vriendin van me van 24 heeft borstkanker... wat een k-ziekte is het ook...
Het is ook een kut ziekte. Hopelijk krijgen jullie snel uitslag. En een klein meisje en een jonge vrouw. Vreselijk
Jeetje Napoleon, Je berichtje lijkt heel opgewekt en gelukkig maar als je goed leest en op een rijtje zet wat er op dit moment allemaal gebeurd bij jou en je omgeving...heb ik eigenlijk alleen maar: sterkte zeg!, te zeggen.... Hier in de buurt is ook een jong stel hun kleintje verloren...brrrr er gebeuren op het moment zoveel nare dingen. Maargoed, er gebeuren natuurlijk ook leuke dingen!! Ik voel me elke dag Koning te rijk...euh...of de Prinses op de erwt...met mijn 3 mannen!
Haai, Femke is ziek, arm wichie. Mijn moeder heeft idd weer een tumor in haar buik. Dus nu is ze weer in het zh om de behandeling te bespreken. Zij is zo'n geval waarbij het met chemo helemaal weggaat maar dan later weer terugkomt. Dus ze zal haar hele leven behandeling moeten. Uit mijn echo onderzoek bleek dat ik waarschijnlijk iets van een myoom (vleesboom) en poliep in mijn baarmoeder heb. Dus nu moet ik donderdag weer heen om te kijken of het echobeeld hetzelfde zegt en dan is dat idd zo. Hoe en wat dan verder weet ik nog niet. Zo en nu is het weekend!!! Morgen is mijn moeder jarig. Mijn vader heeft een e-reader voor haar gekocht dus dan wilde ze van ons wel een hoesje. Dus ik gisteren dat hoesje besteld, oh zegt mijn vader de e-reader komt pas de 15e ofzo, hahaha. nou ja, kan ze vast naar het hoesje kijken
Komen er tandjes door? Bram was 2 week geleden ziek hoge koorts enzo. Dat is weer een dikke domper zo voor het weekend. Gaan ze je moeder niet opereren? Of is het alleen met chemo weg te halen. En alvast gefeliciteerd met je mams. Kunnen jullie er wel goed met elkaar over praten? Toen mijn vader in zijn ziekte zat vond ik het heel fijn dat ze er heel open over waren. Bram is vanmorgen weer naar school geweest. Heb voor de psz een neptaart mee genomen. Het thema is feest. Dus ik vond het wel toepasselijk. Bekijk bijlage 127258 Vanmiddag even naar paddepoel geweest en nu zit hij lekker rustig Assepoester te kijken. Straks stampot zuurkool maken en vanavond even hydrospinnen.
Heeey! Veelste lang niets laten horen... Zit op het moment niet helemaal lekker in mijn vel. Mis mijn Oma verschrikkelijk. De dagelijkse telefoontjes, even vertellen wat Nijn inmiddels al kan... Gewoon de dagelijkse dingen delen. @ Queenbee, Hoe is het met je sollicitaties? Kun je het wat vinden thuis? @ Napoleon, Jeetje wat heftig dat je moeder tumor heeft. En jij zelf ook niet helemaal 100% en dan het kleine wicht ook nog ziek... Wat heb jij een hoop aan je hoofd op het moment... @Poohbeer, Wat maak jij een prachtige taarten! En ze zijn vast ook heerlijk!! @ Elmo, Lees nu dat Stijn is gestopt met de bv. Voelt het "goed" dat hij zelf is gestopt? Heb tot en met maandag gewerkt en waarschijnlijk moet ik komende week alweer. Das wel snel op elkaar. Man zat deze week en de komende 2 weken in Enschede in het hotel voor het werk. Vind het wel druk dan met Nijn. Niet even een momentje om haar af te geven en helemaal als ik aan het werk ben. Ondertussen ben ik ook nog bezig met de beurs. Heeft iemand van jullie tijd over die ik mag gebruiken Groetjes!
Poohbeer, denk dat het buikgriep was want ze moest ook overgeven steeds. Ze gaan mijn moeder niet opereren want met de chemo kan de tumor gewoon weg en als ze niet hoeven te snijden, dan liever niet. En als ze wel snijden dan kan je toch niet alles weghalen en dan moet je alsnog chemo maar dan kan je pas 3w na de operatie daarmee beginnen.
Jeetje wat een vervelende berichtjes, veel sterkte allemaal. Hier gaat het goed. Lisanne is 4-2 2 jaar geworden en is erg verwend, ze heeft o.a. een keukentje gekregen, een lego duplo autotransporter, dekbedovertrekjes voor haar nieuwe bed. Het bed komt a.s. donderdag, dus ben wel benieuwd hoe dat zal gaan. Ook gaat ze sinds vorige week maandag naar de psz. Ze is nu 2x, maandagmiddag en donderdagochtend, geweest en ze vindt het geweldig!! Gelukkig maar. Alleen wel een klein beetje zuur voor mama, ze is mama op slag vergeten als we bij de psz aankomen.
Polletje, No g gefeliciteerd met je meisje. Ze is goed verwend lees ik. En op de psz vind ze het gelukkig ook leuk. Bram gaat vindt het ook zo leuk. Hij heet 3 keer erg gehuild, maar dat was over toen ik uit zicht was. En nu Geef ik hem een kus en ik ga weg. En hij speelt vrolijk door.
Napoleon, wat een verdrietige verhalen weer bij jou zeg! Hoe gaat het nu? Hier lijkt iedereen weer wat fitter (jochies zijn echt ruim een maand ziek geweest, met toerbeurten zeg maar)...nu ik nog.