Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Gefeliciteerd Maja

2. Polletjepiek

Vrijdag is het 'hang en sluitwerk'(mirena) gecontroleerd. Alles zit nog dicht en mag in principe 5 jaar blijven zitten. Misschien dat ie er wel eerder uitgaat, maar dat zien we wel.

Verder rustig weekend gehad. Gister naar oma in Solwerd geweest. Wat is het daar altijd warm.

Vanmiddag nog een paar booschapjes gedaan. Huisje aan kant. Straks stamppotje maken.

Morgen zien we wel weer.
    Woensdag babyzwemmen
    En dan donderdag......feessie:D:D

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alvast heel veel plezier donderdag!
    Speciaal hoor, zo'n eerste verjaardag!
    Heb je leuke dingen in de planning? Wat is HET cadeau?

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zwaai! :D

5. Polletjepiek

Dank je.
    Ja echt heel speciaal. Ben er zelf een beetje vol van zeg maar:)
    Ze krijgt van ons een rood met zwarte driewieler, een doorgroeifietsje. Donderdag komen mijn moeder, mijn zus en mijn oma en Robert's ouders en zus. Ik heb een taart besteld, daar krijgt ze dan een stukje van.
    Zondag komen nog een aantal vrienden. Die kunnen niet door de week. Donderdagmiddag zal al wel druk zat worden voor Lisanne. Daarom ook 2x een klein aantal mensen.

Als jullie het leuk vinden laat ik wel even weten hoe het was!

Queenbee, terugzwaai:D

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tuurlijk is dat leuk!
    Ik vond het zelfs wel een beetje emo hoor, zo'n eerste verjaardag. Je denkt toch die hele dag: vorig jaar rond deze tijd....
    Foto'tje op zijn minst :D

Lekker dat je het gespreid hebt hoor! Het was hier toen TE druk :S

7. Kelly19

Kelly19 Actief lid

26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    meld zich ook weer hier..

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Echo was goed:)

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Super Maja! Gefeliciteerd!

---

Hoe gaat het verder? Hier alles goed, vandaag weer een dagje vrij, Jamie naar de PSZ en vanmiddag komt mijn vader langs, die is om 12u al vrij.

Hij heeft een nieuwe macrolens, die mag ik even uittesten en hij heeft mij een aanbod gedaan zondag.. Mijn pa is fotograaf, en heeft al naam opgebouwd, huwelijksreportages, modellen enzo (www.studio-photoinsite.nl), en nu wil hij zijn eigen boeltje op de kop gooien en met mij samen verder gaan...

Ben er nog niet uit, wilde eigenlijk eerst zelf naam gaan maken, maar het is misschien wel handig dat ik eerst samen met hem ga, en daarna zelf verder ga ofzo.. weet ik het..

Heb in ieder geval komende zondag mijn 1e opdracht, een model, heb er veel zin in, ben wel wat nerveus, hihi!

---

Jullie nog plannen voor vandaag?

Xx

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maja,
    Super gefeliciteerd met de goede echo! Wat zul je opgelucht zijn zeg! Op wie lijkt ie? :D :D

Saskia,
    GEFELICITEERD!
    Ze is nu echt 1 jaar oud, een dreumes! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben!

Hier alles goed :D
    Wat wil je ook met die heerlijke mannen :D
    Manlief nog steeds thuis maar gaat morgen weer werken ;)
    Vandaag in Martini geweest (aanval gehad van w.s. galstenen) maandag of dinsdag hoor ik hier meer over via de huisarts.
    Heb gelukkig niet meer zo'n pijn gehad!

Ik ga hier ff aan de slag!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Queenbee,
    Super voorstel zeg! Lijkt me alleen maar leuk, dat je de fijne kneepjes van paps kan leren. Ook mooi als je straks met zijn levenswerk verder kan gaan, als hij ermee stopt!
    Bijzonder hoor, dezelfde passie!
    Enne..heb twee zeeeeeer fotogenieke kindertjes hoor :D

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Elmo, galstenen? Autsj! Beterschap ermee!

Nou, zie mijn pa nog lang niet stoppen met fotograferen hoor, daarvoor is hij nog veel te enthousiast! Hij blijft maar lenzen en allerlei dingen voor de camera kopen, haha!

Enne, je weet me te vinden als je een keer op de kiek wilt dan he? Heb as zondag mijn 1e echte opdracht, een model, dus als dat goed uitpakt, wie weet! ;)

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als Stijn wat groter is, kan zitten, is het denk ik leuker om wat leuke kiekjes te gaan maken.
    Ik vraag je tzt wel om je tarieven (vind het altijd erg duur hoor, een reportage).

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw Queenbee, wat leuk! Ik wil het fotograferen ook gaan oppakken, ben al aan het sparen voor een mooie (digitale spiegelreflex) camera. Maar niet professioneel ofzo hoor, gewoon voor de leuk

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Huh? En toen plaatste hij mijn bericht al:(

Hoe dan ook, leuk dat je gaat fotograferen! Spannend, je eerste opdracht:)
    Wat voor camera heb je?

Auwe Elmo! Dat is niet cool zeg..! Wat voor klachten heb/had je precies? Ik heb een keer de huisartsenpost aan mijn deur gehad omdat ik ook een of andere aanval had, was niet in staat om daar heen te gaan, ow wat een pijn.. Heb toen een prik gehad met verdoving omdat ze ook dachten aan galstenen. Bleek achteraf een maagvliesontsteking te zijn:( Had ik ook heel veel pijn bovenin mijn buik op 1 plek. Ben er 2 jaar mee zoet geweest (niet om je te ontmoedigen hoor, alleen om deze optie ook te noemen;))
    Wat moet er eigenlijk gebeuren aan galstenen? Opereren toch?
    Hoop dat het allemaal erg meevalt voor je!

Hier alles prima. Beetje misselijk van een bakje dorito's en een glas ranja:)
    Straks Lune ophalen en dan eten met mijn mama.

Zeg, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie kindjes:) Fotootjes spammen?:)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Elmo, is goed hoor! Ik hoor het vanzelf wel! Denk idd ook dat het mooier gaat worden als Stijn kan zitten, heb je wat meer uitwijkmogelijkheden voor het maken van foto's.

@Maja, is ook erg leuk hoor, wel verslavend.. ;) Heb zelf nu een Nikon D70 met 2 lenzen, 18-55mm en 50-200mm. Ben bijna jarig dus hoop er een lens bij te krijgen.. hubje en pa zijn in elk geval steeds druk aan het bespreken... ;)

Enne, kindjes spammen? Zie banner, hihi!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zie dat ze steeds wat op haar hoofd heeft haha!
    Zal nog ff naar een normale zoeken.

Nouja, normaal.. gek bekkie..;)

Bekijk bijlage 49037

Deel Deze Pagina