Hey meiden, Wat gezellig hier nog een mama uit de provincie groningen, ik woon in een dorp en het is hier niet gezellig je komt moeilijk tussen de mensen, maar geen keus mijn man zijn toekomst ligt hier in DIT dorp haha, maar het lijkt mij super super gezellig hier mee te mogen kletsen over van alles en nog wat.
Hoi welkom. Kom je zelf niet uit de provincie? En in welk dorp woon je? Zo deze week weer 2 taarten bakken. 1 van nijntje en een fc Groningen taart. Hoop dat het me lukt. Vanavond even werken.
Thanks, laten we zo zeggen een dorp dat dicht bij Winschoten ligt haha En jij? echt in de stad of er ook buiten? Lekker hoor die taartjes heerlijk, wil het ook doen maar bij mij ontbreekt tijd echt aan alles haha.
Jah, wij komen zelf ook niet uit de Groningen (van oorsprong) maar hebben het zo getroffen met "ons" dorp,dat we zelfs binnen het dorp zijn verhuisd! Echt niet leuk als je baalt van je dorp! Als je dorp je je niet aanstaat, maar je hebt wel verbintenissen,...kan je toch altijd een paar dorpen verder gaan wonen? Die afstand is dan toch wel te doen? Mijn man werkt op het moment in Leeuwarden...is 5 kwartier onderweg (enkele reis).
Nou idd we zitten nu middenin een verhuizing, door het bedrijf dat mijn man gaat overnemen is het niet mogelijk een dorp verder op te gaan wonen, maar krijgen wel een nieuwe mooie woning en dat maakt een hoop goed ach mischien als onze kinders strakjes naar school gaan Leeuwarden dat is nog wel een stukje zeg, maar ook wel te doen denk ik. Vandaag nog plannen allemaal? Groetjes
Proudmom, Welkom! Gezellig hoor! Spannend dat je man een bedrijf overneemt. Per wanneer verhuis je? Poohbeer, Klinkt weer super! Napoleon, Hoe gaat het met je moeder? Zijn ze al begonnen met de chemo? Heftig hoor! En hoe gaat het met jou? Is er iets uit het onderzoek gekomen? Polletjepiek, Nog gefeliciteerd met je meidje! Fijn dat het zo goed gaat op de peuterspeelzaal! Zal wel flink wennen zijn die 2 dagdelen zonder haar. Ben 3 weken vrij!! Joehoe!! Nu alletijd om bezig te zijn met de beurs. Het schiet gelukkig al aardig op Ben alleen nog opzoek naar een zwanger/baby fotograaf en iemand die buikschilderingen maakt. Dus als jullie een tip hebben graag Liefs
Hey Meid, Thanks ik ken iemand die fotos maakt van zwangere buiken, ze woont oorspronkelijk in Leiden, maar hier is haar woonplaats is hier dan ook super vaak Als je wilt zou ik je haar site kunnen geven? Zag in je handtekening dat je zwangerschapsdiabetes hebt Ik heb het ook gehad, hoe gaat het daar nu mee? Wij verhuizen per 1 april, maar het gaat allemaal spoedig en kunnen mischien volgende week wel al aan de slag erg spannend en leuk natuurlijk. Groetjes proudmom
Hallo Proudmom welkom hoor in Grunn Hoop dat je gauw je plekje hebt gevonden nabij Winschoten. Wij zijn Groningers. Mijn vriend komt uit de Stad Groningen, later zijn zijn ouders, hij en z'n zus naar een dorp buiten de stad verhuisd, hebben daar zelf een huis gebouwd en ik kom uit een dorp vlakbij de stad. Nu wonen we al weer 7 jaar op de gasbel. Bevalt goed. In de eerste jaren hadden we ook alleen maar contact met de naaste buren. Sinds onze dochter er is, onstaan er wat meer contacten met andere ouders. Helemaal nu ze naar de psz gaat. Poohbeer, aan het bakken!! Lekker hoor, wou dat ik zo'n baktalent had als jij Napoleon, veel sterkte met alles. Dinges, lekker 3 weken vrij. Wat voor beurs ben je aan het organiseren? Vanmorgen moest m'n moeder naar het ziekenhuis voor de controle bij de mld-arts en verpleegkundige vanwege haar Collitis Ulcerosa en haar stoma. Mijn zus is met haar mee geweest. Nu heeft mijn moeder nogal wat overgewicht; ca. 1.60 m en 135 kg zwaar. Dus da's behoorlijk fors. Omdat het overgewicht zeer ernstig is opperde de arts een maagband of maagverkleining. Het lukt haar niet om zelfstandig af te vallen, is hier al jaren mee bezig. Veel hangt ook samen met de psychische toestand van mijn moeder. Voor er wordt besloten tot een dergelijke operatie moeten we allerlei info zoeken en samen besluiten wat het beste is. Ook komen er dan eerst allerlei onderzoeken. Dit zou dan moeten gebeuren in Leeuwarden, want in het Martini doen ze zulke operaties niet (meer). Vanmiddag moet ze naar de huisarts en daar zullen ze het ook nog ter sprake brengen. Dus weer stof om over na te denken.
Goedemorgen Hieeeerr gaat alles goed heel erg druk aan het verhuizen, en jullie? idd hoe gaat het met iedereen? nog plannenn vandaag? Hier dus inpakken en nog naar de sportschool pfff wat een drukke dag wordt het weer
Oh leuk! Verhuizen van waar naar waar? If I may ask.. Druk dagje zo te lezen! Hier niet hoor, kids hebben vakantie, mama dus ook..
Wij gaan Richting Vlagtwedde mijn man begint een eigen zaak best wel spannend allemaal, en jij woon jij ook in deze omgeving? Hihi ja vakantie lekker he even een weekje niet vliegen en rennen naar school van school naar school en weer van school haha, hoe oud zijn jullie kids? Groetjes
Mooie omgeving zeg! Een eigen zaak, spannend! Ik woon zelf in Delfzijl, vlakbij het centrum. Nou idd, want dat is nogal een geren en gevlieg van en naar school, en ook 2x per week dan naar de PSZ.. Jamie is 4,5 en Britt 2,5.
Leuke leeftijden hoor, de mijne is 3,5 en de jongste is 4 maandjes super leuke leeftijden maar soms ook wel erg druk. Vandaag dus een lekker rustig dagje? Delfzijl is ook erg leuk om te wonen heerlijk aan het water zomers niet verkeerd hoor.
Leuk zeg! Ja, kan me voorstellen dat dat ook best druk kan zijn! Ja, vandaag een dagje niks.. Moet wat telefoontjes plegen, verwacht zelf nog een telefoontje (allemaal voor evt werk), komt een pakketje vandaag, Jamie is wat ziekjes, hoest veel, dus vandaag een trainingsbroekdagje zu hause! Ja, tis vooral in de zomer hier heerlijk! Over de dijk slenteren, bij de zee, hoewel dat nu ook heel mooi is, en koud! Zondag ben ik nog even met de camera op pad geweest, lag er gewoon nog ijs tegen de dijk omhoog zo koud!
Och wat sneu zeg, beterschap hopelijk knapt jullie kindje snel op. Hebben jullie een jongen en een meisje? Wij hebben twee meisjes. ohw wat zou dat een prachtig gezicht zijn het bevroren ijs tegen de vlakte aan. Mooie foto denk ik
Hij loopt al een paar weekjes te hoesten, is ook een weekje ziek thuis geweest, denk dat dit daar nog van komt.. en dat het steeds of lekker weer is, of -6.. Ja, jongen en meisje, zie mijn banner.. Zijn idd mooie foto's geworden, zal zo mijn camera ff aan mijn laptop aansluiten, wilde ik toch nog mee aan de slag gaan vandaag.
Kon het moeilijk zijn of het een jongen of een meisje was een kennis die haar dochter heet Jamie, hihi vandaar dacht ik even checken zal zo erg zijn dat ik ze zeg terwijl het een he is hihi leuk eleuk van de fotos ik heb ruzie met de rabo ik kan er niet opkomen heb wel leuks gekocht op Marktplaats ben helemaal gek van riviera en als het tweede hands (niet te zien) ook kan dan ben ik gek dat ik daar zoveel euros voor neer tel. ja toch? Groetjes
Haha! Geeft niet hoor! Zijn ook veel mensen die vragen dan hoe je Jamie schrijft, want dat verschilt ook veel als je een jongen of een meisje hebt die Jamie heet. I luv Marktplaats! Waarom zou je idd meer geld uitgeven voor iets wat er nog hartstikke goed uit ziet!
Nou idd echt super vette spullen gekocht, en koop nu zelf kleding helemaal nieuw met kaartjes, maar heel af en toe wil dat nog wel een tegenvallen of foute informatie verstrekt. Maar dat kan je verwachten een x. Vind Jamie een heerlijke naam, vind hem voor een jongen vele malen mooier dan een meisje. Groetjes proudmom