Ja, da's markplaats idd.. zo hebben wij een keer een spel voor de xbox gekocht op marktplaats, betaald en al (15euri), was opgestuurd naar ons zei hij maar nooit ontvangen.. contact met diegene gehad, hij had het pakketje naar het postkantoor gebracht, en als we eind die week nog niks hadden ontvangen moesten we hem maar ff weer mailen.. dus dat deden we ook, en nog snapte hij er niks van.. maar goed, geld is niet terug want hij heeft het verstuurd zegt hij.. tja.. Enne, ik zal het aan Jamie doorgeven..
Hahahahah nou heel toevallig heb ik deze week het zelfde meegemaakt, ik had een jurk ''gekocht'' betaald en na 3 wk nog geen pakket, ik begon ongeduldig te worden, nou zit dat ook in mij hoor. Maar a fijn ik mailde haar waar het bleef ze vertelde, dat ze onderwijsinspectie had gehad op school en dat ze dus geen tijd voor mailen lezen had, uhu maar wel als het zogenaamd om verkopen gaat . okey gezegt zie het aan maar wil het dan echt volgende week hebben!!!! Dit was geen probleem en zou die vrijdag de deur uitgaan niks nada noppes dus, weer gemaild en weer gemaild, toen ik op het laatst dreigde met aangifte doen, heeft ze gauw het geld weer overgemaakt, en niks meer gehoord! Bizar en vreemd he? tsss jeetje wat een geblablabla op deze vroege morgen hihi. Maar hoe heb jij het opgelost? gewoon zo laten lopen? wat kloten zeg het zou je niet om die 15 euro gaan... maar wel om het feit toch? vind het sneu voor jullie. En vandaag nog plannen? hier naar het ziekenhuis naar de internist in Winscheten hihi, dan weer verhuizen en dingen opruimen. Dan morgen naar het umcg voor een secondopinion en dan weer verhuizen en opruimen hahahahahahaha. En de kinders alweer uit bed? de mijne liggen nog maar de een is wakker hoor haar stampen op de vloer hihi. Fijne dag weer!
Bij pakketjes heb je toch altijd een Track en Trace nummer?! Hier gelukkig nog geen gedoe gehad via MP, kopen en verkopen ook veel. Hier alles goed. Manlief is nu veel thuis (vorstverlet) dus wel zo gezellig. Morgen ben ik jarig dus de mannen zitten nu in de eetkamer te knutselen en ik moet hier blijven. Af en toe roept Ruben iets en dan zegt papa: ssssssst! Dat is toch een verrassing! hahahahah Ben eens benieuwd of Ruben zijn snavel kan houden vandaag Napoleono, hoe is het bij jullie? Maja: Mis je humor!
@Proudmum, zeker raar idd.. we hebben er verder niet meer achteraan gezeten.. hadden we wel moeten doen eigenlijk, principekwestie.. naja.. Plannen hier? Nu eerst in de kleren allemaal, ff puinruimen in huis, vanmiddag komt een oudcollega op bezoek met haar zoontje, vanavond heeft Jamie zwemles (denk ik, weet niet of er in de vakantie les is eigenlijk..), en dan is het al weer avond! @Elmo, ja, normaal wel, maar diegene zei bij ons toen dat hij die niet gekregen had op het postkantoor.. tja.. Leuk Elmo! Ze zijn vast iets heel leuks aan het knutselen voor je! Ja, en dan is het altijd maar de vraag of ze het geheim kunnen houden.. hier meestal niet, hihi! Wel lekker dat je man nu bij huis is! Mijne is gewoon nog aan het werk.. installatiemonteur.. doen helaas niet aan vorstverlet..
Jaaa idd dat klopt hoor alleen ging mijn pakket via de brievenbus het paste er gewoon zeg maar, scheeld dus in de kosten. Maar soms kan je beter meer betalen dan minder en dus geen pakket. ahh dus je bent jarig morgen een hele fijne dag alvast gewend zit je nog voor de 30 jaren? ik wort alweer 29 pfff gaat nu wel hard haha. krijg je veel bezoek? ik vind dat altijd zo'n gedoe he die verjaardag zo druk altijd en jij zit in de troep midden in de nacht! Niemand die je helpt hoor. Wat gezellig dat je man lekker thuis is, ik zou dat ook wel eens willen dat mijn man gezellig thuis was. Maar a fijn dat kan niet met een eigenzaak he hihi. Verder nog plannenn vandaag?
Hier op baank. Leutje wicht op speulklaid. We zitten nog in pyama Zo maar eens douchen. We zijn allebei snipverkouden. Ze heeft wel vanacht in haar nieuwe bed geslapen na 4 dagen drama. Hier gelukkig geen marktplaats-drama's, wel eens spookbiedingen. Maar verder niet.
Ik zit zeker voor de 30!! hahahah Ik word morgen 27 Die leuke dag komt wel goed, wat wil je met 2 van die geweldige ventjes
27, da's een fijne leeftijd, nog een jonge bloem Ik mag 32 verwelkomen in augustus. Ach elke leeftijd heeft z'n charmes Iig een fijne dag alvast morgen elmo.
Moi Moeke's! Wat 'n dròkte hier op 'e vrouge mörns, van mörns! Wat een MP ellende ja! Ik ben blij dat het tot hier tot altijd goed is gegaan. Ik voel me al schuldig als ik het, met melding naar de koper, een dag later verstuur. Zou het echt niet kunnen om niets op te sturen. @ Elmo, Wat heerlijk dat de kids en papa iets leuks voor je aan het maken zijn! @ Proudmom, Tjee wat een ziekenhuis bezoeken! Mag ik vragen waar je voor heen moet? @ Queenbee, Hoe is het met je sollicitatieperikelen? @Polletjepiek, Hier ook nog pyama hoor! Wat goed dat ze vannacht in haar nieuwe bed heeft geslapen! Ga straks even naar mijn Opa en Oma. Heb belooft poffert mee te nemen. Gelukkig maakt de bakker het Nijn is zich druk aan het ontwikkelen. Pogingen tot kruipen, zitten, staan en kletsen. Ze wil het allemaal en het liefst in een keer! Onze buuf is gisteren bevallen van een zoon. De bevalling was erg heftig geweest en ze liggen nog in het MZH. Hoop voor ze dat ze snel naar huis kunnen/mogen. Ben heus niet nieuwsgierig hoor! Tuut!
Ben ff aankleden en puinruimen hoor, kom later ff reageren! Zie dat het weer gezellig druk aan het worden is! Schier!
Net eem gaauw in bad wèst, nu weer lekker beneden. Lies nog flink verkouden met een dikke snotneus. Ze heeft ook weinig zin om te spelen. Poffert is een soort cake toch? Mijn moeder maakte dat nog wel eens. Weet iemand hoe je dat maakt? Leuk hè, dat die kleintjes dan op eens zo gauw vooruit gaan, al gaat het mij wel veel te snel hoor. Wie weet mogen we het allemaal nog een keer beleven. Zaterdag de, nu nog, rommelkamer behangen.
400 gram zelfrijzend bakmeel 3,5 dl koude melk 1 a 2 eieren iets zout Voor kleinere porties heb ik ook de verhoudingen
Haha! Nee, had vanmorgen sollicitatiegesprek. Was ineens druk hier gister.. Uitnodiging gekregen voor een sollicitatie in Uithuizen, ga ik dinsdagmiddag heen, en gister gebeld voor een gesprek vandaag in Zuidbroek. Het ging voor mijn gevoel best goed, aardig mensen ook, vader en zoon, famiebedrijfje. Zijn nog wat klein, maar groeien wel snel. Ik zou dan op kantoor zitten (veel alleen, maar dat vind ik niet erg), telefoon doen, e-mail, correspondentie, factureren, notuleren, de agenda inplannen en bijhouden, met de baas mee naar Doetinchem sowieso 2x per maand voor vergaderen, en het kantoor waar ik zit wat netjes houden, ze hebben geen schoonmaakster. Maar dat is ook nog wel te doen. Maar op termijn willen ze wel meer uren dan 24u, en dat kan ik ze niet bieden met 2 kinderen.. maar goed, het was wel een heel leuk gesprek, volgende week hoor ik meer.. En nu ga ik eerst ff wat eten, me hungry! Xx
Elmo van harte, je bent jarig vandaag toch? Wat hebben je mannetjes voor je geknutseld? Bedankt voor de poffertrecepten, nu nog een poffertvorm.
Van Lauwerszee tot Dollard tou Van Drenthe tot aan 't Wad Doar gruit, door bluit ain wonderland, Rondom ain wond're stad Ain pronkjewail in golden raand Is Grönnen, Stad en Ommelaand Ain pronkjewail in golden raand Is Stad en Ommelaand ...ik liet mij even gaan