Een Poffertpan kan je bijv.bij de Blokker kopen (Marskramer vast ook wel). Goed van je solli's QueenBee! Uithuizen, wat voor bedrijf is dat dan? (woon in die regio he ). Fijn dat je gesprek tot nu toe in elk geval positief is verlopen! De jongens hadden met verf een kunstwerkje gemaakt. Heb echt twee Picasso's hoor
Moi! Nou... ben even aan het bijkomen van wat verbijsterend nieuws... ik ben zwanger! Niet gepland, in eerste instantie ook niet gewenst, heb net alle babyspullen via mp verkocht... Maar we gaan er helemaal voor! pfff was me aan het oriënteren op sterilistatiemethoden... Dus dat was wel even schrikken... tsja, geen condoom gebruikt maar dat was de laatste dag van mijn menstruatie en mijn ei was pas 9dg later...
@ Napoleon, Tjee wat een schrik!! Maar toch gefeliciteerd!! Dit kindje wil wel heel graag bij jullie komen! @ Elmo, Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ben ook wel erg benieuwd naar de Picasso's! @Queenbee, Succes met je sollicitatie morgen! Nijn slaapt heerlijk. Word er jaloers van als ik er naar kijk. Ga straks even met Moeke naar Drachten. Hoop dat ik de pas in de beurs kan houden.
@Napoleon, nou, van harte gefeliciteerd dan he! Kan me voorstellen dat dat schrikken is als er totaal niet op gerekend hebt.. Maar wel heel erg leuk! @Dinges, dankje! Jullie horen uiteraard hoe het gegaan is! Veel plezier in Drachten!
Verloskundigen Eva bestaat niet meer Ze zijn nu gesplitst in een praktijk met Mo en Ka in Bedum en Mi en Re in Usquert... Nou ja, ik weet niet eens of ik me bij deel 1 mag aanmelden omdat ik nu weer in de stad woon... das wel balen...
Sow Napoleon...anders kom jij even binnenvallen met nieuws! Uiteraard van harte gefeliciteerd. Kan me enorm voorstellen dat je hiervan moet bekomen...nr 5 (natuurlijk zijn kinderen geen nummers... ). Ik heb ook eigenlijk alles al verkocht en ondanks dat wij zeer w.s. niet zwanger worden....gebruiken we ook niks...dus theoretisch zou het kunnen. GEloof dat ik ook van mijn stoel zou lazeren zeg!!! *moest hier even voor inloggen* Vlos is inderdaad gesplitst. Ik heb er nu 1 heeeel dichtbij..maarja, dat hoeft nou niet meer :x
Ook QB: Heeeeeel veel succes morgen. Tis dat ik moet werken, anders kon je even een bakkie komen doen
Napoleon, dat was vast even schrikken, wel gefeliciteerd hoor. Queenbee, succes morgen. Dinges, fijn hè, als ze lekker kunnen slapen. Lies vandaag weer naar de psz geweest. Er had een kindje getrakteerd, ze was helemaal in d'r nopjes met haar zakkie met spekkies Maar wel heul moe hoor na zo'n middagje. Is nog wel heel indrukwekkend voor ons meisje. Morgen met m'n moeder naar het z-huis i.v.m. stomabreuk, moet daarvoor misschien weer onder het mes. Nou ja, eerst maar eens zien wat de chirurg zegt.
Polletjepiek: Succes met je moeder. Schattig he, die ukkies met zo'n traktatiezakje! QB: Hoe ging je gesprek?
@elmo, ja dacht val ff binnen Moet wel eerst een keer naar de gyn trouwens, ivm dat rare baarmoederslijmvlies. We zaten al te grappen, hahaha straks zijn het er twee! (of 3)
Napoleon, We schrikken er allemaal van. Voel je je verder goed. wat zegt je man er nu van. Is hij al van de schrik gekomen? Polletje, Dat klinkt niet zo mooi. Ze heeft geen geluk. Sterkte Queenbee, hoes't afgelopen bij je soll? Net weer wezen sporten. Heerlijk. Morgen avond naar pettycoat in Martiniplaza. Lijkt me zo leuk.
*proest!* -- Mogguh allemaal! Ben gister totaal niet online geweest, druk dagje.. Jamie en Britt naar school, ik naar de kapper, daarna Britt weer halen, naar mijn moeder, toen Jamie halen, naar huis, eten, de kids naar mijn schoonmoeder gebracht, tegen half 3 naar mijn sollicitatiegesprek, was iets voor 5u weer terug bij mijn schoonouders, half 6 thuis, eten, kregen we visite, stond de klok stil waardoor de kids erg laat op bed lagen.. (Jamie pas om kwart voor 9... manlief dacht dat het kwart voor 8 was, dat was al laat genoeg.. ).. pff.. maar goed, vandaag een dagje niks. Ja, zo eerst ff met Britt naar de supermarkt. Maar ik wilde ff vertellen hoe het gister gegaan is tijdens de sollicitatie. Ik heb een heel leuk gesprek gehad, hele leuke mensen ook, voelde me er veel meer op mijn gemak dan bij die van vorige week (waar ik vandaag achter aan ga bellen dat ik me terugtrek..). Het was een heel ontspannen gesprek, vielen geen stiltes, ik had het gesprek met de jurist waarmee ik dan zou gaan moeten werken en een personeelsconsulente. We hebben het over het werk gehad, over mijzelf, wie ik ben en hoe ik ben, en ze hebben allerlei vragen gesteld over wat voor types mensen ik me aan erger, of ik snel boos word enzo, maar we hebben het ook over mijn fotografie gehad, ze hebben zelfs mijn portfolio bekeken, had ik ook bij me. Ze toonden echt interesse in me.. Ben heel erg benieuwd. Ik word vandaag gebeld of ik wel of niet door ben. Er komt dan nog een gesprek als ik door ben, dat gaat dan meer over het hoe en wanneer werken (hoewel hij al zei dat we dat in overleg met elkaar zouden inplannen dan, hij dacht zelf aan over 3 of 4 dagen verdeeld, vind ik prima!), en daarna zou er nog een 3e 'gesprek' komen, maar dat is meer het afleggen van een eed ofzo, want als ik aangenomen zou worden word ik ambtenaar. De functie waar ik op gesolliciteerd heb is juridisch medewerker. Mensen met juridische vragen moeten bij mij ook terecht kunnen met hun vragen en ik moet ze daarmee helpen. Dus ik moet heel veel leren, maar zij schatten aan de hand van mijn brief en CV al in dat ik dat wel zou moeten kunnen. Ik heb ze ook verteld dat ik graag en makkelijk leer, ben echt heel benieuwd. Als ik iets van ze hoor vandaag, laat ik het jullie uiteraard weten! Gaan jullie vast duimen draaien voor me? Xx Ps; tjee wat een lap tekst.. en er kan nog wel veel meer bij hoor, maar dat bespaar ik jullie maar ff op de vroege ochtend, haha!
Sjips... ben net gebeld, keuze is niet op mij gevallen. De reden? Dat ik volgens hun niet in het team zou passen.. naja, ik kan in elk geval wel een erg positief gesprek in mijn zak steken, want over mijn CV en brief en werkzaamheden enzo was niks negatiefs te zeggen.. Erg jammer, maar we zoeken 'vrolijk' verder..
Jammer queenbee, maar wel weer een ervaring rijker Mam moet de 21e voor een anesthesie-onderzoek en kan ze vanaf half april een oproep voor de operatie verwachten. Half april staat er ook een gesprek in het MCL gepland, nou eens zien hoe dit gaat verlopen allemaal.