Goeiesmorgens! Nou.. het volgende dilemma komt al weer om de hoek kijken.. het gesprek van vorige week, daar alleen op een industrieterrein alleen op kantoor, daar kan ik aan het werk.. weet alleen niet of ik het wel, omdat ik een echt mensenmens ben, ik moet mensen om me heen hebben anders verpieter ik helemaal.. morgen moet ik de knoop hebben doorgehakt.. *zucht*.. Maargoed, heb straks eerst ff afleiding. Zo om 9u aan de slag! Een aantal oud-collega's hebben samen met het UWV hier een team opgestart (zit ik dus vanaf vandaag ook in) om alle collega's te begeleiden, te helpen met brief en CV, en voor allerlei vragen kunnen ze daar terecht. Ook omdat we op 8 maart aanstaande een speeddate hebben georganiseerd, kunnen allerlei bedrijven daar komen zitten en mogen wij allemaal 5 minuten met ze om tafel, kleine sollicitatiegesprekjes zeg maar. Dus daar zit ik tot 12u! Fijne ochtend allemaal! Xx
Goedemorgen! Queenbee, Jij bent er vroeg bij vandaag! Moeilijke keuze hoor. Snap dat je graag aan het werk gaat maar wel met plezier natuurlijk! Per wanneer kan je er dan beginnen? En kan je vanuit daar (als werkende) misschien solliciteren? Moeilijk, moeilijk. Weet ook niet wat ik zou doen. Heb zelf ook een tijd alleen op een kantoor gezeten en ik moet zeggen... Het beviel mij echt slecht! Was altijd blij als de middag weer om was. Polletjepiek, Wat spannend allemaal! Gaan ze nu in het MCL opereren of ergens anders? Hier geen bijzondere dingen. Beetje wassen, vouwen, poetsen. Jullie kennen het wel Vanavond werken bij pa en ma en vanaf volgende week dinsdag weer als gastouder aan de slag. Mijn ouders gaan dit weekend naar Inzell (Schaatsen wk allround) dus heb daar de zaak van ook nog onder mijn hoede, komende anderhalf week. Belooft een heftig weekje te worden!
QB: kan je die baan niet gewoon accepteren en dan op je gemak verder kijken tot je echt JOUW job hebt gevonden. Dan staat het ook niet meer zo in de brand en kan je selectief zijn. Geen gaten op je CV staat het aller mooiste natuurlijk. Polletjepiek, Veel succes met de Molen waar jullie nu in zitten zeg... Napoleon: Ik verwacht je, als zwangere, wel weer geregeld op zp hoor Heb je trouwens Hyves...of ben ik nu brutaal? hahah
Hallo Dank voor aardige woorden. De stomabreuk gaan ze in het Martini doen. MCL is voor de gewichtsverliezende operatie, maar dat is een heel langdurig proces en zo lang kan ze niet met de breuk blijven lopen. Heeft er iemand ervaring met het zwembad De Aquaborg in Scharmer(bij Harkstede)? Er stond hier in het huis-aan-huis blad een advertentie van in. Het zwembad is gelegen bij het bungalowpark De Borgmeren in Scharmer.
Nou, mijn dilemma is weg hoor.. belde ik vanmorgen nog even met het uitzendbureau, dat ik een oud collega van me wilde sturen met haar CV, vertelden ze dat die meneer gebeld had dat hij gister een ander had aangenomen die wel meer dan 24u kon werken. Nou ja, ik had toch 'nee' gezegd, maar ik moest morgen bellen over wat mijn beslissing zou worden, dus echt netjes is het niet van ze. Maar goed, ik heb nu geen dilemma meer!
Opgelost inderdaad (hele rare gang van zaken..eigenlijk zou je voor de grap morgen moeten bellen en zeggen dat je het doet, ben eens benieuwd hoe ze zich daar uit redden).
Ach weet je? Vanuit zijn kant bekeken snap ik het ook nog wel hoor, hij zoekt per direct iemand die meer dan 24u kan werken in de toekomst, ik kan dat niet, en als ik tot morgen wacht met mijn antwoord en hij kon gister iemand aannemen die zeker weten wel kon, tja, had ik misschien wel hetzelfde gedaan. Of eerst gebeld naar mij of ik wel of niet wilde, want er was een andere gegadigde..
Ja, dat laatste dan natuurlijk. Ik snap zijn voorkeur ook helemaal...maar dan moet je niet iemand bedenktijd geven. Als werkgever zijnde zou ik die bedenktijd sowieso niet als voordeel zien, hoe graag wil iemand dan? Maargoed, jij bent er vanaf...dit dilemma
@elmo, we moeten nu onze werkkamer opofferen, maar das niet zo'n ramp. Enige probleem is wat ik met mijn 6 boekenkasten moet .... @poohbeer, manlief is echt superenthousiast, meer dan ik ben hahaha! Ben vooral erg dromerig momenteel @queenbee, wat een gedoe joh, met die sollicitaties! @elmo, hahaha ja ben nu weer vaker op zp! Heb idd hyves mn naam is poepelipoe @polletjepiek, ik heb eigenlijk geen idee van dat zwembad, wist niet eens dat ie bestond! In harkstede gaan we altijd naar het grunostrand maar das geen zwembad he Uiteraard komen er nu ineens dingen voor oktober/november waar of ik of mijn man voor gevraagd worden... eh... hoe redt je je daar uit? Normaal gaat manlief de week na de herfstvakantie naar londen met school, maar ja dat valt dan precies de week voor de uitgerekende datum. Terwijl hij dus de hoofdleider is en alles organiseert
@Napoleon, ik zoek je ook ff op op Hyves hoor.. Ja, wat een gedoe idd.. leuk hoor, sollicitaties.. ach, ik ga gewoon door! @Mamaz, welkom! Lekker bovenin Grunn'? Nog hoger dan ik zit? Natte voetjes?
hmm zit hier maar te wachten tot het half 11 is. Want dan kan ik femke flessen... We zijn maar weer eens begonnen met haar te laten doorslapen... en als dat dan lukt, dan is dat een week, wordt ze ziek en kunnen we weer overnieuw. Dus nu hadden we het verslonsd voor een paar weken... t is toch weer een week wakker liggen hé voor ze weer doorslaapt... Dus nu hebben we het zo afgesproken dat ze om half 11 nog een fles krijgt en dat ze dan pas op zn vroegst om half 7 weer krijgt. Die van half 11 gaan we steeds een beetje vervroegen. Het is echt wel een hongerlap dat kind hoor... ze eet 2 broodjes tussen de middag en als ze zelf mag eten werkt ze veel naar binnen, ze had 3 scheppen bloemkool en 2 scheppen aardappels op... en dan alles tussendoor nog aan fruit en drinken... Mijn kids hebben net als ik een snelle spijsvertering en bij de oudste twee konden we forte geven maar femke heeft kma dus mag dat niet...
Ja.. vanaf vandaag hoor ik bij de club van 30ers.. Straks Jamie naar school, vlug wat boodschapjes halen, dan krijg ik koffievisite, en vanavond komen de ouders nog even langs voor een gebakje. Heb nog heel wat knabbels over van zaterdagavond.. Vervelend.. Xx
Queenbee, gefeliciteerd met verjaardag. Napoleon, Hoezo wordt ze dan weer ziek? Volgens mij heb ik dat gedeelte gemist. Ik heb je uitgenodigd voor hyves hoor. Mamaz, welkom. Uit welk dorp kom je. Nee we zijn niet nieuwsgierig Gister even naar de optocht van carnaval in Kloosterburen geweest. Was nog nooit naar de optocht geweest. Nou ik heb niets gemist. Vanavond nog even werken.
Goedemorgen! @Qeenbee, Hier ook gefeliciteerd @Mamaz, Welkom! Spannend hoor overtijd (te zien aan je banner) Wanneer ga je testen? @Napoleon, Wanneer moet je naar het ziekenhuis? Of is dat niet nodig? Wow Femke eet wel lekker @Poohbeer, Wij zijn gisteren ook naar Kloosterburen geweest Wit van de confetti kwamen we weer thuis. Zal het de komende tijd nog wel vaak vinden. Werd gisteren gebeld dat ik vandaag alweer moet werken. Baal er best van want ze had gezegd vanaf morgen pas weer. Nou ja zet me er maar over.
poohbeer, femke is 1x 3/4 weken erg verkouden, met koorts zegmaar, dus dan is ze niet lekker enz. Ik hoop dat nu de lente aanbreekt dat het dan over is! Vannacht heeft ze van half 11 tot 3 geslapen, heb haar 2 keer rechtgelegd, om kwart over 4 sliep ze weer tot half 9 (raar kind) Vervolgens er vanmorgen om half 11 weer in want ze was bekaf (goh!) Ik moet donderdag naar de gyn. ben er nu al zenuwachtig voor! Zo nu gaan wij lekker even naar buiten. Meike heeft net al even in de tuin gespeeld. Nu femke wakker is even boodschappen doen en stukje lopen in de zon!!! lalalalala!