Napoleon: kan me voorstellen dat je de wiebels wel een beetje hebt voor je gyn bezoekje. Hij heeft zijn mooie BMW ondertussen aardig aan jou te danken Het wennen lijkt aardig gelukt zo te lezen...tis me wel wat hoor!
Haai, Wat vervelend zeg, van je dochter dat ze steeds zo verkouden is en voor jullie ook! Enveel succes bij de gyn. Hallo Mamza, uut 't hoge noorden. Queenbee, nog gefeliciteerd met je verjaardag en succes met je sollicitaties. Ben ook zoekende... Hier een kleintje met een lichte pseudokroep en aardig verkouden ook, kiezen die doorkomen...idd hopen dat de lente echt gauw doorzet, met om te beginnen een graadje of 15 met veel zonneschijn.
Hallo allemaal, Hier ook een mamma uit het hoge noorden! Zou ook graag mee willen kletsen, als jullie dit goed vinden. Ik heb 27 jaar en heb samen met mijn vriend 2 kinderen. Een meisje die in juli 3 jaar wordt en een zoontje die in juni 1 jaar wordt.
Heej allemaal! Thx voor de felicitaties! Heb een hele leuke verjaardag gehad! Had er trouwens ook prachtig weer bij maandag! Zal jullie ff laten zien hoe het huis er uit zag...
He MamavanEsmee! Nah, we zijn even oud, hebben beide twee kids (van dezelfde leeftijden ongeveer) EN wonen dus beide in het hoge noorden! Welkom hier! Leuk! QB: leuk leuk! Mijn man wordt de 28e, 30 jaar dus wil hem ook wel een beetje extra in het zonnetje zetten. Iets als 3x toeteren zou aan onze weg ook niet misstaan...geloof alleen niet dat hij er echt blij van wordt. Nouja, ik heb nog even...hihi Hoe gaat het met de andere dames?
Nou, kan je zeggen dat ons huis/ik veel bekijks trok hierdoor hoor.. mensen bleven gewoon doodleuk staan om het even goed te bekijken..
@queenbee: Huis komt mij bekend voor haha. En ik heb de slingers enzo zien hangen, mooi hoor! Nog gefeliciteerd. @Elmo: Grappig dat we dat allebei gemeen hebben. Wordt hier geloof ik niet veel gekletst.
uhm even denken hoor, dan woon je dicht in de buurt van de stad. Denk ik haha. Ben net nog in de stad geweest. Even heerlijk geshopt voor de kids.
Lekker shoppen is natuurlijk nooit verkeerd! Mag ik je vragen waar in Delfzijl je woont MamavanEsmee?
Hihi, idd. Ik ga maar weer eens. Jesse is net wakker. Esmée is lekker uit logeren, kan ik haar kamer straks eens grondig opruimen hihi. Fijna avond nog!