Ben je tevreden over je camera? En wastie duur? Ik zie door de camerabomen het bos niet meer Ik zal je site ff bezoeken
Hmm, volgens mij heb ik je al eens ondervraagd over je camera of niet? hihi Je site ziet er gaaf uit zeg! Professioneel! Kan je kindjes niet zo gauw vinden, zal straks ff beter zoeken. Nu even wat doen hier.
Haha, geeft niet hoor. Camera heb ik via mij pa via een fotograaf die bij dezelfde krant als mijn pa werkt, dus was niet zo duur als in de winkel. En 1 van mijn lenzen heb ik ook voor een schijntje van mijn pa gekocht. Maar als je alles nieuw in de winkel moet kopen is het idd een dure hobby hoor! Dankje voor je compliment over mijn site! Heb je daar ook een reactie achtergelaten? Je kan ook abonnee worden op mijn site, rechts in de kolom kun je dan je e-mailadres invullen en dan krijg je mailtje met geloof ik een bevestingslink. Dan klik je die aan, en krijg je meteen een berichtje als ik wat nieuws geplaatst heb. Xx
Zozo Maja....actief hier zeg Door jou wordt het nog druk hier! Pas op, straks haak je af omdat je het niet bij kan houden whahahaha (grapje, vindjegezellig!). Galstenen: Nou, heb echo gehad en hoor volgende week via ha of het galstenen waren / zijn. Ze zag ze zo niet maar daar mocht ik geen hoop op vestigen omdat ze geen radioloog is. Dus afwachten. Als ze er wel zitten, moeten ze er zeer w.s. uit. Zit deze dame dus niet op te wachten he...ben net geopereerd zeg :x Maargoed, ik hou stug vol dat er geen galstenen zijn. Galblaas kan ook nog ontstoken zijn trouwens....hmmm Klachten. Hevige puin in bovenbuik (achter ribben zeg maar) met uitstraling naar schouder. Dat vond ik zo'n rare klacht, dacht dus ook dat ze het sowieso niet konden vinden en was verbaasd dat ha het eigenlijk meteen wist (juist door die pijn in mijn schouder). Verder eigenlijk niet zoveel. Ik hoop dat die steen misschien toch uit zichzel uit de galblaas heeft weten te komen...dan ben ik er natuurlijk vanaf! Nouja, heel verhaal. Tot zover galblaas -stenen gate
Elmo mooie foto van je 2 mannen hoor. Mag je trots op zijn. Channes. Hoe gaat het nu met je? En met je familie? Saskia. gefeliciteerd m et je meid. 1 jaar wat een mijlpaal. Nou ik het echt babyzijn eraf. Ik vond dat echt niet leuk toen Bram een jaar werd. Nou ik ga tv kijken Moiiiiiiiiiiiii
Hallo allemaal!! Wat komen er een mooie foto's voorbij zeg!! Elmo: balen zeg van die galstenen. En dat ook nog zo kort na je ks. Verder: bedankt voor de felicitaties. 1 jaar al weer. We hebben een leuke middag gehad. Vanmorgen heeft Lisanne van ons haar driewielertje gehad, ze vond hem erg leuk. Vanmiddag kwamen opa, oma en tante en andere oma en tante en omi. Van opa en oma heeft ze het Kiekeboe-speeldorp gehad, daar is ze ook erg blij mee. Van tante een pop, knisperboekje en een speeltje van woezel en pip voor in bad. Van andere oma, tante en omi de Little People boerderij en een armbandje. Het armbandje vindt ze (nog) niet zo leuk. Kortom ze is erg verwend vandaag. Zondag komt er weer visite dan zal ze ook wel weer iets krijgen en ze had al niks, haha zal eens kijken of ik een paar fotootjes kan plaatsen Op haar driewielertje
Hartstikke leuk Saskia! Ze is zeker goed verwend zeg! Wat is ze dan al groot he, op zo'n driewieler. Elmo
Hey hoi. Kom even langs wippen. Me mannetje is weer thuis sinds woensdag operatie is gelukt nu op naar het herstel hij heeft nog wel erg veel last van zijn been door de zenuw die zolang in de knel gezeten heeft. Vanmiddag ff snel een kwark taartje gemaakt morgen jarig vier het niet uitgebreid maar er komen wel wat mensen.
Hallo Channes: beterschap voor je man. Hopelijk knapt hij snel weer op!Maar wel alvast gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je toch een beetje een leuke dag hebt. Vraagje: Wie weet hier in de omgeving(stad en ommeland) waar je tegen een goede prijs eetkamerstoelen kunt laten overtrekken met skai-leer?
Fijn dat de operatie goed is gegaan! Alvast van harte met je verjaardag!! Geen idee waar je stoelen kan laten bekleden. Weet dat er in Baflo een stoffeerzaak zit. Je kan ze bellen of langsgaan.