Wat een ontwikkelingen hier zeg! Balen van de duiveltjes voor Polletjepiek QB uit d'r dak voor de opdracht, en terecht! Napoleon alweer 20 wk! Wat vliegt de tijd! Poohbeer inmiddels uit het verband?! Wij hebben de tweede vakantie voor dit jaar erop zitten (dat was dus met Pinksteren) en ik zit nu met een mini vol waterpokken :S
QB, wat stoer zeg, foto's maken bij Helden(Vrienden?) van Amstel Live. Napoleon, een fijne en goede 20-weken echo gewenst, toch weer een spannend moment. Elmo, was het leuk? Balen van de pokken nu, veel beterschap!!
Whoepiew!! Nog 2 nachtjes! Ja, het zijn de Helden van Amstel Live. De Vrienden van Amstel zingen liedjes van hun helden, vandaar de Helden.. Helden van Amstel - Age check
Zo komt hier eens even weer kijken. Queenbee, Hoest met het pootje? Nog auwww en dik? Wel stoer om foto's te maken zeg. Wij willen er nog altijd een keer heen. Polletje, Heerlijk naar Kreta. (ben er nog nooit geweest hoor) Hoe vond je dochter het. Napoleon, Hoe voel je je verder? Elmo, Hoest met de mannen. Gaat het alweer wat beter? Las van de koorts. Verband is er dinsdag af gegaan. Moet nu 6 week rustig aan doen met de hand. mag niet zwaar tillen. Maandag de bruidstaart van mijn zusje maken. Dinsdag gaat ze trouwen. Begin het nu ook spannend te vinden. Ook omdat ik ceremoniejuffrouw ben. De week erop een midweek Texel. Hopen op mooi weer. Ga zo even naar het werk om een kopje koffie te drinken. Oh een nieuwtje. Ik heb er een baantje bij. Bij de buurtzorg Bedum. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden.
Heej! Ja pootje nog wel wat auw.. niet dik.. lopen gaat wat stijfjes, maar ik loop gewoon door hoor! Ik moet en zal morgenavond naar De Helden natuurlijk! En dat ga ik ook gewoon! Wat een leuk nieuws allemaal Poohbeer! Spannend hoor, ceremoniejuffrouw zijn! Alvast veel plezier dinsdag!
Wat leuk allemaal poohbeer, veel plezier dinsdag, kan me voorstellen dat dat spannend is. En lekker naar Texel ook heerlijk. Kreta was heerlijk, Lisanne vond het ook leuk, ze kon iedere dag naar het zwembad lekker plonsen, wat heb je als kind nog meer nodig Alleen het vliegen ging op de heenreis in het begin niet zo, later wel hoor. De terugweg ging perfect, tot dus 10 min. voor landing.
Leuk Pooh, daar werkt mijn zus ook, andere locatie. Jongens zitten nu beide onder, Ruben inderdaad echt ziek ervan. Koorts en alle ellende. Ow, manlief komt thuis met boodschappen...aan de arbeit. Oef...Ruben huilt ook...alweer.
Beterschap met de pokkenperikelen. Hier hebben we zindelijkheidsperikelen. Op zich heel goed natuurlijk, maar ze wil dus géén luier meer om, dat is een dik DRAMA. En op het potje gaat nog niet heel goed. Vanmiddag heeft ze wel bewust een flinke plas op het potje gedaan, omdat ze anders een luier om moest van mij omdat we naar mijn moeder gingen om daar even te eten. Ze spurtte naar haar potje om daar een flinke plas op te doen. Maar vanavond na het bad was het, net als gisteravond, een heel DRAMA om haar een luier om te krijgen omdat ze naar bed moest. Da's uiteindelijk wel gelukt, maar poehee. Als iemand tips heeft.... Zonder luier in bed is in mijn/onze ogen nog geen optie omdat de luier 's morgens nog flink vol zit. En ze heeft sinds gisteren ook besloten dat een middagslaapje ook niet meer nodig is.
Naar Kreta geweest, zalig zeg! Jouw kleine L is een pittig ding hahaha Ruben is nu al een poos overdag zindelijk maar 's nachts nog een luier hoor. Hij zit inderdaad nog te vol. Hebben ook al eens potje op zijn kamer gezet maar hij wordt er echt niet wakker van hoor. Nu maakt hij ook geen drama van die luier, dus dat is weer heel anders. Gewoon volhouden, zij niet op het potje of de wc, luier om. Houdgreep desnoods....(of blote kont laten lopen, thuis). Lastig hoor. Ruben was best laat zindelijk maar wel in 1x (overdag). Denk dat het vooral tijd nodig heeft, hoe vervelend het ook is.
Poohbeer: alvast super veel plezier maandag! Zal een bijzondere dag zijn. Ben je zelf ook getrouwd? De vakantie was echt super leuk. Kamperen deed ik vroeger al maar vond het toch spannend hoor, nu we zelf de ouders zijn. Jongens hebben het super gedaan, wel vroeg wakker maar ben beretrots, vooral op Ruben. Hij sliep onder de vouwwagen, in zo'n tentje, helemaal alleen! Hij vond het prachtig, binkie! Kan niet wachten tot de zomervakantie, met een beetje geluk gaan we tussendoor nog even 1 weekendje weg...proefdraaien
Wij gaan dit jaar voor het eerst met de vouwwagen.. 'k hou mijn hart vast.. Ach, als de kids het naar hun zin hebben, heb ik dat ook! Aahh!! Ben hyper!! Vanavond Helden van Amstel fotograferen! Zo'n zin in!!
Voor de belangstellenden, de foto's staan online! Weet niet of ik het linkje mag plaatsen, tis geen verkoopsite ofzo..
Was het leuk QB? Hier is de rust terug. *klopt dit af* Ze wil nu wel weer een luier om. Soms roept ze dat ze dat niet wil, dan zeg ik: "dan moet je je plasjes en poepjes op het potje doen". Dat wil ze niet (meer) dus dan wel de luier om. En als ze nu stout is, moet ze naar de gang, dat begint ook wel te werken nu. Dus ze luistert wat beter.
Het was echt super! Een hele ervaring om dit een keer te mogen meemaken! Ik plaats het linkje wel even, mag vast wel, het is een website waar allemaal concertverslagen op staan. Als het niet mag hoor ik het wel! Helden van Amstel Live! in Groningen (18-06-2011). | Presszine
Dankjewel! Ben er ook erg tevreden over en zeer zeker erg trots op! Ik was ook nog op TV Noord gister.. RTVNoord.nl - Televisie - 110619 Noord Vandaag Weekend [video] Vanaf 3.07 is een verslag over De Helden, en je ziet mij vooraan staan voor het podium met m'n camera, en even later zie je mij achter een vrouw naar de perstent lopen, hihi!
QB de vouwwagen is ons heelg oed bevallen hoor! Hoop dat jullie er ook veel plezier van zullen hebben. Wat voor klapper hebben jullie?
Elmo, eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee.. ik heb hem nog niet eens gezien.. manlief heeft hem overgekocht van onze vrienden en zo in de garage gezet.. we moeten hem binnenkort even uitvouwen enzo, anders wordt het straks op vakantie hommeles..